Werkt het net zo makkelijk als puush?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige hostsite waarvan don plaatjes kan zien
Nope, gewoon voor losse plaatjes alleenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werkt het net zo makkelijk als puush?
Jammer, met puush gebruik ik altijd dat ctrl shift 4, dat is echt supermakkelijk om een gedeelte van je scherm te kopiëren. Iets voor een los plaatje alleen heb ik niet zoveel aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope, gewoon voor losse plaatjes alleen
Jep Puush is wel handig. Maarja voor als je een keer iets anders hebt ofzoquote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, met puush gebruik ik altijd dat ctrl shift 4, dat is echt supermakkelijk om een gedeelte van je scherm te kopiëren. Iets voor een los plaatje alleen heb ik niet zoveel aan.
Bij plaatjes kun je toch afbeeldingslocatie kopiëren, heb je verder geen programma nodigquote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Plaatjes van vrouwen, rum of paarse range rovers --> imgdumper
Rest --> Puush
Ik vind puush nog makkelijker dan afbeeldingslocatie kopiërenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bij plaatjes kun je toch afbeeldingslocatie kopiëren, heb je verder geen programma nodig
dudequote:Op donderdag 8 november 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind puush nog makkelijker dan afbeeldingslocatie kopiëren
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij zou sowieso niet passen
Moet je eens kijken hoe klein dat wordt als er geen bloed meer doorheen stroomtquote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een rugzak als portomonnee.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Op afbeelding staan en rechtermuisknop indrukken is toch makkelijker.quote:
Heb wel eens moeten zoeken op een feestje jaquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe klein dat wordt als er geen bloed meer doorheen stroomt
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een rugzak als portomonnee.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatste alinea van het artikeltje+
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatste alinea van het artikeltje+
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk heb ik Sport1, wie wil me aanraken?
tussen je benen welquote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Herhaling Swansea Chelsea... Mooi man
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goedquote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Minste SP aflevering van dit seizoen
truequote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Klopt, maar het maakt die poule wel spannenderquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren kwam Chelsea goed weg met dat late doelpunt.
had D-V het nog niet zo slecht gezienquote:Op donderdag 8 november 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja beetje wel ja. De vorigen waren ook wel érg goed
Nee, hij heeft een keer gewoon gelijk gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
had D-V het nog niet zo slecht gezien
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar het maakt die poule wel spannender
7
7
6
??WAREWAEJOIWAHWAARquote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weer nieuwe maanmissie's
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuker, anders stellen die laatste wedstrijden ook weinig meer voor.
nicequote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.space.com/18380-nasa-moon-missions-obama-election.html
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Voetballen schijnbaar erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Shakhtar doorgaat, (als ze tenminste ophouden schlemielig te verliezen).
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rens, maar dat heeft niets met Sport1 te maken.
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetballen schijnbaar erg goed.
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dat hoorde ik ook, maar ik heb ze nog niet veel zien spelen.
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gezien van ze en het is echt een sterke ploeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |