quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Arrogantie van gebruikers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar is je vriendin?quote:
Gewoon een horizontaal zwart balkje bij haar ogen plaatsen, no problemo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
Ik zou mijn fb profielfoto zo posten hier, alleen staat vriendin lief daarop
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Onethisch, maar als ze net zo duur waren als de Samsungs had ik ze wellicht gekocht. Verder ben ik het volkomen met je eens hoor, maar het blijven prima producten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Even van photobucket plukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe die op je FB, jij baas jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die persoon links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Apple is hét product, iPhone is beste, idem voor iPad en Apple heeft alles uitgevonden.. die hele fanbase. Maar dat doet de gewone consument natuurlijk niet maar vooral de fanboys die Apple heeft. Schrecklich.quote:
quote:
Sorryquote:
Die linker?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
Screw this, ik plaats hem ook maar, hij staat toch al elders op het forum:
[ afbeelding ] .
Jan peter ???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
Screw this, ik plaats hem ook maar, hij staat toch al elders op het forum:
[ afbeelding ] .
Nee, jammer joh, niet leuk meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |