Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederlandquote:
Huisarrest. Mag niet buiten komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.
Wat is er met Stinho, gisteren heb ik hem ook niet gezien?
Ik zag hem voor het laatst in de bosjes zitten in Ede.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huisarrest. Mag niet buiten komen.
Tegen United een paar jaar geleden na de 1-0 winstquote:
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.
Stinho is er morgen weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het YNWA van Celtic ook mooier dan dat van Liverpool. De rest staat ver in de schaduw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:![]()
Maar de uitvoering was:
you neffur wok aloonquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Hij heeft z'n adresjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.
quote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zie het al, de kleine boef.
quote:
1 keer radenquote:
Valt me nog mee dat hij nog niet heeft geroepen dat PSV in zijn FM game wel al heeft verloren en dat hij zijn Mertens UI daarom kwijt wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Die heeft het gewoon even druk met de CL winnen met fm met Ajax
Dan mag ie pas van mij terug komen
Hij staat niet bij gevallen heldenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Heeft ook geen banquote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat niet bij gevallen helden
Hij had wel van Feyenoord verlorenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat hij nog niet heeft geroepen dat PSV in zijn FM game wel al heeft verloren en dat hij zijn Mertens UI daarom kwijt wil.
Hij is ook rustig in het FM topic.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Dat doet pijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had wel van Feyenoord verloren
Hij is er morgenmiddag weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is ook rustig in het FM topic.
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?quote:
Steven heeft echt contact met z'n oudersquote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uitgesloten tot hij zijn toetsen heeft gemaakt?
Hij moet af en toe een beetje tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven heeft echt contact met z'n ouders
Volgens mij is hij wel serieus bezig met zijn school, hij had van de week een goed cijfer en hij maakt zelfs zijn huiswerk denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?
Morgenmiddag is weer gewoon aanwezig
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel serieus bezig met zijn school, hij had van de week een goed cijfer en hij maakt zelfs zijn huiswerk denk ik.
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doen
Ik heb beloofd aan hem er niet verder op in te gaan
Thanks voor DM.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie het nodig vindt het zelf te vertellen dan zal ie dat wel doen
Ik heb beloofd aan hem er niet verder op in te gaan
Kloptquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit is echt een van de meest kansloze topics ooit trouwens (onterechte) euforie omtrent Ajax
Dit gelooft ie toch niet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thanks voor DM.
Mja, logisch. Stinho zien we morgen weer.
Ik heb het ook tantoedrukquote:Op donderdag 8 november 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mannetje heeft het gewoon even druk, dat kan toch?
Morgenmiddag is weer gewoon aanwezig
Jezus loopt die shit nog steedsquote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dit is echt een van de meest kansloze topics ooit trouwens (onterechte) euforie omtrent Ajax
Ik vind het echt kansloos altijd als een Nederlandse club het een keer goed doet internationaal, om dan zo triest te gaan lopen zeiken.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
En het zijn voornamelijk jankerds van andere clubs, wat vreemd toch weer
Wie zegt dat het met school te maken heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het ook tantoedruk
Nee serieus ik ga weer studeren, dit vak is in ieder geval interessant.
M'n tentamen vandaag ging ook beter dan verwacht
Stijntje had toch Scheikunde?
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openenquote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het echt kansloos altijd als een Nederlandse club het een keer goed doet internationaal, om dan zo triest te gaan lopen zeiken.
Dat zei hij van de week geloof ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het met school te maken heeft?
Dat maken jullie er van
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond als Psv wint ook zo'n topic openen
Hij is er morgen weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zei hij van de week geloof ik.
Anyway niet mijn zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |