Nu we zo'n beetje iedereen gezien hebben, moet die meet er wel eens komen jaquote:Op donderdag 8 november 2012 21:48 schreef Keyos het volgende:
Zou wel leuk zijn als die meeting ooit van de grond gaat komen.
We hebben vorige week nog een mijlpaal bereikt : het inhalen van het geneeskunde topic!
Heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je 't zou doen.
Jammerdebammer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:04:18 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:50 schreef N0rah het volgende:
M'n fbprofielfoto dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kiezen.
Je doet bijna een duckfaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooooi !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, die heb ik gemaaktquote:Op donderdag 8 november 2012 21:51 schreef Keyos het volgende:
Het grappige van de eerste foto die ik plaatste is dat als het goed is Morera die genomen heeft. That coincidence.
Alleen Maharbal. Zuidasproleten hé.quote:
Nee, daarom moet er een meet komenquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen Maharbal. Zuidasproleten hé.
Daar gaat je carrière!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Anyway, leuk om m'n anonimiteit kwijt te zijn. Erik, klootzak.
Gewoon doen manquote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
IkeDubaku99, ik heb je wel eens kort gesproken na een tentamen.
Ik ga geen pics plaatsen, heb teveel ongenuanceerde dingen neergezet hier.
Nou, ik dan. Nu kunnen mensen mijn posts rijmen met mijn gezicht.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Anyway, leuk om m'n anonimiteit kwijt te zijn. Erik, klootzak.
Ik ken geen van de mensen in het topic persoonlijk, was gewoon toevallig dat Morera en ik beide bij Balkendende stonden en dus elkaars foto hebben gemaakt met elkaars mobiel. Kwamen erachter toen ik de foto plaatste bij 'userfoto's'.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben alleen wel bang voor niet WO-rechtenmensen die hier lurken en je foto's checken en als je dan weer eens ongefundeerd hatelijke opmerking maakt in KLB daarmee geconfronteerd wordt
Oh geniaalquote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk geen van de mensen in het topic persoonlijk, was gewoon toevallig dat Morera en ik beide bij Balkendende stonden en dus elkaars foto hebben gemaakt met elkaars mobiel. Kwamen erachter toen ik de foto plaatste bij 'userfoto's'.
Ik ga er vast en zeker vanuit dat de EUR eerstejaars elkaar wel gaan tegenkomen de komende jaren aangezien het een mannetje of 5 zijn.
Ja, je nick is al zo'n fantastisch gekozen anonimiteitsinstrument.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik dan. Nu kunnen mensen mijn posts rijmen met mijn gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoor, maar de gemiddelde KLB'er is volgens mij prototype bolle internetheld.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben alleen wel bang voor niet WO-rechtenmensen die hier lurken en je foto's checken en als je dan weer eens ongefundeerd hatelijke opmerking maakt in KLB daarmee geconfronteerd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Achja.. mensen zullen dit topic vast niet voor hun lol lezenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar de gemiddelde KLB'er is volgens mij prototype bolle internetheld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenDie op die brommer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Ah voooruut.
Onderstaande afbeelding betreft een Twentenaar buiten zijn territorium. Dit was nog voordat hij smeergeld moest betalen aan de cambodjaanse douane om zijn paspoort terug te krijgenGrens bij Aranyaprateh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelling ongetwijfeld fout.
Dat kan mij toch niet veel meer schelen. Ik was meer bang voor types zoals sanasoufi die dingen tegen je gebruiken die je hebt neergezet.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ja en foute spelling uiteraard. Maar A.. teh is het eindstation van de trein in Thailand. Het grensdorpje heet Poi Petquote:Op donderdag 8 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Grens bij Aranyaprateh?
Spelling ongetwijfeld fout.
Ach die deugt sowieso niet. Ze zei dat ze ooit haar examinator had gepijpt om dr rijbewijs te krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat kan mij toch niet veel meer schelen. Ik was meer bang voor types zoals sanasoufi die dingen tegen je gebruiken die je hebt neergezet.
Daar ben ik inderdaad ook de grens overgegaan met Cambodja. Altijd druk.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en foute spelling uiteraard. Maar A.. teh is het eindstation van de trein in Thailand. Het grensdorpje heet Poi Pet
Stedentrip naar Barcelona of Madrid is wel leuk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij echt gaaf om eens naar dat soort landen te gaan. Moet er niet aan denken om elk jaar naar Spanje te gaan.
WO Rechten stedentrip!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Stedentrip naar Barcelone of Madrid is wel leuk hoor.
Jij betaalt met je Zuidasbaan?quote:
Uiteraard, zijn beide gewoon prachtige historische steden (op dat punt is het prachtig om in Europa te wonen, zo veel historische steden binnen 2 uur vliegen) , maar je hebt van die mensen die heel hun leven alleen maar naar Frankrijk of Spanje gaan om daar op een camping te staan. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Stedentrip naar Barcelone of Madrid is wel leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |