Haha, die reactie had ik al verwachtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, of?...
Jup.. nouja..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
Als westerling moet je denk ik wel redelijk oppassen. Denk met je verstand en niet met wat er in je broek zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
Ah dat streelt mijn egoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt goed. WO rechtenmeet in Thailand!
[..]
Gewoon, rustige uitstraling. Zo van: ik kom er wel.
Anders lig je zo met een ladyboy in bedquote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als westerling moet je denk ik wel redelijk oppassen. Denk met je verstand en niet met wat er in je broek zit.
Dat ook, maar een dame daar kan je een hoop geld kosten als je niet je verstand gebruikt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anders lig je zo met een ladyboy in bed
Dit.. aangifte van verkrachting óf je pinpas leeg etcquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat ook, maar een dame daar kan je een hoop geld kosten als je niet je verstand gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:19 ]
Pinpas leeg is is ook hier in Nederland geen vreemd fenomeen, iets met Oost-Europaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.. aangifte van verkrachting óf je pinpas leeg etc
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Herken de steden:Die onderste is in de buurt van Rome toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel eens geweest.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:39 ]Geen referral hier.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:12 schreef Paxcon het volgende:
Herken de steden:Berlijn en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 23:44:51 ]Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Wrongquote:Op donderdag 8 november 2012 22:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die onderste is in de buurt van Rome toch?
Volgens mij wel eens geweest.
Ja duh, wie herkent reichstag nou nietquote:
Ik kan eindelijk een beeld bij jouw posts makenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Toch leuk om die smoeltjes eens te zien.
Ik heb nog wat uit Engeland maar die foto's kan ik nergens meer vinden en ik heb ze ook niet op FB.. Parijs moet ook nog ergens zijn..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
HERKEN DE STAD IS LEUK
Heb je nog meer?
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
Toch leuk om die smoeltjes eens te zien.
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oh wacht, ik zie nu die Spaanse vlag.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik de grote eriksd kunnen aanschouwen.
Gewoon vasthouden dat beeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:16 schreef Yreal het volgende:
Toch jammer dat erik niet dik en lelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |