Ik heb er ook nog 1tjequote:
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik nog eens tijd heb, dan bekijk ik 't 's denk ik. Vanuit beroepsoogpunt en zulks.
Ach, ik keek vroeger ook naar JAG etc. Vond ik helemaal het eindequote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.
Even kort gezegd (na Bosman zijn er namelijk behoorlijk wat belangrijke arresten gewezen vwb transfervergoeding e.d.). Het punt in dit arrest was juist dat een voetballer een toestemming moest hebben om weg te gaan. Dat was in strijd met vrij verkeer van werknemers. De bonden hebben vervolgens van de transfervergoeding deels een opleidingsvergoeding gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef Paxcon het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er na dit arrest is veranderd? Clubs kunnen nog steeds spelers vast houden als de transfersom te laag is?
Dan ben je inderdaad wel in de minderheid gok ik zoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 1 v/d weinigen die al op jonge leeftijd wist dat hij rechten wilde gaan doen.
Pardon? "Wel een aardige serie"?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is wel een aardige serie maar ook niet meer dan dat. Denk dat als je er vanuit beroepsoogpunt naar kijkt het al helemaal vrij matig is.
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
bazenserie, alleen als je jerry's hoofd nu ziet..quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef N0rah het volgende:
En ik ben sinds kort verslaafd aan Seinfeld.![]()
De serie bevat wel degelijk diepgang. Voor intellectuele uitdaging moet je het niet bekijken, maar dat is ook geen vereiste voor een degelijke serie. De serie scoort op andere punten gewoon erg goed, imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.
Welke diepgang dan? Het is ook allemaal licht overgeacteerd. Leuke serie hoor, maar niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
De serie bevat wel degelijk diepgang. Voor intellectuele uitdaging moet je het niet bekijken, maar dat is ook geen vereiste voor een degelijke serie. De serie scoort op andere punten gewoon erg goed, imo.
Ja, daar kijk ik liever niet naar.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
bazenserie, alleen als je jerry's hoofd nu ziet..
Held ! Ik ga morgen mijn nieuwe mediaspeler halen. Dat zal me toch een sog opleveren...quote:Op donderdag 8 november 2012 20:44 schreef N0rah het volgende:
En ik ben sinds kort verslaafd aan Seinfeld.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik liever niet naar.Ik prefereer z'n jonge, droge koppie.
Ja, best wel. Harvey is wel een baas maar het is nou niet echt briljant geschreven qua plot. Het is echt zo'n net-niet serie vind ik. Het is wel grappig, maar niet heel erg grappig. Het is wel spannend, maar niet heel erg spannend. Er zitten wel aardige personages in maar ook niet hele sterke. Etc.quote:
Dit is eigenlijk precies wat ik ervan vind alleen jij verwoordt het wat mooier.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het slaat eigenlijk nergens op en na 1 seizoen heb je het standaard spelletje wel gezien. Leuk voor luchtig vermaak maar de diepgang van een platbodem en de intellectuele uitdaging van een koud poffertje.
Dat absoluut niet. De eerste jaren vond ik (dacht ik) dat Fiscaal mega saai en stoffig was, niets voor mij dus. Pas tijdens een stage (Notarieel) kwam ik erachter dat Fiscaal erg leuk was (omdat ik veel fiscale vragen kreeg). Toen besloten om dat erbij te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad wel in de minderheid gok ik zo![]()
Wist je toen ook al dat je de fiscale kant op wou of is dat wel pas tijdens de studie gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is voor verschillende karakters een realistische karakterboog waarin de persoonlijke eigenschappen van de een interageren met die van een ander. Tevens is er na de eerste paar afleveringen al snel een meeslepende schwung gegeven aan de plot, waarbij wordt gezinspeeld op toekomstige gebeurtenissen, waardoor de serie veel meer is dan een aaneenschakeling van scènes waarin een zaak wordt opgelost.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke diepgang dan? Het is ook allemaal licht overgeacteerd. Leuke serie hoor, maar niet veel bijzonders.
Ooh oke dankje. Je hoort immers vaak in de pers dat clubs het bedrag te laag vinden, maar feitelijk geldt het dan onder de noemer: ''je hebt een contract, dus je blijft hier''?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even kort gezegd (na Bosman zijn er namelijk behoorlijk wat belangrijke arresten gewezen vwb transfervergoeding e.d.). Het punt in dit arrest was juist dat een voetballer een toestemming moest hebben om weg te gaan. Dat was in strijd met vrij verkeer van werknemers. De bonden hebben vervolgens van de transfervergoeding deels een opleidingsvergoeding gemaakt.
Bovendien worden er bepaalde tijdscontracten voor een jaar of 3 á 4 overeengekomen. Onbepaalde tijdscontracten zijn bijvoorbeeld vaak bij cao uitgesloten. Op deze manier krijgen ze alsnog een transfervergoeding, de praktijk leert dat een voetballer vaak binnen die tijd weggaat. Een speler vasthouden omdat de vergoeding te laag is mag overigens ook niet.
'Schwung'?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Er is voor verschillende karakters een realistische karakterboog waarin de persoonlijke eigenschappen van de een interageren met die van een ander. Tevens is er na de eerste paar afleveringen al snel een meeslepende schwung gegeven aan de plot, waarbij wordt gezinspeeld op toekomstige gebeurtenissen, waardoor de serie veel meer is dan een aaneenschakeling van scènes waarin een zaak wordt opgelost.
Dat er overgeacteerd wordt ben ik met je eens, maar dat is een bepaalde acteerstijl die mijns inziens goed past bij de serie. Dat is dan verder ook een kwestie van smaak en heeft verder weinig met de diepgang van een serie te maken.
Lief dagboek.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Er is voor verschillende karakters een realistische karakterboog waarin de persoonlijke eigenschappen van de een interageren met die van een ander. Tevens is er na de eerste paar afleveringen al snel een meeslepende schwung gegeven aan de plot, waarbij wordt gezinspeeld op toekomstige gebeurtenissen, waardoor de serie veel meer is dan een aaneenschakeling van scènes waarin een zaak wordt opgelost.
Klopt, die blijft afwezig.quote:Dat er overgeacteerd wordt ben ik met je eens, maar dat is een bepaalde acteerstijl die mijns inziens goed past bij de serie. Dat is dan verder ook een kwestie van smaak en heeft verder weinig met de diepgang van een serie te maken.
Boardwalk Empire heb ik een keer gedownload, maar heb het tot nu toe altijd uitgesteld. Soms zie ik wel 's snippets van een aflevering op televisie of zo en het komt dan zo saai, langdradig en stoffig over.. Een serie die zichzelf veel te serieus neemt, zeg maar. Maar ik kan het ook totaal mis hebben en ik denk dat als ik klaar ben met Seinfeld ik die serie wel een kans zal geven. Al is het maar om Steve Buscemi weer 's te zien acteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, best wel. Harvey is wel een baas maar het is nou niet echt briljant geschreven qua plot. Het is echt zo'n net-niet serie vind ik. Het is wel grappig, maar niet heel erg grappig. Het is wel spannend, maar niet heel erg spannend. Er zitten wel aardige personages in maar ook niet hele sterke. Etc.
Boardwalk Empire is verreweg de beste show die nu op tv is in mijn ogen, mocht je die nog niet kijken dan weet je wat je te doen staat
Sterker nog, maar al te vaak wordt er een eenzijdige verlengingsoptie opgenomen in de arbeidsovereenkomst. Een speler kan dus in feite járenlang bij een club blijven.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh oke dankje. Je hoort immers vaak in de pers dat clubs het bedrag te laag vinden, maar feitelijk geldt het dan onder de noemer: ''je hebt een contract, dus je blijft hier''?
Oh oke vreemd.. je hoort volgens mij weinig dat dit in de praktijk ook gebeurt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, maar al te vaak wordt er een eenzijdige verlengingsoptie opgenomen in de arbeidsovereenkomst. Een speler kan dus in feite járenlang bij een club blijven.
Overigens mag een speler middels gewichtige redenen wel weg bij een club. Dat is in Nederland in de rechtspraak en arbitrage wel aanvaard. Denk dan aan een betere positie van de speler (hoger salaris, betere club).
Whatevah.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lief dagboek.
Kom nou. Qua ontwikkeling van personages vond ik The Office US al veel beter en dat is nog gewoon heel simpel. Net niet is wel een toepasselijke kwalificatie.
[..]
Klopt, die blijft afwezig.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Schwung'?
Alsof ik een recensie in de Veronicagids lees.
Jaaaa, Frasier.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
Seinfeld vond ik oké. Frasier, dat was tof!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
Seinfeld vond ik oké. Frasier, dat was tof!
quote:
probeer crackquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
Tijd voor oploskoffie, dit gaat een lange nacht worden![]()
Sinds ik dat tegen mijn moeder zei ging het bergafwaartsquote:
Nounou, laten we het ook niet overdrijven, de romance is voorspelbaar, de zaken zijn wel leuk, maar muah. Het is leuk, maar niet zo leuk/diep als House bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
Dat er overgeacteerd wordt ben ik met je eens, maar dat is een bepaalde acteerstijl die mijns inziens goed past bij de serie. Dat is dan verder ook een kwestie van smaak en heeft verder weinig met de diepgang van een serie te maken.
quote:
Ik overdrijf niet. House heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Nounou, laten we het ook niet overdrijven, de romance is voorspelbaar, de zaken zijn wel leuk, maar muah. Het is leuk, maar niet zo leuk/diep als House bijvoorbeeld.
Overigens: JAG was super vet!
Dexter/Walking Dead/Game of Thrones/New Girl, alhoewel ik die laatste misschien beter niet kan noemen
quote:
Stoppen met leren? Ik moet nog een boek uitlezen, alles herhalen en de arresten goed bestuderen.quote:
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Stoppen met leren? Ik moet nog een boek uitlezen, alles herhalen en de arrest goed bestuderen.
Zo'n beding is eerder regel dan uitzondering. Een club hoeft de optie uiteraard niet te gebruiken, maar het gebeurt vaker dan je denkt. Google maar eens op Trabelsi/Ajax, was wel een interessante zaak.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke vreemd.. je hoort volgens mij weinig dat dit in de praktijk ook gebeurt.
Je kan ook gewoon op tijd slapen en uitgerust zijn xDquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
Tijd voor oploskoffie, dit gaat een lange nacht worden![]()
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.
pics?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef N0rah het volgende:
[..]
Toevallig wel, ja. Maar dan ook echt heel toevallig.
The Walking Deadquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Nounou, laten we het ook niet overdrijven, de romance is voorspelbaar, de zaken zijn wel leuk, maar muah. Het is leuk, maar niet zo leuk/diep als House bijvoorbeeld.
Overigens: JAG was super vet!
Dexter/Walking Dead/Game of Thrones/New Girl, alhoewel ik die laatste misschien beter niet kan noemen
Hipsterbril, Macbook. Als je nu ook nog zegt dat je in de Starbucks zit kom ik je ophalen en bitchslappen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef N0rah het volgende:
[..]
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.
Dit meen je niet, toch?quote:
Jaaaaa! Echt klote.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op tijd slapen en uitgerust zijn xD
Die multiple choice vragen hebben zo veel instinkers, je moet er écht je aandacht 100% bij hebben om ze te zien. Heb vandaag 2 van de 3 oefententamens gemaakt, alsnog erin gestonken op enkele momenten (tweede wel minder dan de eerste).
Shit, nu hebben jullie een vertekend beeld van mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hipsterbril, Macbook. Als je nu ook nog zegt dat je in de Starbucks zit kom ik je ophalen en bitchslappen.
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbrilquote:
Ligt aan de dame in kwestie. Bij norah zou dat denk ik heel leuk staanquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbril
Dus je komt vaak bij de Starbucks?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef N0rah het volgende:
[..]
Shit, nu hebben jullie een vertekend beeld van mij.![]()
Nee, nooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je komt vaak bij de Starbucks?
Hoeveel makkelijker wil je het hebben? De prejudiciele vragen zijn soms vaag, en dan zegt het EHVJ 'De verwijzende rechter wenst in feite te vernemen of...' Fantastischquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Wat schrijft het europees hof waardeloos saai zijn jurisprudentie trouwens..
Sommige arresten zijn werkelijk niet te doorgronden, vooral als er geen randnummers erbij staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Juist niet! Ik vind die arresten juist ontzettend duidelijk en prettig geschrevenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Dan is mijn beeld beter gewordenquote:
Maui Jimquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbril
Zit inderdaad wel te twijfelen om door te kijken, eerste anderhalf seizoen was vet. Had met Game of Thrones eerste deel van het tweede seizoen ook moeite, alles bewaren tot de laatste 2 afleveringenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
The Walking Dead
Begint enorm vet maar daarna is het gewoon een verkapte soapserie. Met zombies.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker wil je het hebben? De prejudiciele vragen zijn soms vaag, en dan zegt het EHVJ 'De verwijzende rechter wenst in feite te vernemen of...' Fantastisch.
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Juist niet! Ik vind die arresten juist ontzettend duidelijk en prettig geschreven
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef N0rah het volgende:
[..]
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.
Awwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt aan de dame in kwestie. Bij norah zou dat denk ik heel leuk staan
Klopt, zeker als je vaak maar 1-4 Rechtsoverwegingen hoeft te kennen, die klapper vorig jaar van Europees Recht hier was ook onnodig dikquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan is mijn beeld beter geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker ! zeker !quote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.
Ik vind het juist interessant om te lezen.
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.
Ik vind het juist interessant om te lezen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hoezo gaan we weer aardig doen tegen N0rah? Hipsterbril, Macbook, Starbucks. Hellooo?!Starbucks hoort niet in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom zo gemeen?![]()
Macbooks zijn echt geweldige dingenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hoezo gaan we weer aardig doen tegen N0rah? Hipsterbril, Macbook, Starbucks. Hellooo?!Nee nee, geen Starbucks. Ja, die hipsterbril en Mac zijn wat jammer, maar achSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Even doorbijten. Drie begint weer met volop actie.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel te twijfelen om door te kijken, eerste anderhalf seizoen was vet. Had met Game of Thrones eerste deel van het tweede seizoen ook moeite, alles bewaren tot de laatste 2 afleveringen
Ok.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.
Sorry
Soort van. Morgen een arrest presenteren wat ik voldoende moet doen om Burgerlijk procesrecht te halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Wat is het trouwens actief hier voor een donderdag avond!? Iedereen nog tentamens ofzo?
Neuh, gewoon tijdverdrijfquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Wat is het trouwens actief hier voor een donderdag avond!? Iedereen nog tentamens ofzo?
Omdat je Starbucks niet in dat rijtje hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Starbucks hoort niet in het lijstje.![]()
En waarom zo gemeen?
GMTAquote:
Vooral overpriced, verder goede productenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.
Sorry
Ben ik niet met je eens. Wellicht voor de huis tuin en keuken computergebruiker maar dan nog ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Macbooks zijn echt geweldige dingen.
Als "huis pc" zie ik echter geen toegevoegde waarde in een mac, wil kunnen gamen en kunnen sleutelen aan mijn pc.
Morgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Ik heb facebooks en alles van haarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als ik nou een profielfoto in gebruik neem?
Ik had 't verdomme over m'n eigen smoel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb facebooks en alles van haar
Go on Sir.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
Allemaal even foto's laten zien mensen.
Ons verleden gaat heel ver..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb facebooks en alles van haar
jij eerstquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
post maarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
Boeken gelezen? Zit weer vol spanningquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Even doorbijten. Drie begint weer met volop actie.
Kom maar op met je foto.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
'quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ons verleden gaat heel ver..Heb je nog die foto('s) met dat blaadje enzo?
Oh, je leek me wel zo'n type.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
'
Ik ben nu ook weer niet zo dat ik die opgeslagen heb
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
meer kans op succes dan in windschoten
Het gaat dan ook om je vriendinquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
Ik zou mijn fb profielfoto zo posten hier, alleen staat vriendin lief daarop
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Vooral overpriced, verder goede producten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Wellicht voor de huis tuin en keuken computergebruiker maar dan nog ben ik het er niet mee eens.
[..]
Morgen
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Soort van. Morgen een arrest presenteren wat ik voldoende moet doen om Burgerlijk procesrecht te halen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon tijdverdrijf
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om je vriendin
Vriendin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik![]()
Wie volgt?
[ Bericht 20% gewijzigd door Yreal op 08-11-2012 21:41:24 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Arrogantie van gebruikers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar is je vriendin?quote:
Gewoon een horizontaal zwart balkje bij haar ogen plaatsen, no problemo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Onethisch, maar als ze net zo duur waren als de Samsungs had ik ze wellicht gekocht. Verder ben ik het volkomen met je eens hoor, maar het blijven prima producten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Even van photobucket plukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe die op je FB, jij baas jij.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die persoon links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Apple is hét product, iPhone is beste, idem voor iPad en Apple heeft alles uitgevonden.. die hele fanbase. Maar dat doet de gewone consument natuurlijk niet maar vooral de fanboys die Apple heeft. Schrecklich.quote:
quote:
Sorryquote:
Die linker?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
Screw this, ik plaats hem ook maar, hij staat toch al elders op het forum:
[ afbeelding ] .
Jan peter ???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
Nee, jammer joh, niet leuk meerquote:
De ontmaskering!quote:
Was de eerste keer ook niet leukquote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, jammer joh, niet leuk meer
Grapje jonguh.quote:
Volgende keer als ik je zie, ga ik je aanspreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
1 Jan Peter is geen Jan Peter! wel vet!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
he wat flauwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Ik post m'n pic alleen als Erik die van hem post.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
--quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Ben ook wel benieuwdquote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
Ik wil erik zien.
Hij is of fucking dik en lelijk of een hele gladde mooiboy
Haha, dat idee heb ik ook altijdquote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
Ik wil erik zien.
Hij is of fucking dik en lelijk of een hele gladde mooiboy
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]Jaaa baaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door eriksd op 08-11-2012 22:12:58 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lijkt op Harvey.
[ Bericht 5% gewijzigd door eriksd op 08-11-2012 22:13:10 ]
Ik denk net zoiets als ericquote:
Haha.quote:
Positief, duh. Harvey =quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Giku het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat positief of negatief is
quote:
Had niet verwacht dat je 't zou doenquote:
Doe jij ook even dan, die UI is zo kleinquote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, kom op. Nu moet iedereen wat plaatsen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je 't zou doen.
[ Bericht 7% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:02:53 ]
[..]
Wat kijk je zwoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me aan mijn woord. De enige, echte IkeDubaku99.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wow ik dacht eigenlijk altijd dat je blank wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me aan mijn woord. De enige, echte IkeDubaku99.![]()
[..]
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef Keyos het volgende:
Ow ja, deze was ook wel leuk. Spotting time:FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier op FOK! weleens wat informatie gegeven over mijn achtergrond (Surinaams-Hindoestaans).quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Wow ik dacht eigenlijk altijd dat je blank was
Pff, heb zoveel foto's, weet niet welke ik moet kiezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij ook even dan, die UI is zo klein
In dit topic? Soms is er zoveel gepost dat ik het niet allemaal ga nalezen...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK! weleens wat informatie gegeven over mijn achtergrond (Surinaams-Hindoestaans).
post dan maar meerdere picsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
[..]
Pff, heb zoveel foto's, weet niet welke ik moet kiezen.
Nee, in andere topics, maar dat is flink zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
In dit topic? Soms is er zoveel gepost dat ik het niet allemaal ga nalezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:58 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kiezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
Nu we zo'n beetje iedereen gezien hebben, moet die meet er wel eens komen jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Keyos het volgende:
Zou wel leuk zijn als die meeting ooit van de grond gaat komen.
We hebben vorige week nog een mijlpaal bereikt : het inhalen van het geneeskunde topic!
Heerlijk.quote:
[..]
Jammerdebammer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:04:18 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef N0rah het volgende:
M'n fbprofielfoto dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kiezen.
Je doet bijna een duckfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooooi !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, die heb ik gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef Keyos het volgende:
Het grappige van de eerste foto die ik plaatste is dat als het goed is Morera die genomen heeft. That coincidence.
Alleen Maharbal. Zuidasproleten hé.quote:
Nee, daarom moet er een meet komenquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen Maharbal. Zuidasproleten hé.
Daar gaat je carrière!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Anyway, leuk om m'n anonimiteit kwijt te zijn. Erik, klootzak.
Gewoon doen manquote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
IkeDubaku99, ik heb je wel eens kort gesproken na een tentamen.
Ik ga geen pics plaatsen, heb teveel ongenuanceerde dingen neergezet hier.
Nou, ik dan. Nu kunnen mensen mijn posts rijmen met mijn gezicht.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Anyway, leuk om m'n anonimiteit kwijt te zijn. Erik, klootzak.
Ik ken geen van de mensen in het topic persoonlijk, was gewoon toevallig dat Morera en ik beide bij Balkendende stonden en dus elkaars foto hebben gemaakt met elkaars mobiel. Kwamen erachter toen ik de foto plaatste bij 'userfoto's'.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben alleen wel bang voor niet WO-rechtenmensen die hier lurken en je foto's checken en als je dan weer eens ongefundeerd hatelijke opmerking maakt in KLB daarmee geconfronteerd wordt
Oh geniaalquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk geen van de mensen in het topic persoonlijk, was gewoon toevallig dat Morera en ik beide bij Balkendende stonden en dus elkaars foto hebben gemaakt met elkaars mobiel. Kwamen erachter toen ik de foto plaatste bij 'userfoto's'.
Ik ga er vast en zeker vanuit dat de EUR eerstejaars elkaar wel gaan tegenkomen de komende jaren aangezien het een mannetje of 5 zijn.
Ja, je nick is al zo'n fantastisch gekozen anonimiteitsinstrument.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik dan. Nu kunnen mensen mijn posts rijmen met mijn gezicht.
Weet niet hoor, maar de gemiddelde KLB'er is volgens mij prototype bolle internetheld.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben alleen wel bang voor niet WO-rechtenmensen die hier lurken en je foto's checken en als je dan weer eens ongefundeerd hatelijke opmerking maakt in KLB daarmee geconfronteerd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Achja.. mensen zullen dit topic vast niet voor hun lol lezenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar de gemiddelde KLB'er is volgens mij prototype bolle internetheld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenDie op die brommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenGrens bij Aranyaprateh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelling ongetwijfeld fout.
Dat kan mij toch niet veel meer schelen. Ik was meer bang voor types zoals sanasoufi die dingen tegen je gebruiken die je hebt neergezet.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ja en foute spelling uiteraard. Maar A.. teh is het eindstation van de trein in Thailand. Het grensdorpje heet Poi Petquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Grens bij Aranyaprateh?
Spelling ongetwijfeld fout.
Ach die deugt sowieso niet. Ze zei dat ze ooit haar examinator had gepijpt om dr rijbewijs te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat kan mij toch niet veel meer schelen. Ik was meer bang voor types zoals sanasoufi die dingen tegen je gebruiken die je hebt neergezet.
Daar ben ik inderdaad ook de grens overgegaan met Cambodja. Altijd druk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en foute spelling uiteraard. Maar A.. teh is het eindstation van de trein in Thailand. Het grensdorpje heet Poi Pet
Stedentrip naar Barcelona of Madrid is wel leuk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij echt gaaf om eens naar dat soort landen te gaan. Moet er niet aan denken om elk jaar naar Spanje te gaan.
WO Rechten stedentrip!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Stedentrip naar Barcelone of Madrid is wel leuk hoor.
Jij betaalt met je Zuidasbaan?quote:
Uiteraard, zijn beide gewoon prachtige historische steden (op dat punt is het prachtig om in Europa te wonen, zo veel historische steden binnen 2 uur vliegen) , maar je hebt van die mensen die heel hun leven alleen maar naar Frankrijk of Spanje gaan om daar op een camping te staan. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Stedentrip naar Barcelone of Madrid is wel leuk hoor.
Ik ben al plannen aan het maken om over twee jaar (als ik tegen die tijd mijn master haal) een trip naar bijvoorbeeld HongKong gecombineerd met Australië te maken, maar ik bekijk ook andere opties. Over twee jaar ga ik als het goed is sowieso naar Suriname om mijn oma op te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij echt gaaf om eens naar dat soort landen te gaan. Moet er niet aan denken om elk jaar naar Spanje te gaan.
Gewoon doen man, time of your life!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij betaalt met je Zuidasbaan?
Dat is inderdaad vreselijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, zijn beide gewoon prachtige historische steden (op dat punt is het prachtig om in Europa te wonen, zo veel historische steden binnen 2 uur vliegen) , maar je hebt van die mensen die heel hun leven alleen maar naar Frankrijk of Spanje gaan om daar op een camping te staan. Moet er niet aan denken.
Wel gezellig, leuke mensen die cambodjanen. Erg sportief ook.. als je ze duidelijk maakt dat ze je proberen te belazeren en dat je niet achterlijk bent gaan ze gezellig praten en blijven ze lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook de grens overgegaan met Cambodja. Altijd druk.
Goed, nu ik m'n pic toch heb gepost kan ik inderdaad wel eens een biertje doen met de lieden hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.
We hebben het er wel steeds over, maar concreet wordt het niet, behalve dan het volgende:quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Oh man ik wil ook naar de Chinese muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan er dan nog net vanaf?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed, nu ik m'n pic toch heb gepost kan ik inderdaad wel eens een biertje doen met de lieden hier.
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Wat gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooi op van die boerencampings hier
Wat is dat dan precies?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Boterbartje is wel precies zoals ik had gedacht.
Ik weet het...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk
Sowieso kamperen
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Het lijkt je wel wat, of?...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, of?...
Klinkt goed. WO rechtenmeet in Thailand!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
Gewoon, rustige uitstraling. Zo van: ik kom er wel.quote:
Ook als je wel oppast.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan er dan nog net vanaf?
Als je niet oplet in bepaalde toko's, ja hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, die reactie had ik al verwachtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, of?...
Jup.. nouja..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als westerling moet je denk ik wel redelijk oppassen. Denk met je verstand en niet met wat er in je broek zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
Ah dat streelt mijn egoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt goed. WO rechtenmeet in Thailand!
[..]
Gewoon, rustige uitstraling. Zo van: ik kom er wel.
Anders lig je zo met een ladyboy in bedquote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als westerling moet je denk ik wel redelijk oppassen. Denk met je verstand en niet met wat er in je broek zit.
Dat ook, maar een dame daar kan je een hoop geld kosten als je niet je verstand gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anders lig je zo met een ladyboy in bed
Dit.. aangifte van verkrachting óf je pinpas leeg etcquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat ook, maar een dame daar kan je een hoop geld kosten als je niet je verstand gebruikt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:19 ]
Pinpas leeg is is ook hier in Nederland geen vreemd fenomeen, iets met Oost-Europaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.. aangifte van verkrachting óf je pinpas leeg etc
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Herken de steden:Die onderste is in de buurt van Rome toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel eens geweest.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:39 ]Geen referral hier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Herken de steden:Berlijn en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:51 ]Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Wrongquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die onderste is in de buurt van Rome toch?
Volgens mij wel eens geweest.
Ja duh, wie herkent reichstag nou nietquote:
Ik kan eindelijk een beeld bij jouw posts makenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Toch leuk om die smoeltjes eens te zien.
Ik heb nog wat uit Engeland maar die foto's kan ik nergens meer vinden en ik heb ze ook niet op FB.. Parijs moet ook nog ergens zijn..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
HERKEN DE STAD IS LEUK
Heb je nog meer?
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Toch leuk om die smoeltjes eens te zien.
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh wacht, ik zie nu die Spaanse vlag.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.
Gewoon vasthouden dat beeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef Yreal het volgende:
Toch jammer dat erik niet dik en lelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |