Goeie pijpbeurt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat was je daarvoor kwijt/wat kreeg je ervoor terug?
Geef t op steven, dit wordt niks meer.quote:
Wel mooi doel. Misschien doe ik wel een haardonatie met pritstiftje erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe dus mee met movember omdat mijn pa prostaatkanker heeft
Echter wil ie niet echt groeien nog
Jongen er zit wat en heb nog 22 dagenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef t op steven, dit wordt niks meer.
[..]
Wel mooi doel. Misschien doe ik wel een haardonatie met pritstiftje erbij.
Nee dat was hmf nietquote:
quote:
Ik heb van de AIVD gehoord dat hij wel contact heeft gezocht met de sateliettelefoon?quote:
Dit is 3 dagen bij mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef Saind het volgende:
Hier Steven, maat van me uit Afghanistan, en die is heel wat jaartjes jonger dan jij.
[ afbeelding ]
Denken dat HMF een telefoon nodig heeftquote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb van de AIVD gehoord dat hij wel contact heeft gezocht met de sateliettelefoon?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef Saind het volgende:
Hier Steven, maat van me uit Afghanistan, en die is heel wat jaartjes jonger dan jij.
[ afbeelding ]
ah, daardoor is die electriciteitcentrale in nijmegen ontploft zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denken dat HMF een telefoon nodig heeft![]()
Die brult gewoon hard genoeg om overal ter wereld hoorbaar te zijn.
Nee, hij heeft daarvoor een wereldwijd netwerk van touwblikjes aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, daardoor is die electriciteitcentrale in nijmegen ontploft zeker?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Saind het volgende:
Oh nu ik toch op het topic Steven zit.
Dit doet ie als ie op mijn facebook zit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Saind het volgende:
Oh nu ik toch op het topic Steven zit.
Dit doet ie als ie op mijn facebook zit
[ afbeelding ]
jupquote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik een topicpointer maken met: Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl ?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef DonRaja het volgende:
Zal ik een topicpointer maken met: Help DonRaja, gebruik alleen www.imgdumper.nl ?
WE weten allemaal dat jij Paul heet hoorquote:
Ik wilde de fout al niet twee keer makenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
WE weten allemaal dat jij Paul heet hoor
Beste fout die je hebt kunnen maken, zo kreeg ik fotos te zien van je zusje.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde de fout al niet twee keer maken
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
zeg Paul, die zus van jou heeft best een flinke borstenpartij.
Paar weken geleden op Dumpert gezien, nog steeds aan het bijkomenquote:
Dat wijf is bijna nog irritanter dan Wendy van Dijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Paar weken geleden op Dumpert gezien, nog steeds aan het bijkomen
Leg gewoon je bloedlul op de tafel van de examinator. Komt goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Saind het volgende:
Zo'n kutgevoel dit. Straks een tentamen en ik weet gewoon dat ik de stof niet helemaal beheers.
Kutzooi
Was hem toevallig aan het kijken, Die Antwoordquote:
En dit dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:10 schreef ValHallen het volgende:
Was hem toevallig aan het kijken, Die Antwoord
Dat wijf is echt knettergek.quote:
puush geblokkeerd op zijn werk toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Bijna 1100 en wat is deze
[ afbeelding ]
ja nou enquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
puush geblokkeerd op zijn werk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |