quote:
Stoppen met leren? Ik moet nog een boek uitlezen, alles herhalen en de arresten goed bestuderen.quote:
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Stoppen met leren? Ik moet nog een boek uitlezen, alles herhalen en de arrest goed bestuderen.
Zo'n beding is eerder regel dan uitzondering. Een club hoeft de optie uiteraard niet te gebruiken, maar het gebeurt vaker dan je denkt. Google maar eens op Trabelsi/Ajax, was wel een interessante zaak.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke vreemd.. je hoort volgens mij weinig dat dit in de praktijk ook gebeurt.
Je kan ook gewoon op tijd slapen en uitgerust zijn xDquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
Tijd voor oploskoffie, dit gaat een lange nacht worden![]()
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De arrest mang, de arrest! ZE HOUDEN MIJ ONTERECHT IN DE ARREST.
pics?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef N0rah het volgende:
[..]
Toevallig wel, ja. Maar dan ook echt heel toevallig.
The Walking Deadquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Giku het volgende:
[..]
Nounou, laten we het ook niet overdrijven, de romance is voorspelbaar, de zaken zijn wel leuk, maar muah. Het is leuk, maar niet zo leuk/diep als House bijvoorbeeld.
Overigens: JAG was super vet!
Dexter/Walking Dead/Game of Thrones/New Girl, alhoewel ik die laatste misschien beter niet kan noemen
Hipsterbril, Macbook. Als je nu ook nog zegt dat je in de Starbucks zit kom ik je ophalen en bitchslappen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef N0rah het volgende:
[..]
Arresten. Autocorrect van m'n mac, ja.
Dit meen je niet, toch?quote:
Jaaaaa! Echt klote.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op tijd slapen en uitgerust zijn xD
Die multiple choice vragen hebben zo veel instinkers, je moet er écht je aandacht 100% bij hebben om ze te zien. Heb vandaag 2 van de 3 oefententamens gemaakt, alsnog erin gestonken op enkele momenten (tweede wel minder dan de eerste).
Shit, nu hebben jullie een vertekend beeld van mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hipsterbril, Macbook. Als je nu ook nog zegt dat je in de Starbucks zit kom ik je ophalen en bitchslappen.
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbrilquote:
Ligt aan de dame in kwestie. Bij norah zou dat denk ik heel leuk staanquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een ding met brillen, maar nou net niet zo'n nerdbril
Dus je komt vaak bij de Starbucks?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef N0rah het volgende:
[..]
Shit, nu hebben jullie een vertekend beeld van mij.![]()
Nee, nooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je komt vaak bij de Starbucks?
Hoeveel makkelijker wil je het hebben? De prejudiciele vragen zijn soms vaag, en dan zegt het EHVJ 'De verwijzende rechter wenst in feite te vernemen of...' Fantastischquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Wat schrijft het europees hof waardeloos saai zijn jurisprudentie trouwens..
Sommige arresten zijn werkelijk niet te doorgronden, vooral als er geen randnummers erbij staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Juist niet! Ik vind die arresten juist ontzettend duidelijk en prettig geschrevenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:21 schreef Yreal het volgende:
Dan is mijn beeld beter gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |