Precies.. al onze tentamens zijn zowat op vrijdag middag, wat een bullshitquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op een vrijdagavond ook, wie verzint zoiets
Mon pauvre!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies.. al onze tentamens zijn zowat op vrijdag middag, wat een bullshit
Ja dat weet ik dus niet. Zoetermeer.. ja het is lekker dichtbij.. maar verder? De stagesite is ook wel echt om te JANKENquote:
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden om te werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies.. al onze tentamens zijn zowat op vrijdag middag, wat een bullshit
Oh je gaat het echt doen?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Zoetermeer.. ja het is lekker dichtbij.. maar verder? De stagesite is ook wel echt om te JANKEN
Wat ga je er doen dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Zoetermeer.. ja het is lekker dichtbij.. maar verder? De stagesite is ook wel echt om te JANKEN
Misschien zorgen dat ie vrijdag(middag) vrij isquote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden om te werken
ja geen idee dus. Zo eens bellen wat ze zoal doen daar.quote:
Ik baal ervan dat ik vrijdag in de middag tentamens/college heb omdat ik anders zou werken. Ik heb vorig jaar 80 uur per week gewerkt. Ik heb hele maand juli en augustus in m'n eentje de sales afdeling van bedrijf waar ik werk draaiende gehouden en een van de hoogste marges ooit gehaald in die tijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden om te werken
Als hbo jurist/fiscalist ben ik dus schijnbaar te slim, als wo'r nog niet ver genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon andere kantoren proberen
Hmm that complicates matters.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als hbo jurist/fiscalist ben ik dus schijnbaar te slim, als wo'r nog niet ver genoeg.
En banken/verzekeraars ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
en instellingen als het juridisch loket verzuipen als in de juristen
Ja dat weet ik maar ik dacht wie weet hebben ze wel stages. Je kan altijd kijken op z'n minst.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar worden aan de lopende band mensen uit gegooid. gister weer 2500 bij de ing.
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik nog even snel een cursus sociaal recht ga volgen en lekker bijstand trekken
Sociaal rechtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Yreal het volgende:
Ik denk dat ik nog even snel een cursus sociaal recht ga volgen en lekker bijstand trekken
Zeikerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |