Ja geen flauw idee dusquote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen Smit en van der Vorst ken ikWie zijn die andere?
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-xtc-dan-londen.html
Merk er weinig van hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft wahtsapp toch veel problemen de laatste tijd
Denk het jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
Dit vind ik nog de vreemdste:
Actrice Lone van Roosendaal. “@WilliamSpaaij wat ziek dit”, laat ze weten op Twitter.
Dus de ene onbekende idioot gaat de andere onbekende idioot quoten?
1 op de 40 mensen die een lijntje neemt en dan per dag is wel achterlijk veel jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon nietMoet wel een meetfout zijn.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-xtc-dan-londen.html
Had al eerder gelezen dat het gebruik in de vissersdorpen boven gemiddeld lagquote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon nietMoet wel een meetfout zijn.
Urkquote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had al eerder gelezen dat het gebruik in de vissersdorpen boven gemiddeld lag
Ken haar nog steeds nietquote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Ja, dat weet ik van eigen ervaring. Maar dan nog, een dorpje dat een stad van 8 miljoen inwoners eruit snuift? Of zouden ze niet naar absolute hoeveelheid hebben gekeken?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt bij mij op de sportschool (of ik bij haar), altijd vriendelijk moet ik zeggen
Denk naar het gemiddelde jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik van eigen ervaring. Maar dan nog, een dorpje dat een stad van 8 miljoen inwoners eruit snuift? Of zouden ze niet naar absolute hoeveelheid hebben gekeken?
Van voetbalvrouwen. Goeie tetten wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Ze zat naakt in voetbalvrouwen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel lekker pittig kapsel
Nou weet ik wie het is jaquote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Van voetbalvrouwen. Goeie tetten wel.
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je het dan nog wel lunchpauze noemen?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En 1100 lijntjes "maar". Ik denk dat er kantoren zijn in the city waar dat in de gemiddelde lunchpauze de neuzen invliegt.
Zijn ook de ideale klanten, werken allemaalquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.
Geweldige gozer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |