Ik ben al plannen aan het maken om over twee jaar (als ik tegen die tijd mijn master haal) een trip naar bijvoorbeeld HongKong gecombineerd met Australië te maken, maar ik bekijk ook andere opties. Over twee jaar ga ik als het goed is sowieso naar Suriname om mijn oma op te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij echt gaaf om eens naar dat soort landen te gaan. Moet er niet aan denken om elk jaar naar Spanje te gaan.
Gewoon doen man, time of your life!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Keyos het volgende:
Lijkt mij echt gaaf om eens naar dat soort landen te gaan. Moet er niet aan denken om elk jaar naar Spanje te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij betaalt met je Zuidasbaan?
Dat is inderdaad vreselijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, zijn beide gewoon prachtige historische steden (op dat punt is het prachtig om in Europa te wonen, zo veel historische steden binnen 2 uur vliegen) , maar je hebt van die mensen die heel hun leven alleen maar naar Frankrijk of Spanje gaan om daar op een camping te staan. Moet er niet aan denken.
Wel gezellig, leuke mensen die cambodjanen. Erg sportief ook.. als je ze duidelijk maakt dat ze je proberen te belazeren en dat je niet achterlijk bent gaan ze gezellig praten en blijven ze lachenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook de grens overgegaan met Cambodja. Altijd druk.
Goed, nu ik m'n pic toch heb gepost kan ik inderdaad wel eens een biertje doen met de lieden hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.
We hebben het er wel steeds over, maar concreet wordt het niet, behalve dan het volgende:quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook maar een grijpstuiver hoor. Maargoed, een meet moet wel een keer lukken denk ik.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Oh man ik wil ook naar de Chinese muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan er dan nog net vanaf?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed, nu ik m'n pic toch heb gepost kan ik inderdaad wel eens een biertje doen met de lieden hier.
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Wat gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooi op van die boerencampings hier
Wat is dat dan precies?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Boterbartje is wel precies zoals ik had gedacht.
Ik weet het...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk
Sowieso kamperen
[..]
Gewoon doen man, time of your life!Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Het lijkt je wel wat, of?...quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, of?...
Klinkt goed. WO rechtenmeet in Thailand!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoor dat die meiden in Thailand met hun hand in je broek zitten als je niet oppast als westerling, is daar nog wat van waar?
Gewoon, rustige uitstraling. Zo van: ik kom er wel.quote:
Ook als je wel oppast.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan er dan nog net vanaf?
Als je niet oplet in bepaalde toko's, ja hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, die reactie had ik al verwachtquote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, of?...
Jup.. nouja..quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |