Hehequote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet echt inderdaad, maar soms weet je ook wel eens niet wat je met iemand aanmoet. De laatste stagiair die we hier hadden zat 2 meter naast me een gesprek via chat met me te voeren
Misschien kun je stage lopen bij de EU? Wel een tijdje van huis dan natuurlijk. Ik heb daar geloof ik weleens iets over gelezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
eens. Wwik![]()
![]()
zo blij dat dat is geschrapt.
Sowieso, iedere 6 maanden waar die verdomme gids kopen..
Ambtenaren hequote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Yreal het volgende:
kan niet eens iemand bij de gemeente bereiken om uberhaupt te vragen wat de neuk ze daar nou uitvoeren en wat ik er als stage kan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur een mail.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:05 schreef Yreal het volgende:
kan niet eens iemand bij de gemeente bereiken om uberhaupt te vragen wat de neuk ze daar nou uitvoeren en wat ik er als stage kan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het eerst ook niet eens doorquote:
Dit, alles gaat via mail in bedrijven.quote:
http://www.ambieerzoetermeer.nl/stages/open-sollicitatiequote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen email te bekennen op die site
Al ingevuld vorige zomer, nooit wat van gehoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.ambieerzoetermeer.nl/stages/open-sollicitatie
Dan moet je bellen!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al ingevuld vorige zomer, nooit wat van gehoord.
is alles in het werk stellen om zo min mogelijk te doen ook een ambtenarenrecht?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan moet je bellen!
Oh wacht
Inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit, alles gaat via mail in bedrijven.
Al bel ik graag mensen op, even praatje maken enzo. Vaak krijg je dan nog; zet maar op de mail
Facebook dan? https://www.facebook.com/gemeentezoetermeerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al ingevuld vorige zomer, nooit wat van gehoord.
Daar vind je zelfs meerdere grondslagen voor!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
is alles in het werk stellen om zo min mogelijk te doen ook een ambtenarenrecht?
Is opzich ook wel makkelijk, daar niet van. Vooral als je ene collega iets telefonisch afspreekt en die is ineens 2 week ziek.. waar vind je die afspraken? Dat is het hele punt, daarom werkt zo'n salesbox ook handig.. alleen ik werk m'n mail nooit weg en dan krijg ik op m'n flikkerquote:Op donderdag 8 november 2012 14:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaadmensen willen altijd als fail safe een mail.
Is ook zo. Vind het zelf ook makkelijk om dingen/afspraken terug te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is opzich ook wel makkelijk, daar niet van. Vooral als je ene collega iets telefonisch afspreekt en die is ineens 2 week ziek.. waar vind je die afspraken? Dat is het hele punt, daarom werkt zo'n salesbox ook handig.. alleen ik werk m'n mail nooit weg en dan krijg ik op m'n flikker
sogsogsog, bijna seizoen HIMYM 1 weer gezien + 3,5 liter melk op en ik moet nog 2 samenvattingen lezen voor morgen.quote:
De "get psyched mix" aflevering zat toch in S1 ? Die halloween aflevering was ook episch.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sogsogsog, bijna seizoen HIMYM 1 weer gezien + 3,5 liter melk op en ik moet nog 2 samenvattingen lezen voor morgen.
sog sog sog
Episch seizoenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sogsogsog, bijna seizoen HIMYM 1 weer gezien + 3,5 liter melk op en ik moet nog 2 samenvattingen lezen voor morgen.
sog sog sog
New girl heeft mij niet kunnen bekoren. Rest van de series die je opnoemt wel, met Friends als alltime favourite, daar ben ik mee opgegroeidquote:Op donderdag 8 november 2012 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
Zeker zeker! Top seizoen, geweldige sitcom!
Al ben ik zelf ook fan van big bang en new girl, friends, top gear en nog wel meer
Ondertussen moet ik nog maar 1,5 samenvatting
Eerste paar seizoenen van HIMYM zijn echtquote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Breaking Bad, Game of Thrones, The Office, Parks and Recreation, The Ricky Gervais Show en The Walking Dead zijn de series die ik kijk, misschien HIMYM maar eens proberen, nog nooit gezien.
Adviseer ik je zeker om eens The Sopranos & The Wire te gaan kijken (voor zover je dat al niet gedaan hebt). Beide misschien wel het beste wat HBO ooit heeft afgeleverd (meningen verschillen erg of dat The Wire of Sopranos is).quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Breaking Bad, Game of Thrones, The Office, Parks and Recreation, The Ricky Gervais Show en The Walking Dead zijn de series die ik kijk, misschien HIMYM maar eens proberen, nog nooit gezien.
Heb ik wel gekeken tot het begin van dit seizoen, maar toen ben ik afgehaakt. Is er reden om weer te beginnen?quote:
Sopranos gekeken, The Wire nog niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Adviseer ik je zeker om eens The Sopranos & The Wire te gaan kijken (voor zover je dat al niet gedaan hebt). Beide misschien wel het beste wat HBO ooit heeft afgeleverd (meningen verschillen erg of dat The Wire of Sopranos is).
Hmm, nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb ik wel gekeken tot het begin van dit seizoen, maar toen ben ik afgehaakt. Is er reden om weer te beginnen?
Ik vind dit seizoen leuker dan de vorigequote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb ik wel gekeken tot het begin van dit seizoen, maar toen ben ik afgehaakt. Is er reden om weer te beginnen?
Ik had vol verwachting de eerste episode van dit seizoen gedownload, maar hoe ze toen omgingen met die confrontatie tussen Deb en Dexter sloeg nergens opquote:
Dexter vind ik de laatste paar seizoenen behoorlijk matig, alhoewel er enige verbetering is dit seizoen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen leuker dan de vorige
Entourage was zeker tof.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Yreal het volgende:
Oh, Entourage is ook echt geweldig na seizoen 1, als iedereen lekker in zijn rol zit
Eens, maar het verhaal ontwikkelt zich verder wel aardig. Beter dan vorig seizoen.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had vol verwachting de eerste episode van dit seizoen gedownload, maar hoe ze toen omgingen met die confrontatie tussen Deb en Dexter sloeg nergens op.
Sopranosquote:Op donderdag 8 november 2012 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Adviseer ik je zeker om eens The Sopranos & The Wire te gaan kijken (voor zover je dat al niet gedaan hebt). Beide misschien wel het beste wat HBO ooit heeft afgeleverd (meningen verschillen erg of dat The Wire of Sopranos is).
Inderdaad. Begin nu af te haken.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerste paar seizoenen van HIMYM zijn echtdaarna wordt het minder
Suit-up!quote:
Paar aflevering gekeken, toen begon de houding van de twee hoofdrolspelers me echt de keel uit te hangen.quote:
Welke kwaliteitsseries?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:03 schreef Keyos het volgende:
Denk dat ik maar een aflevering Boardwalk Empire ga kijken als "cooling down". Als je al zoveel uur bijna onafgebroken bezig bent neem je amper meer wat op....
Kijk je nog "kwaliteitsseries" Boterbartje of alleen maar sitcoms?
Hehe.quote:
Aah, je moest het nog de kans geven! Naarmate de serie vordert, wordt ie alsmaar beter.. Vind het ook gewoon cool dat ie betrekking heeft op het recht/advocatuur.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Paar aflevering gekeken, toen begon de houding van de twee hoofdrolspelers me echt de keel uit te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |