quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Saind het volgende:
Jongens ik heb even confirmatie nodig dat m'n klokkie mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens Sjaak, wat wil je kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt in je kop om de Metro af te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]casio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Ik had dat horloge toen ik 12 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik heb laatst mij Tag verkocht, vind het zonde om een duur horloge te hebben als ik hem toch bijna nooit draag.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat horloge toen ik 12 was.
Wtf hoezo koop je een Tag om hem nooit te dragenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb laatst mij Tag verkocht, vind het zonde om een duur horloge te hebben als ik hem toch bijna nooit draag.
Als ik een pot geld had zou ik ook voor IWC gaan. Dromenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Tarado het volgende:
Heb niet zoveel met horloges en draag er ook geen, maar wat ik wel mooi vind is IWC Portuguese
[ afbeelding ]
Tja, pot met geld. Heb ik ook niet helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik een pot geld had zou ik ook voor IWC gaan. Dromen
Zit er wel over te denken een beetje te sparen voor een Stowaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tja, pot met geld. Heb ik ook niet helaas.
Mijn bankrekening is al gekoppeld aan mijn paypal account. Dat moet je direct doen als je je paypal account aanmaakt. Dan krijg je een heel klein bedrag gestort die je daarna invoert op de site van Paypal, toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat horloge toen ik 12 was.
ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is al gekoppeld aan mijn paypal account. Dat moet je direct doen als je je paypal account aanmaakt. Dan krijg je een heel klein bedrag gestort die je daarna invoert op de site van Paypal, toch?
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wtf hoezo koop je een Tag om hem nooit te dragen
Sommige van die modellen
Zou ze zelf niet zo héel snel kopen trouwens, vaak een beetje druk.
Die shit is fúcking mooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.
[ afbeelding ]
Jij bent toch rijk, boeien.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, nu ik het plaatje weer zie heb ik toch wel een beetje spijt
De fukquote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
Check de paupersnor van Steven
[ afbeelding ]
Wat was je daarvoor kwijt/wat kreeg je ervoor terug?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, nu ik het plaatje weer zie heb ik toch wel een beetje spijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |