quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatste alinea van het artikeltje+
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk heb ik Sport1, wie wil me aanraken?
tussen je benen welquote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Herhaling Swansea Chelsea... Mooi man
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goedquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Minste SP aflevering van dit seizoen
truequote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Klopt, maar het maakt die poule wel spannenderquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.
had D-V het nog niet zo slecht gezienquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Nee, hij heeft een keer gewoon gelijk gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
had D-V het nog niet zo slecht gezien
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt die poule wel spannender
7
7
6
??WAREWAEJOIWAHWAARquote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weer nieuwe maanmissie's
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.
nicequote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.space.com/18380-nasa-moon-missions-obama-election.html
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Voetballen schijnbaar erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetballen schijnbaar erg goed.
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |