Maui Jimquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbril
Zit inderdaad wel te twijfelen om door te kijken, eerste anderhalf seizoen was vet. Had met Game of Thrones eerste deel van het tweede seizoen ook moeite, alles bewaren tot de laatste 2 afleveringenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
The Walking Dead
Begint enorm vet maar daarna is het gewoon een verkapte soapserie. Met zombies.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoeveel makkelijker wil je het hebben? De prejudiciele vragen zijn soms vaag, en dan zegt het EHVJ 'De verwijzende rechter wenst in feite te vernemen of...' Fantastisch.
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Juist niet! Ik vind die arresten juist ontzettend duidelijk en prettig geschreven
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef N0rah het volgende:
[..]
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.
Awwquote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt aan de dame in kwestie. Bij norah zou dat denk ik heel leuk staan
Klopt, zeker als je vaak maar 1-4 Rechtsoverwegingen hoeft te kennen, die klapper vorig jaar van Europees Recht hier was ook onnodig dikquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zozeer moeilijk, meer saai. Niet even een lekker lapje tekste met overwegingen, gewoon 2 a4tjes met 76 punten erop. Iets minder ge-enter mag wel imo.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan is mijn beeld beter geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker ! zeker !quote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.
Ik vind het juist interessant om te lezen.
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De meeste overwegingen zijn juist relevant, en uitermate goed voor je begrip. In die 76 overwegingen krijg je elke keer weer (alle) oude jurisprudentie. Zo doorgrond je het systeem (en hun werkwijze) veel veel beter en sneller. Als je niet snapt hoe dat voordelig is, dan snap ik je niet.
Ik vind het juist interessant om te lezen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hoezo gaan we weer aardig doen tegen N0rah? Hipsterbril, Macbook, Starbucks. Hellooo?!Starbucks hoort niet in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom zo gemeen?![]()
Macbooks zijn echt geweldige dingenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mac, ik ga jou nooit meer serieus nemen. Sorry. Principe kwestie.
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef Maharbal het volgende:
Hoezo gaan we weer aardig doen tegen N0rah? Hipsterbril, Macbook, Starbucks. Hellooo?!Nee nee, geen Starbucks. Ja, die hipsterbril en Mac zijn wat jammer, maar achSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Even doorbijten. Drie begint weer met volop actie.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Zit inderdaad wel te twijfelen om door te kijken, eerste anderhalf seizoen was vet. Had met Game of Thrones eerste deel van het tweede seizoen ook moeite, alles bewaren tot de laatste 2 afleveringen
Ok.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Apple is alles waar ik tegen ben ik deze wereld. De arrogantie, achterbaksheid, onverantwoordelijk, misleidend, gemaakt en overhyped.
Sorry
Soort van. Morgen een arrest presenteren wat ik voldoende moet doen om Burgerlijk procesrecht te halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Wat is het trouwens actief hier voor een donderdag avond!? Iedereen nog tentamens ofzo?
Neuh, gewoon tijdverdrijfquote:Op donderdag 8 november 2012 21:29 schreef Giku het volgende:
Wat is het trouwens actief hier voor een donderdag avond!? Iedereen nog tentamens ofzo?
Omdat je Starbucks niet in dat rijtje hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Starbucks hoort niet in het lijstje.![]()
En waarom zo gemeen?
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |