Goeie pijpbeurt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat was je daarvoor kwijt/wat kreeg je ervoor terug?
Geef t op steven, dit wordt niks meer.quote:
Wel mooi doel. Misschien doe ik wel een haardonatie met pritstiftje erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe dus mee met movember omdat mijn pa prostaatkanker heeft
Echter wil ie niet echt groeien nog
Jongen er zit wat en heb nog 22 dagenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef t op steven, dit wordt niks meer.
[..]
Wel mooi doel. Misschien doe ik wel een haardonatie met pritstiftje erbij.
Nee dat was hmf nietquote:
quote:
Ik heb van de AIVD gehoord dat hij wel contact heeft gezocht met de sateliettelefoon?quote:
Dit is 3 dagen bij mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef Saind het volgende:
Hier Steven, maat van me uit Afghanistan, en die is heel wat jaartjes jonger dan jij.
[ afbeelding ]
Denken dat HMF een telefoon nodig heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb van de AIVD gehoord dat hij wel contact heeft gezocht met de sateliettelefoon?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef Saind het volgende:
Hier Steven, maat van me uit Afghanistan, en die is heel wat jaartjes jonger dan jij.
[ afbeelding ]
ah, daardoor is die electriciteitcentrale in nijmegen ontploft zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denken dat HMF een telefoon nodig heeft![]()
Die brult gewoon hard genoeg om overal ter wereld hoorbaar te zijn.
Nee, hij heeft daarvoor een wereldwijd netwerk van touwblikjes aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, daardoor is die electriciteitcentrale in nijmegen ontploft zeker?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Saind het volgende:
Oh nu ik toch op het topic Steven zit.
Dit doet ie als ie op mijn facebook zit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Saind het volgende:
Oh nu ik toch op het topic Steven zit.
Dit doet ie als ie op mijn facebook zit
[ afbeelding ]
jupquote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik een topicpointer maken met: Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik een topicpointer maken met: Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl ?
WE weten allemaal dat jij Paul heet hoorquote:
Ik wilde de fout al niet twee keer makenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
WE weten allemaal dat jij Paul heet hoor
Beste fout die je hebt kunnen maken, zo kreeg ik fotos te zien van je zusje.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde de fout al niet twee keer maken
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
zeg Paul, die zus van jou heeft best een flinke borstenpartij.
Paar weken geleden op Dumpert gezien, nog steeds aan het bijkomenquote:
Dat wijf is bijna nog irritanter dan Wendy van Dijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Paar weken geleden op Dumpert gezien, nog steeds aan het bijkomen
Leg gewoon je bloedlul op de tafel van de examinator. Komt goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Saind het volgende:
Zo'n kutgevoel dit. Straks een tentamen en ik weet gewoon dat ik de stof niet helemaal beheers.
Kutzooi
Was hem toevallig aan het kijken, Die Antwoordquote:
En dit dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef ValHallen het volgende:
Was hem toevallig aan het kijken, Die Antwoord
Dat wijf is echt knettergek.quote:
puush geblokkeerd op zijn werk toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Bijna 1100 en wat is deze
[ afbeelding ]
ja nou enquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
puush geblokkeerd op zijn werk toch?
Kan jou nu niet serieus opnemenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die eigen rechter willen spelen
Is op de fb pagina van die columnist
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan jou nu niet serieus opnemen
Jij loopt altijd te praten over mensen opzoeken en klappen geven dit dat (bij oplichting of wat ever)quote:
Is 1x gebeurd jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij loopt altijd te praten over mensen opzoeken en klappen geven dit dat (bij oplichting of wat ever)
1xquote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 1x gebeurd ja
Dus wat ouwehoer je nou over altijd?
En dat was inderdaad bij een oplichting, niemand is opgelicht nu hoor
Shit men jij bent echt af en toe een kneus
Welke columnist?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die eigen rechter willen spelen
Is op de fb pagina van die columnist
Luuk Koelmanquote:
Joh parraboy, ik weet dat je niet helemaal 100 bent maar ga niet stom ouwehoerenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1x..
Dus je verzint de rest dus echt?
Die brief dat in de metro stond, onder een andere naamquote:
Ten eerste weet je dat helemaal niet ten tweede waarom nou weer persoonlijk gaan doen richting mij?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh parraboy, ik weet dat je niet helemaal 100 bent maar ga niet stom ouwehoeren
Had jij toen ook dat verhaal over iemand kidnappen vanwege defqon kaartjes oid en dat jullie toen z'n schoenen gejat hebben?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 1x gebeurd ja
Dus wat ouwehoer je nou over altijd?
En dat was inderdaad bij een oplichting, niemand is opgelicht nu hoor
Shit men jij bent echt af en toe een kneus
Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?quote:
Ja, daar heb ik veel aan. Geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die brief dat in de metro stond, onder een andere naam
Dat was die ene keer iddquote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Had jij toen ook dat verhaal over iemand kidnappen vanwege defqon kaartjes oid en dat jullie toen z'n schoenen gejat hebben?
Omdat ik het wel weet omdat je altijd para doetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ten eerste weet je dat helemaal niet ten tweede waarom nou weer persoonlijk gaan doen richting mij?
Lig jij onder een steen ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel aan. Geen zin om te zoeken.
Ja maar dat ging om geldquote:
Hmm, op het randje. Maar ik vind het wel kunnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Het is sowieso meer dan 1x en je roept het over jezelf af met je stoere houding.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik het wel weet omdat je altijd para doet
Je moet gewoon niet zo stom ouwehoeren als ik 1x iets gedaan heb
Ik lees die flutkrantjes toch niet joh.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lig jij onder een steen ofzo?
Jasper is het niet met je eensquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, op het randje. Maar ik vind het wel kunnen.
Nouja ik vind een rouwproces van ouders voor hun zoon wel heftiger dan wat centenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging om geld
Nu gaat het om een column, ik vind dat heel wat anders
Wat jij wilquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is sowieso meer dan 1x en je roept het over jezelf af met je stoere houding.
Is bij joden heel normaal hoor, geld boven alles.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik vind een rouwproces van ouders voor hun zoon wel heftiger dan wat centen
Ik heb het over de reactie van die mensenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik vind een rouwproces van ouders voor hun zoon wel heftiger dan wat centen
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is bij joden heel normaal hoor, geld boven alles.
Slim wel zo op Facebook.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jasper is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Gaat om die ouders van die Tim imo. Mariska is van precies hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, op het randje. Maar ik vind het wel kunnen.
Het is een columnist, die lokken altijd reacties uitquote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat om die ouders van die Tim imo. Mariska is van precies hetzelfde niveau.
Maar ja, als iemand anders in de sloot springt bla bla. Het is vrij laag.
Zelfmoord van een jongen daarvoor gebruiken is wel echt een nieuw dieptepunt. Het is ook nog veel te recent.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een columnist, die lokken altijd reacties uit
Ik vind het wel te ver gaan, maar moet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is een gratis krantquote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfmoord van een jongen daarvoor gebruiken is wel echt een nieuw dieptepunt. Het is ook nog veel te recent.
Is het ook jaquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is gratis
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereiktquote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is een gratis krant
Ja iedereen praat eroverquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereikt
Die gozer schrijft ook al sinds mensenheugenis in dat rioolblaadje. Wat een carrière heeft deze manquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereikt
Prima als iemand een provocerende of satirische column schrijft, maar doe dat niet ten koste van 'gewone burgers' die net een paar dagen geleden hun enige zoon hebben verloren.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl Metro eerst altijd vrij serieus was en de spits juist meer telegraafachtig wasquote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
metro = tmg. Niveau van de telegraaf hebben ze overgenomen
[]=eens
()=onees
Hatertquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Bijna 1100 en wat is deze
[ afbeelding ]
spits is ook tmg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl Metro eerst altijd vrij serieus was en de spits juist meer telegraafachtig was
Ja klopt, alleen maar achterlijke reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja iedereen praat erover
Echter zijn die reacties op facebook wel lachwekkend
Iedereen heeft het erover dat dat wijf opgehangen moet worden enzo, dan zeg dat zij het niet geschreven heeft maar iemand anders maar dan maakt het niet uit
Hij kon niks vinden over Mariska waarschijnlijk. Heeft al een tijdje klaar gelegen dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Prima als iemand een provocerende of satirische column schrijft, maar doe dat niet ten koste van 'gewone burgers' die net een paar dagen geleden hun enige zoon hebben verloren.
Had het dan gedaan met een algemener onderwerp en niet zo iets actueels.
Mwah juist omdat het actueel is scoort het gewoon natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Prima als iemand een provocerende of satirische column schrijft, maar doe dat niet ten koste van 'gewone burgers' die net een paar dagen geleden hun enige zoon hebben verloren.
Had het dan gedaan met een algemener onderwerp en niet zo iets actueels.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Überhatert, en geef verdomme die bus terug
Hij had lekker een column moeten schrijven dat hij haar gewoon een kankerwijf vind. En niet die overleden gozert en zijn familie misbruiken voor zo'n klein kut stukje in een pauperkrant.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kon niks vinden over Mariska waarschijnlijk. Heeft al een tijdje klaar gelegen dit.
Joh het is kogel dit ophangen datquote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen maar achterlijke reactie
Nog niks inhoudelijks voorbij zien komen op de sociale media. Hier in de SC natuurlijk wel, maar dat spreekt voor zichzelf natuurlijk.
Ja, z'n punt is natuurlijk dat Mariska ooit precies hetzelfde heeft gedaan. Maar inderdaad, daarvoor opnieuw die ouders vernederen is not dun.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij had lekker een column moeten schrijven dat hij haar gewoon een kankerwijf vind. En niet die overleden gozert en zijn familie misbruiken voor zo'n klein kut stukje in een pauperkrant.
tuurlijk wel, het is nu allemaal actueel, het ligt gevoelig en hier scoort hij punten meequote:Op donderdag 8 november 2012 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij had lekker een column moeten schrijven dat hij haar gewoon een kankerwijf vind. En niet die overleden gozert en zijn familie misbruiken voor zo'n klein kut stukje in een pauperkrant.
Doe het dan over pesten in het algemeen en noem niet de naam van die jongen en doe in je column niet alsof je het aan zijn moeder schrijft.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah juist omdat het actueel is scoort het gewoon natuurlijk
Ik vind het een apart stuk maar vind het gewoon kunnen
Mwah mwah het is echt op het randje ja maar ik weet niet, ik vind hem heel hard maar wel kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe het dan over pesten in het algemeen en noem niet de naam van die jongen en doe in je column niet alsof je het aan zijn moeder schrijft.
Ik vind het niet eens grappig, bij bijvoorbeeld Dijkshoorn kan ik er nog wel om lachen. Maar dit is én niet gepast én pijnlijk ongrappig.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah mwah het is echt op het randje ja maar ik weet niet, ik vind hem heel hard maar wel kunnen
Het is ook niet grappig bedoeld toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens grappig, bij bijvoorbeeld Dijkshoorn kan ik er nog wel om lachen. Maar dit is én niet gepast én pijnlijk ongrappig.
Het is ook geen goed stuk vind ik. Maar daarom zal hij dan ook wel voor Metro werken.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens grappig, bij bijvoorbeeld Dijkshoorn kan ik er nog wel om lachen. Maar dit is én niet gepast én pijnlijk ongrappig.
Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig bedoeld toch?
Beetje laat zie iktwitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 13:37:10In mijn hele carrière heb ik dit nog nooit meegemaakt! De spelersbus van #Feyenoord is weg!! @Feyenoord reageer retweet
» Voordat je reageertquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Onbekende bekende Nederlanders bemoeien zich er ook mee, lekker makkelijk scoren voor die C artiesten
[ afbeelding ]
Is het erg dat ik niet 1 van deze BN-ers ken?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Onbekende bekende Nederlanders bemoeien zich er ook mee, lekker makkelijk scoren voor die C artiesten
[ afbeelding ]
BN'ersquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Home » Privequote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
» Voordat je reageert
Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl
Ik ken alleen die Monique Smit en die nicht van rtlquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet 1 van deze BN-ers ken?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik ken die Peter v/d Vorst wel, volgens mij is dat die kleine homo van Boulevard.
Alleen Smit en van der Vorst ken ikquote:Op donderdag 8 november 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geen flauw idee dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen Smit en van der Vorst ken ikWie zijn die andere?
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-xtc-dan-londen.html
Merk er weinig van hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft wahtsapp toch veel problemen de laatste tijd
Denk het jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
Dit vind ik nog de vreemdste:
Actrice Lone van Roosendaal. “@WilliamSpaaij wat ziek dit”, laat ze weten op Twitter.
Dus de ene onbekende idioot gaat de andere onbekende idioot quoten?
1 op de 40 mensen die een lijntje neemt en dan per dag is wel achterlijk veel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon nietMoet wel een meetfout zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-xtc-dan-londen.html
Had al eerder gelezen dat het gebruik in de vissersdorpen boven gemiddeld lagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon nietMoet wel een meetfout zijn.
Urkquote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had al eerder gelezen dat het gebruik in de vissersdorpen boven gemiddeld lag
Ken haar nog steeds nietquote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Ja, dat weet ik van eigen ervaring. Maar dan nog, een dorpje dat een stad van 8 miljoen inwoners eruit snuift? Of zouden ze niet naar absolute hoeveelheid hebben gekeken?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt bij mij op de sportschool (of ik bij haar), altijd vriendelijk moet ik zeggen
Denk naar het gemiddelde jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik van eigen ervaring. Maar dan nog, een dorpje dat een stad van 8 miljoen inwoners eruit snuift? Of zouden ze niet naar absolute hoeveelheid hebben gekeken?
Van voetbalvrouwen. Goeie tetten wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Ze zat naakt in voetbalvrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Nou weet ik wie het is jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Van voetbalvrouwen. Goeie tetten wel.
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je het dan nog wel lunchpauze noemen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En 1100 lijntjes "maar". Ik denk dat er kantoren zijn in the city waar dat in de gemiddelde lunchpauze de neuzen invliegt.
Zijn ook de ideale klanten, werken allemaalquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.
Geweldige gozer verder.
Die kan lekker drinken danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.
Geweldige gozer verder.
Dat is pas het leventje manquote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die gasten gingen van zondagavond tot vrijdagmiddag vissen met speed. Op vrijdagmiddag liepen ze van de boot naar de kroeg en stapten ze over op coke. Dit keer 52.
quote:De advocaat van Ballack had aan de rechter een boeteverlaging van 1080 euro voorgesteld, omdat de 98-voudige international momenteel geen inkomsten heeft.
Dat is kut.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, net een budgetbespreking gehad met de CIO hier... Mijn projectcontract wordt niet verlengd
Ja nogal, het liep af aan het eind van dit jaar. Nu was verlenging sowieso twijfelachtig ivm met de politieke ontwikkelingen hier, maar ze stoppen nu dus per direct (met maand opzeg). Daar winnen ze dus 2 weken mee, inclusief de vakantieweek...quote:
Ben je werkeloos nu of alleen andere functie?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja nogal, het liep af aan het eind van dit jaar. Nu was verlenging sowieso twijfelachtig ivm met de politieke ontwikkelingen hier, maar ze stoppen nu dus per direct (met maand opzeg). Daar winnen ze dus 2 weken mee, inclusief de vakantieweek...
Nee, niet werkeloos. Zit op dit project nog een maand, maar ben sowieso geen freelancer.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je werkeloos nu of alleen andere functie?
Maar je weet dus nog niet wat je nieuwe project wordt?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, niet werkeloos. Zit op dit project nog een maand, maar ben sowieso geen freelancer.
Ik ben natuurlijk niet blij met een dergelijke beslissing, maar die kan altijd komen. Ik voel me een beetje voor schut gezet door de timing en de manier waarop.
Ik ga waarschijnlijk een klant uit Zweden remote supporten en meer aan office management doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je weet dus nog niet wat je nieuwe project wordt?
Zorg dat je af en toe naar Zweden magquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk een klant uit Zweden remote supporten en meer aan office management doen.
Ik heb daar het project eerder opgezet, zou er 1x per maand naar toe gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg dat je af en toe naar Zweden mag
Welke stad?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb daar het project eerder opgezet, zou er 1x per maand naar toe gaan.
Nicequote:
Qua land wel relaxed ja, qua vrouwen vond ik het wel tegenvallen, maar ben er niet zo vaak geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zweedse vrouwen.Zweedse heilstaat
Dat begrijp ik nog wel, als ik dan zie dat ze aan het budget cutten zijn, moet zo'n CIO dan niet zenuwachtig worden? Dat zijn echt van die functies die als eerste verdwijnenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben nu alleen niet in de stemming om het al echt leuk te vinden...
Is een beetje ingewikkeld hier, de gedelegeerd bestuurder heeft het voor het zeggen en dat is een politieke aanstelling. Ze zitten hier nu met een wisseling van de betreffende minister, dat betekent dus dat eigenlijk niemand z'n baan zeker is.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel, als ik dan zie dat ze aan het budget cutten zijn, moet zo'n CIO dan niet zenuwachtig worden? Dat zijn echt van die functies die als eerste verdwijnen
Heb je bij zo'n staatsbedrijf niet vrij veel rechten? Ik weet van de Nederlandse overheid in ieder geval dat ze je er echt niet zomaar uit kunnen pleurenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een beetje ingewikkeld hier, de gedelegeerd bestuurder heeft het voor het zeggen en dat is een politieke aanstelling. Ze zitten hier nu met een wisseling van de betreffende minister, dat betekent dus dat eigenlijk niemand z'n baan zeker is.
Tel daar de aanstaande herstructurering van de Belgische Spoorwegen bij op en je kunt je voorstellen dat zo ongeveer iedereen zenuwachtig is.
Met Obama toch? Die Southpark aflevering bij zijn vorige verkiezing is 1 van m'n all time favouritesquote:
Jepquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Obama toch? Die Southpark aflevering bij zijn vorige verkiezing is 1 van m'n all time favourites
Linkquote:
merciquote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef Saind het volgende:
[..]
http://labaia.ws/torrent/(...)DTV_x264-ASAP_[eztv]
neequote:
ook geen negatievequote:
okequote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja godverdomme man ik wil er 10 hebben, 9 is zo'n kutgetal
Werkt het net zo makkelijk als puush?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige hostsite waarvan don plaatjes kan zien
Nope, gewoon voor losse plaatjes alleenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werkt het net zo makkelijk als puush?
Jammer, met puush gebruik ik altijd dat ctrl shift 4, dat is echt supermakkelijk om een gedeelte van je scherm te kopiëren. Iets voor een los plaatje alleen heb ik niet zoveel aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope, gewoon voor losse plaatjes alleen
Jep Puush is wel handig. Maarja voor als je een keer iets anders hebt ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, met puush gebruik ik altijd dat ctrl shift 4, dat is echt supermakkelijk om een gedeelte van je scherm te kopiëren. Iets voor een los plaatje alleen heb ik niet zoveel aan.
Bij plaatjes kun je toch afbeeldingslocatie kopiëren, heb je verder geen programma nodigquote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Plaatjes van vrouwen, rum of paarse range rovers --> imgdumper
Rest --> Puush
Ik vind puush nog makkelijker dan afbeeldingslocatie kopiërenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bij plaatjes kun je toch afbeeldingslocatie kopiëren, heb je verder geen programma nodig
dudequote:Op donderdag 8 november 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind puush nog makkelijker dan afbeeldingslocatie kopiëren
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij zou sowieso niet passen
Moet je eens kijken hoe klein dat wordt als er geen bloed meer doorheen stroomtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een rugzak als portomonnee.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Op afbeelding staan en rechtermuisknop indrukken is toch makkelijker.quote:
Heb wel eens moeten zoeken op een feestje jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe klein dat wordt als er geen bloed meer doorheen stroomt
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een rugzak als portomonnee.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatste alinea van het artikeltje+
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatste alinea van het artikeltje+
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk heb ik Sport1, wie wil me aanraken?
tussen je benen welquote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Herhaling Swansea Chelsea... Mooi man
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goedquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Minste SP aflevering van dit seizoen
truequote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Klopt, maar het maakt die poule wel spannenderquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.
had D-V het nog niet zo slecht gezienquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Nee, hij heeft een keer gewoon gelijk gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
had D-V het nog niet zo slecht gezien
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt die poule wel spannender
7
7
6
??WAREWAEJOIWAHWAARquote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weer nieuwe maanmissie's
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.
nicequote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.space.com/18380-nasa-moon-missions-obama-election.html
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Voetballen schijnbaar erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetballen schijnbaar erg goed.
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoor
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederlandquote:
Huisarrest. Mag niet buiten komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.
Wat is er met Stinho, gisteren heb ik hem ook niet gezien?
Ik zag hem voor het laatst in de bosjes zitten in Ede.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huisarrest. Mag niet buiten komen.
Tegen United een paar jaar geleden na de 1-0 winstquote:
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.
Stinho is er morgen weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het YNWA van Celtic ook mooier dan dat van Liverpool. De rest staat ver in de schaduw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:![]()
Maar de uitvoering was:
you neffur wok aloonquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Hij heeft z'n adresjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.
quote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zie het al, de kleine boef.
quote:
1 keer radenquote:
Valt me nog mee dat hij nog niet heeft geroepen dat PSV in zijn FM game wel al heeft verloren en dat hij zijn Mertens UI daarom kwijt wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Die heeft het gewoon even druk met de CL winnen met fm met Ajax
Dan mag ie pas van mij terug komen
Hij staat niet bij gevallen heldenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Heeft ook geen banquote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat niet bij gevallen helden
Hij had wel van Feyenoord verlorenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij nog niet heeft geroepen dat PSV in zijn FM game wel al heeft verloren en dat hij zijn Mertens UI daarom kwijt wil.
Hij is ook rustig in het FM topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Dat doet pijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had wel van Feyenoord verloren
Hij is er morgenmiddag weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is ook rustig in het FM topic.
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?quote:
Steven heeft echt contact met z'n oudersquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?
Hij moet af en toe een beetje tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven heeft echt contact met z'n ouders
Volgens mij is hij wel serieus bezig met zijn school, hij had van de week een goed cijfer en hij maakt zelfs zijn huiswerk denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?
Morgenmiddag is weer gewoon aanwezig
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel serieus bezig met zijn school, hij had van de week een goed cijfer en hij maakt zelfs zijn huiswerk denk ik.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doen
Ik heb beloofd aan hem er niet verder op in te gaan
Thanks voor DM.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doen
Ik heb beloofd aan hem er niet verder op in te gaan
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit is echt een van de meest kansloze topics ooit trouwens (onterechte) euforie omtrent Ajax
Dit gelooft ie toch niet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thanks voor DM.
Mja, logisch. Stinho zien we morgen weer.
Ik heb het ook tantoedrukquote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?
Morgenmiddag is weer gewoon aanwezig
Jezus loopt die shit nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit is echt een van de meest kansloze topics ooit trouwens (onterechte) euforie omtrent Ajax
Ik vind het echt kansloos altijd als een Nederlandse club het een keer goed doet internationaal, om dan zo triest te gaan lopen zeiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En het zijn voornamelijk jankerds van andere clubs, wat vreemd toch weer
Wie zegt dat het met school te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het ook tantoedruk
Nee serieus ik ga weer studeren, dit vak is in ieder geval interessant.
M'n tentamen vandaag ging ook beter dan verwacht
Stijntje had toch Scheikunde?
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het echt kansloos altijd als een Nederlandse club het een keer goed doet internationaal, om dan zo triest te gaan lopen zeiken.
Dat zei hij van de week geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het met school te maken heeft?
Dat maken jullie er van
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
Hij is er morgen weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zei hij van de week geloof ik.
Anyway niet mijn zaken
Tegen wie moeten ze?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |