Vooral overpriced, verder goede productenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.
Sorry
Ben ik niet met je eens. Wellicht voor de huis tuin en keuken computergebruiker maar dan nog ben ik het er niet mee eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Macbooks zijn echt geweldige dingen.
Als "huis pc" zie ik echter geen toegevoegde waarde in een mac, wil kunnen gamen en kunnen sleutelen aan mijn pc.
Morgenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Wat is het trouwens actief hier voor een donderdag avond!? Iedereen nog tentamens ofzo?
Ik heb facebooks en alles van haarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als ik nou een profielfoto in gebruik neem?
Ik had 't verdomme over m'n eigen smoel.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb facebooks en alles van haar
Go on Sir.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
Allemaal even foto's laten zien mensen.
Ons verleden gaat heel ver..quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb facebooks en alles van haar
jij eerstquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
post maarquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
Boeken gelezen? Zit weer vol spanningquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Even doorbijten. Drie begint weer met volop actie.
Kom maar op met je foto.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
'quote:Op donderdag 8 november 2012 21:31 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ons verleden gaat heel ver..Heb je nog die foto('s) met dat blaadje enzo?
Oh, je leek me wel zo'n type.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
'
Ik ben nu ook weer niet zo dat ik die opgeslagen heb
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
meer kans op succes dan in windschoten
Het gaat dan ook om je vriendinquote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
Ik zou mijn fb profielfoto zo posten hier, alleen staat vriendin lief daarop
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Vooral overpriced, verder goede producten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Wellicht voor de huis tuin en keuken computergebruiker maar dan nog ben ik het er niet mee eens.
[..]
Morgen
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Soort van. Morgen een arrest presenteren wat ik voldoende moet doen om Burgerlijk procesrecht te halen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon tijdverdrijf
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om je vriendin
Vriendin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik![]()
Wie volgt?
[ Bericht 20% gewijzigd door Yreal op 08-11-2012 21:41:24 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Arrogantie van gebruikers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar is je vriendin?quote:
Gewoon een horizontaal zwart balkje bij haar ogen plaatsen, no problemo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Yreal het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja.. wel goede producten.. wellicht een paar kleine aandachtspuntjes verder maar ok.Onethisch, maar als ze net zo duur waren als de Samsungs had ik ze wellicht gekocht. Verder ben ik het volkomen met je eens hoor, maar het blijven prima producten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Even van photobucket plukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe die op je FB, jij baas jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Wie is die persoon links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Apple is hét product, iPhone is beste, idem voor iPad en Apple heeft alles uitgevonden.. die hele fanbase. Maar dat doet de gewone consument natuurlijk niet maar vooral de fanboys die Apple heeft. Schrecklich.quote:
quote:
Sorryquote:
Die linker?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
Screw this, ik plaats hem ook maar, hij staat toch al elders op het forum:
[ afbeelding ] .
Jan peter ???quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
Nee, jammer joh, niet leuk meerquote:
De ontmaskering!quote:
Was de eerste keer ook niet leukquote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, jammer joh, niet leuk meer
Grapje jonguh.quote:
Volgende keer als ik je zie, ga ik je aanspreken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
1 Jan Peter is geen Jan Peter! wel vet!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:37 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ] .
he wat flauwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Ik post m'n pic alleen als Erik die van hem post.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
--quote:Op donderdag 8 november 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
Ben ook wel benieuwdquote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
Ik wil erik zien.
Hij is of fucking dik en lelijk of een hele gladde mooiboy
Haha, dat idee heb ik ook altijdquote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
Ik wil erik zien.
Hij is of fucking dik en lelijk of een hele gladde mooiboy
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]Jaaa baaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door eriksd op 08-11-2012 22:12:58 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lijkt op Harvey.
[ Bericht 5% gewijzigd door eriksd op 08-11-2012 22:13:10 ]
Ik denk net zoiets als ericquote:
Haha.quote:
Positief, duh. Harvey =quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef Giku het volgende:
[..]
Nu is de vraag of dat positief of negatief is
quote:
Had niet verwacht dat je 't zou doenquote:
Doe jij ook even dan, die UI is zo kleinquote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, kom op. Nu moet iedereen wat plaatsen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je 't zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:02:53 ]
[..]
Wat kijk je zwoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me aan mijn woord. De enige, echte IkeDubaku99.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wow ik dacht eigenlijk altijd dat je blank wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me aan mijn woord. De enige, echte IkeDubaku99.![]()
[..]
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef Keyos het volgende:
Ow ja, deze was ook wel leuk. Spotting time:FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier op FOK! weleens wat informatie gegeven over mijn achtergrond (Surinaams-Hindoestaans).quote:Op donderdag 8 november 2012 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Wow ik dacht eigenlijk altijd dat je blank was
Pff, heb zoveel foto's, weet niet welke ik moet kiezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe jij ook even dan, die UI is zo klein
In dit topic? Soms is er zoveel gepost dat ik het niet allemaal ga nalezen...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK! weleens wat informatie gegeven over mijn achtergrond (Surinaams-Hindoestaans).
post dan maar meerdere picsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
[..]
Pff, heb zoveel foto's, weet niet welke ik moet kiezen.
Nee, in andere topics, maar dat is flink zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef Paxcon het volgende:
In dit topic? Soms is er zoveel gepost dat ik het niet allemaal ga nalezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
[..]
Wat schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door eriksd op 02-12-2012 15:03:58 ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kiezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:45 schreef N0rah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |