Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederlandquote:
Huisarrest. Mag niet buiten komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de resultaten van dit jaar, dan zijn die ook heel erg goed.
Wat is er met Stinho, gisteren heb ik hem ook niet gezien?
Ik zag hem voor het laatst in de bosjes zitten in Ede.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huisarrest. Mag niet buiten komen.
Tegen United een paar jaar geleden na de 1-0 winstquote:
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huisarrest lijkt me geen straf voor hem, wel als hij niet achter zijn computer mag zitten.
Stinho is er morgen weerquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het YNWA van Celtic ook mooier dan dat van Liverpool. De rest staat ver in de schaduw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie zoiets van:![]()
Maar de uitvoering was:
you neffur wok aloonquote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals het écht hoort. Al die lelijke snelle versies hier in Nederland
Hij heeft z'n adresjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omgekeerd huisarrest dan. Moet gedwongen naar buiten.
quote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zie het al, de kleine boef.
quote:
1 keer radenquote:
Valt me nog mee dat hij nog niet heeft geroepen dat PSV in zijn FM game wel al heeft verloren en dat hij zijn Mertens UI daarom kwijt wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee joh
Die heeft het gewoon even druk met de CL winnen met fm met Ajax
Dan mag ie pas van mij terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |