Wat jij wilquote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is sowieso meer dan 1x en je roept het over jezelf af met je stoere houding.
Is bij joden heel normaal hoor, geld boven alles.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik vind een rouwproces van ouders voor hun zoon wel heftiger dan wat centen
Ik heb het over de reactie van die mensenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik vind een rouwproces van ouders voor hun zoon wel heftiger dan wat centen
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is bij joden heel normaal hoor, geld boven alles.
Slim wel zo op Facebook.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jasper is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Gaat om die ouders van die Tim imo. Mariska is van precies hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, op het randje. Maar ik vind het wel kunnen.
Het is een columnist, die lokken altijd reacties uitquote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat om die ouders van die Tim imo. Mariska is van precies hetzelfde niveau.
Maar ja, als iemand anders in de sloot springt bla bla. Het is vrij laag.
Zelfmoord van een jongen daarvoor gebruiken is wel echt een nieuw dieptepunt. Het is ook nog veel te recent.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een columnist, die lokken altijd reacties uit
Ik vind het wel te ver gaan, maar moet kunnenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is een gratis krantquote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfmoord van een jongen daarvoor gebruiken is wel echt een nieuw dieptepunt. Het is ook nog veel te recent.
Is het ook jaquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is gratis
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereiktquote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wou zeggen alles voor de verkoop maar het is een gratis krant
Ja iedereen praat eroverquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereikt
Die gozer schrijft ook al sinds mensenheugenis in dat rioolblaadje. Wat een carrière heeft deze manquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog nooit zoveel mensen bereikt
Prima als iemand een provocerende of satirische column schrijft, maar doe dat niet ten koste van 'gewone burgers' die net een paar dagen geleden hun enige zoon hebben verloren.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl Metro eerst altijd vrij serieus was en de spits juist meer telegraafachtig wasquote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
metro = tmg. Niveau van de telegraaf hebben ze overgenomen
[]=eens
()=onees
Hatertquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Bijna 1100 en wat is deze
[ afbeelding ]
spits is ook tmg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terwijl Metro eerst altijd vrij serieus was en de spits juist meer telegraafachtig was
Ja klopt, alleen maar achterlijke reactiequote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja iedereen praat erover
Echter zijn die reacties op facebook wel lachwekkend
Iedereen heeft het erover dat dat wijf opgehangen moet worden enzo, dan zeg dat zij het niet geschreven heeft maar iemand anders maar dan maakt het niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |