Die kan lekker drinken danquote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ken een gozer uit een van die vissersdorpen en die kan er inderdaad ook wel wat van. Drinkt op weg naar een wedstrijd rustig drie sixpacks weg in een treinreis van 1.5 uur. Zijn gebruik van verdovende middelen zal waarschijnlijk op hetzelfde niveau liggen.
Geweldige gozer verder.
Dat is pas het leventje manquote:Op donderdag 8 november 2012 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die gasten gingen van zondagavond tot vrijdagmiddag vissen met speed. Op vrijdagmiddag liepen ze van de boot naar de kroeg en stapten ze over op coke. Dit keer 52.
quote:De advocaat van Ballack had aan de rechter een boeteverlaging van 1080 euro voorgesteld, omdat de 98-voudige international momenteel geen inkomsten heeft.
Dat is kut.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, net een budgetbespreking gehad met de CIO hier... Mijn projectcontract wordt niet verlengd
Ja nogal, het liep af aan het eind van dit jaar. Nu was verlenging sowieso twijfelachtig ivm met de politieke ontwikkelingen hier, maar ze stoppen nu dus per direct (met maand opzeg). Daar winnen ze dus 2 weken mee, inclusief de vakantieweek...quote:
Ben je werkeloos nu of alleen andere functie?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja nogal, het liep af aan het eind van dit jaar. Nu was verlenging sowieso twijfelachtig ivm met de politieke ontwikkelingen hier, maar ze stoppen nu dus per direct (met maand opzeg). Daar winnen ze dus 2 weken mee, inclusief de vakantieweek...
Nee, niet werkeloos. Zit op dit project nog een maand, maar ben sowieso geen freelancer.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je werkeloos nu of alleen andere functie?
Maar je weet dus nog niet wat je nieuwe project wordt?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, niet werkeloos. Zit op dit project nog een maand, maar ben sowieso geen freelancer.
Ik ben natuurlijk niet blij met een dergelijke beslissing, maar die kan altijd komen. Ik voel me een beetje voor schut gezet door de timing en de manier waarop.
Ik ga waarschijnlijk een klant uit Zweden remote supporten en meer aan office management doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je weet dus nog niet wat je nieuwe project wordt?
Zorg dat je af en toe naar Zweden magquote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk een klant uit Zweden remote supporten en meer aan office management doen.
Ik heb daar het project eerder opgezet, zou er 1x per maand naar toe gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg dat je af en toe naar Zweden mag
Welke stad?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb daar het project eerder opgezet, zou er 1x per maand naar toe gaan.
Nicequote:
Qua land wel relaxed ja, qua vrouwen vond ik het wel tegenvallen, maar ben er niet zo vaak geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zweedse vrouwen.Zweedse heilstaat
Dat begrijp ik nog wel, als ik dan zie dat ze aan het budget cutten zijn, moet zo'n CIO dan niet zenuwachtig worden? Dat zijn echt van die functies die als eerste verdwijnenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben nu alleen niet in de stemming om het al echt leuk te vinden...
Is een beetje ingewikkeld hier, de gedelegeerd bestuurder heeft het voor het zeggen en dat is een politieke aanstelling. Ze zitten hier nu met een wisseling van de betreffende minister, dat betekent dus dat eigenlijk niemand z'n baan zeker is.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nog wel, als ik dan zie dat ze aan het budget cutten zijn, moet zo'n CIO dan niet zenuwachtig worden? Dat zijn echt van die functies die als eerste verdwijnen
Heb je bij zo'n staatsbedrijf niet vrij veel rechten? Ik weet van de Nederlandse overheid in ieder geval dat ze je er echt niet zomaar uit kunnen pleurenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een beetje ingewikkeld hier, de gedelegeerd bestuurder heeft het voor het zeggen en dat is een politieke aanstelling. Ze zitten hier nu met een wisseling van de betreffende minister, dat betekent dus dat eigenlijk niemand z'n baan zeker is.
Tel daar de aanstaande herstructurering van de Belgische Spoorwegen bij op en je kunt je voorstellen dat zo ongeveer iedereen zenuwachtig is.
Met Obama toch? Die Southpark aflevering bij zijn vorige verkiezing is 1 van m'n all time favouritesquote:
Jepquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Obama toch? Die Southpark aflevering bij zijn vorige verkiezing is 1 van m'n all time favourites
Linkquote:
merciquote:Op donderdag 8 november 2012 16:04 schreef Saind het volgende:
[..]
http://labaia.ws/torrent/(...)DTV_x264-ASAP_[eztv]
neequote:
ook geen negatievequote:
okequote:Op donderdag 8 november 2012 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja godverdomme man ik wil er 10 hebben, 9 is zo'n kutgetal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |