triesttttttquote:Op zaterdag 3 november 2012 03:49 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Fut speel ik nog niet, wil eerst kampioen worden in divisie 1. Als je echt nodig een wedstrijd moet winnen kun je 5-3-2 spelen en dan counteren met hoge ballen, dan win je bijna elke wedstrijd haha. Wel 2 snelle spelers voorin hebben zoals Ronaldo en Benzema.
Idd fockin groot!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef Basp1 het volgende:
Die r&c installatie is 16GB. Wat bizar groot. En ja ik heb traag internet dus dat gaat tot midden in de nacht duren voordat die binnen is.
Mensen die Playstation Plus hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:39 schreef xminator het volgende:
Mensen die geen playstation plus hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:35 schreef JK het volgende:
[..]
Mensen die Playstation Plus hebben.![]()
Ik heb het niet, ik mis het niet... en als ik het wel zou hebben, moest ik m'n PS3 vele uren aan laten staan om wat spellen te kunnen downloaden, omdat het allemaal zo verdomde langzaam gaat.
Die R&C installatie van 16GB zou mij bijv. 18 uur kosten.
Zou ik gewoon vol kunnen blazen op mijn supersnelle 10Mbit lijntje, dan zou ik er net geen 4 uur over doen. Met andere woorden: Sony moet eens met dat extra geld wat ze hebben ontvangen van al die PS-Plus gebruikers extra bandbreedte kopen en meer servers neerzetten.
Maar niet op Psnetworkquote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]ADSL zeker
Met 60 Mibit/s heb ik 16 GiB in minder dan 1 uur binnen
Vanaf kwart over 8 sta ik nu op 38% en 5gb waar ik normaal 30min over 5gb doe op Usenet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb maar een 8mb abbonement en zelfs bij mij duurt het niet zolang, heb je dan geen brakke verbinding met je ps3? nu staat hij al op 16% van die 16 GB.
Editten op een tablet gaat niet goed.
Nu bij mij op 45% vanaf een uur of 20.00 bezig. Dit is voor mij ook de usenetsnelheid die ik maximaal haal daarom was mij het nog niet opgevallen dat de snelheid van psn ook niet hoger is, of in jullie luxe probleem traag is.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vanaf kwart over 8 sta ik nu op 38% en 5gb waar ik normaal 30min over 5gb doe op Usenet.
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.quote:
arme jijquote:Op woensdag 7 november 2012 23:30 schreef static het volgende:
Kan nog steeds niet inloggen na die update.
Sony heeft nog geen glasvezel netwerkquote:Op donderdag 8 november 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.
Uitpakken van wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft alleen geen reet met de bandbreedte te maken, maar met het uitpakken. Alles gecodeerd, teringtraag. Al zit je met een directe adhoc verbinding met de PSN-server zelf gaat het nog traag. Zoals het installeren ook niet te harden is.
decrypten, uitpakken. De data dusquote:
Dat vind ik juist het fijne van PSN+quote:Op donderdag 8 november 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, het werkt raar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Sickert het volgende:
Tijdens het downloaden?
Raar systeem gebruiken ze dan.. Xboxlive gaat altijd als een speer bij mij.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1779474103&app_data=
Gratis 30 dagen PS+ proberen.
Vreemd, ik heb wel mail gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Edit: Ik krijg geen mail binnen
En kun je de games die je gratis kunt downloaden nog spelen nadat je plus abonnement is verlopen?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1779474103&app_data=
Gratis 30 dagen PS+ proberen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En kun je de games die je gratis kunt downloaden nog spelen nadat je plus abonnement is verlopen?
Nee, je kunt ze allemaal spelen en downloaden. Als je maar ps plus hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Sickert het volgende:
Je kan toch ook maar max 10 games in je bezit hebben? Als ik er dan een verwijder kan ik dan een nieuwe downloaden?
Ik heb 2 facebook account geprobeerd, beide keren krijg ik geen mailquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb wel mail gehad.
Zonder FB doen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb 2 facebook account geprobeerd, beide keren krijg ik geen mail
Max 10 games in je bezit?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Sickert het volgende:
Je kan toch ook maar max 10 games in je bezit hebben? Als ik er dan een verwijder kan ik dan een nieuwe downloaden?
Dan krijg ik de melding dat ik mij moet aanmeldenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder FB doen dan?
Ik heb gewoon mijn gegevens ingevuld en was niet via FB ingelogd.
Dan weet ik 't ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan krijg ik de melding dat ik mij moet aanmelden
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan weet ik 't ook niet meer.
Ik heb de code vandaag opeens ontvangen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daar gaat mijn gratis PS+
Kost je maar 50 euro per jaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daar gaat mijn gratis PS+
Waarschijnlijk wel ja, heb het niet helemaal gelezen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef JK het volgende:
Zeker om na die 30 dagen zonder tegenbericht direct je cc te gebruiken?
Je kan nog wel een prepaid cc aanvragen, maar of dat allemaal zin heeft voor 30 dagen PS+...
Weet ik, ik heb ook een jaartje PS+ gehad maar echt boeiend was het voor mij niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kost je maar 50 euro per jaar
Echt Hollandse mentaliteit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, heb het niet helemaal gelezen..
Maar ook al had ik een CC dan had ik het nog niet gedaan.
[..]
Weet ik, ik heb ook een jaartje PS+ gehad maar echt boeiend was het voor mij niet.
maar gratis is altijd mooi meegenomen
Mijne is verlopen ik had er een van 3 maanden ik ga nou eentje kopen van een jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Playstation Plus. Je moet er inderdaad niet vanuit gaan dat je de spellen al op woensdag kan spelen maar maakt die ene dag zoveel uit als je voor een belachelijk lage prijs elke maand drie of meer spellen krijgt?
????quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef Coenehv het volgende:
Weet iemand hoe je van je eigen prof de positie kunt veranderen in carriere?
Fifa/PES??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik heb mijn virtuele prof LV gemaakt, maar wil hem SP.
Owja, verkeerde topic sorry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fifa/PES??
Verkeerde topic dus
Zou kunnen (maar ik vermoed dat het nog wel een aantal andere redenen kan hebben), maar als dat zo is moet je dit bij Rabobank melden. Op dat moment heeft Sony een heel groot probleem...quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vertrouw PS niet meer met mijn creditcard.
De énige service waar zowel mijn vriendin als ik allebei onze creditcard gegevens hebben ingevuld is PSN en we kregen allebei bericht van de Rabobank dat er met onze gegevens voor ongeveer 1200+ euro aan spul is gekocht aan de andere kant van de wereld.
Misschien trek ik te snel conclusies maar PSN is de enige service waar we allebei onze gegevens wel eens voor hebben gebruikt. Het lijkt me wel heel toevallig dat allebei onze gegevens via een andere service zijn doorgelekt en in dezelfde week worden gebruikt.
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maarquote:Op maandag 12 november 2012 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel gemeld. En nee hoef ik niet voor op te draaien, maar vind het wel verdacht. Helemaal omdat het in het verleden al vaker is gebeurd.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Je kan ook met iDEAL betalenquote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer zullen er PS3 + Black Ops 2 combo's verschijnen? Of zal dat alleen die nieuwe zonder harde schijf zijn?
Heb maar apart besteld, ¤229 geen verkeerde prijs voor de 320gb.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik bel morgen de PSN helpdesk en wacht af wat het bericht is van de Intertoys, maar wellicht is hier ook iemand die mij verderkan helpen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef JK het volgende:
Wat dacht je van morgen gewoon terug naar de intertoys met kaart + kassabon dat je de verkeerde hebt gehad en dat het je wat later opviel? Het is de fout van Intertoys... en de kaart is in principe nog niet gebruikt.
Anders krijgt hij misschien nog 3 x 3 maandkaarten erbij. Dan loopt de Intertoys geen risico dat de code van het retourexemplaar al gebruikt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef JK het volgende:
Wat dacht je van morgen gewoon terug naar de intertoys met kaart + kassabon dat je de verkeerde hebt gehad en dat het je wat later opviel? Het is de fout van Intertoys... en de kaart is in principe nog niet gebruikt.
Dat zou ik al weigeren puur uit principe. De winkel is fout geweest door niet het 'bestelde' product te leveren.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:23 schreef Façade het volgende:
[..]
Anders krijgt hij misschien nog 3 x 3 maandkaarten erbij. Dan loopt de Intertoys geen risico dat de code van het retourexemplaar al gebruikt is.
Hoezo uiteindelijk heeft hij dan toch zijn jaar abbo.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou ik al weigeren puur uit principe. De winkel is fout geweest door niet het 'bestelde' product te leveren.
Geloof me, de medewerkers vinden het zelf ook achterlijk maar het moet voor de administratie. Zelf ook flink wat klanten boos gemaakt voor soortgelijke fratsen.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo uiteindelijk heeft hij dan toch zijn jaar abbo.
Maar ik ben benieuwd of ze voor de vraagsteller zo coulant gaan zijn.
Ik ging een keer ook in een speelgoed winkel een game halen, afgerekend, gaan hun zoeken in de kast bleken ze de het schijfje niet te hebben, maar om mijn geld terug te krijgen moest ik dan wel al mijn persoonlijke gegevens invullen, daar heb ik ingevuld
naam: piet snot
adres: ergens
Woonplaats nergens.
Kom op zeg zijn ze nu helemaal gestoord geworden als ik een dag later terug gekomen was zou het natuurlijk een ander verhaal zijn geweest.
Moderate lukt ook niet bij iedereen. Je PS3 in de DMZ gooien en dus alles open en je krijgt vermoedelijk openquote:Op donderdag 15 november 2012 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, kan iemand mij misschien helpen?
Ik wil mijn NAT type graag op moderate zetten, want nu staat ie op strict.
Ik heb verschillende tutorials gevolgd.
Van de KPN site, portforwarden, MAC adres handmatig invoeren, van de Playstation site, maar niks blijkt te werken.
Ik heb hem via de kabel aangesloten, maar door NAT type strict kan ik dus niet met vrienden online
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
DMZ?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moderate lukt ook niet bij iedereen. Je PS3 in de DMZ gooien en dus alles open en je krijgt vermoedelijk open
Lego starwars is best tof, en is vast wel voor een leuk prijsje te vinden in de budget bak of 2e hands bij Game Mania (daar heb ik de 360 versie vandaan voor een 10tje!)quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Lego games gespeeld? Ik ben fan van Star Wars en vind Lego ook tof maar ben er niet zeker van dat dit een toffe game oplevert.
Ik vind de Lego games die ik gespeeld heb ene beetje 'simplistisch'. Het is OK, maar ik zou liever een soort city-builder achtige Lego game zien waar je je eigen stad kunt bouwen met je eigen gebouwen en voertuigen etc etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Lego games gespeeld? Ik ben fan van Star Wars en vind Lego ook tof maar ben er niet zeker van dat dit een toffe game oplevert.
quote:PS3 Sales Hit 70 Million Worldwide
Figure comes less than a month after Microsoft confirmed Xbox 360 sales of the same number.
by Luke Reilly NOVEMBER 15, 2012
Sony Computer Entertainment has today announced PlayStation 3 sales have hit 70 million units worldwide as of November 4, 2012. The figure was reached just under six years after the platform launched in 2006.
Sony has also announced that sales of the PlayStation Move motion controller exceeded 15 million units worldwide as of November 11. Software sales have hit 595 million units sold worldwide.
Of particular interest is the fact that, based on these figures, sales of the PlayStation 3 appear to be only narrowly off those of the Xbox 360. It was revealed last month via Microsoft’s latest earnings report sales of the Xbox 360 had eclipsed 70 million units.
okami heb ik op de wii gespeeld en is zeker 1 van mijn favoriete games ooit, voor iemand die de game nooit heeft gespeeld zou ik em zeer zeker aanraden, alleen al voor de muziek/sfeer/artwork zou je em moeten spelen, maar de gameplay/verhaal zijn ook dik in ordequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb okami nooit gespeeld, ben er nu aan begonnen; alleen al dat intro
quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb maar apart besteld, ¤229 geen verkeerde prijs voor de 320gb.
Zeker welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
2 weken terug een Ps3 slim met Uncharted 3 en GT5 gekocht
Uncharted 3 zojuist uitgespeeld
Geweldig spel
Zijn 1 en 2 ook aanraders?
Ik soms tijdens offline sp dat ik ineens melding krijg dat ik offline ben. Kan aan me internet liggen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meer mensen de laatste tijd problemen met inloggen op PSN of tijdens het gamen in eens worden uitgelogd?
Ligt aan Sonyquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik soms tijdens offline sp dat ik ineens melding krijg dat ik offline ben. Kan aan me internet liggen.
2 is zelfs beter dan 3 als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
Geweldig spel
Absoluut.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
Geweldig spel
Moet je daarvoor helemaal naar Hongkongquote:Op maandag 19 november 2012 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Uncharted 1 vrij eentonig en saai. Uncharted 2 vond ik meer van hetzelfde en ben op op ongeveer 1/3de mee gestopt, maar ik neem hem wel mee naar Hong Kong om het daar een nieuwe kans te geven.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDealquote:Op donderdag 22 november 2012 00:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nieuwe PS Store firmware binnenhalen,ben benieuwd
Waar kan ik online,goedkoop PSN card halen?
Hoe dan?1ste keer pasquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDeal
Gewoon je creditcard gebruiken, nooit meer gezever over te weinig tegoed.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan?1ste keer pas
Ik heb helemaal geen CCquote:Op donderdag 22 november 2012 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon je creditcard gebruiken, nooit meer gezever over te weinig tegoed.
Dan moet je idd kijken hoe het anders kan werken.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen CC
Even checken dusquote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je idd kijken hoe het anders kan werken.
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/quote:Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan?1ste keer pas
*gaat proberen*quote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef Chrizs het volgende:
[..]
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/
Aanmelden en daar kan je je portemonee bijvullen
Potver,het is me ook nog eens gelukt ook: 15 euro toegevoegd en betaald met iDEALquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDeal
quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Konichiwa*
Heb hele nacht Might and Magic: Clash of Heroes gespeeld(7 uurtjes)
* Blue_Panther_Ninja was gisteren om 13:30 wakker en heeft sindsdien niet geslapen
*energiedrank drinken en luisteren *
@TT: Asuka van Evangelion?
Lol, best wel leuk spelletje hequote:
Ach joh,valt best wel meequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, best wel leuk spelletje heIk vind alleen de laadtijden echt belachelijk lang. Het is een fucking DS game..
Nee, ik vind het niet kunnen, vooral tijdens de story mode ergerde ik me enorm aan de traagheid van de game. Maarja, uiteindelijk speel ik de game vooral multiplayer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach joh,valt best wel mee
Wat is er zo bijzonder aan de game? Deze ligt voor 10 euro overal?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)p-49-en-70-4f7c.html
tijdelijk $50
Goed lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan de game? Deze ligt voor 10 euro overal?
Coole spam, ik heb er 4 gekocht.quote:Op maandag 26 november 2012 15:41 schreef Slayage het volgende:
kon het niet laten voor dat bedrag
http://www.gaveaktie.nl/
quote:Arkham City gratis met PlayStation Plus
Gepost door: Karel van Hasselt (Kensuke)
Bron: PlayStation Blog EU
Gepubliceerd op: 28-11-2012 @ 19:57 op games.fok.nl
Batman: Arkham City, Limbo, Vanquish, Mortal Kombat en meer zijn de PlayStation Plus-games van december. De Europese PlayStation Blog heeft vandaag de content die volgende week online komt aangekondigd.
Sony zegt nu al in een kerstsfeertje te zijn, dus ze gaan extra veel games aanbieden. De toeval wil zo zijn dat de PS3-games juist met Sinterklaas uitkomen. Je hoeft dit jaar dus misschien niets aan je ouders/vriendin te vragen. Bekijk het lijstje maar eens:
PlayStation Plus december-content:
5 december: Batman: Arkham City (PS3)
5 december: LIMBO (PS3)
5 december: Vanquish (PS3)
12 december: Big Sky Infinity (PS Vita en PS3)
19 december: Mortal Kombat (PS Vita)
21 december: Knytt Underground (PS Vita en PS3)
Extra aanbiedingen en besparingen die nog aangekondigd gaan worden.
De spellen die voor zowel PS Vita en PS3 worden vermeld zijn dus cross-buy games.
Waar haal je dat bericht vandaan? Is geen letterlijke c/p van FOK!games zelf toch?quote:
ja van fokquote:Op donderdag 29 november 2012 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar haal je dat bericht vandaan? Is geen letterlijke c/p van FOK!games zelf toch?
Ah, dat is wel jammer dan... Wel te verwachten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
^^
Nope, als je abbo is afgelopen dan kan je de games niet meer spelen.
15 euro voor 3 maanden is geen geldquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:30 schreef Agiath het volgende:
Heb nu ook dan PS plus via die actie van discovery channel. Een maandje dus... Maar kan ik die games dan wel nog spelen na die maand of houdt dat dan ook op?
Dit, voor de prijs van 1 game per jaar krijg je er bijna 50!! (full retail + PSN games)quote:Op vrijdag 30 november 2012 06:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
15 euro voor 3 maanden is geen geld
PS+quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit, voor de prijs van 1 game per jaar krijg je er bijna 50!! (full retail + PSN games)
quote:
Ik ben overtuigd door het feit dat ik spellen kan 'kopen' die gratis zijn door PS+quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:58 schreef Rick_dB het volgende:
ik vraag me wel even af wat nou echt de voordelen van PS+ is. soms denk ik, zal ik het doen, maar anderzijds denk ik ach, sommige opties wil ik ook best handmatig doen als het niet automatisch gaat..
dus wie overtuigd me
Ik neem ook geen PS+, o.a. vanwege deze reden... en bijv. ook de zeer trage downloads. Even 2 gb downloaden is een hel. Duurt veelste lang... en als zo'n PS3 (phat) nou zuinig zou zijn...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef Rick_dB het volgende:
ja maar dit zijn downloads, ik hou zelf meer van discs, dus als ik liever games in een doosje heb zou het voor mij niet echt een meerwaarde zijn of wel
Het cloud saven vind ik ook niet zo boeiend maar het auto updaten zeker wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:17 schreef Rick_dB het volgende:
maar het enige punt wat echt zn geld waard is is dan de "gratis" games? de rest niet? in dat geval hou ik hem lekker zoals ie is, automatisch updaten is geen pre voor mij, evenals clouden, vertrouw ik niet eens
Die zijn er nog,ergens natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
Vroeger was ps + bagger alleen maar psn mini games maar nu volwaardige tittels jammer dat ik deus ex en space marine en red dead redemption gemist heb.
dafuq? Hoe bedoel je die games zijn gewoon uit de instant game collectie hoor ?Die kan ik neit zomaar downloadenquote:Op zondag 2 december 2012 09:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die zijn er nog,ergens natuurlijk
Even opgezocht op PS Store voor je.quote:Op zondag 2 december 2012 17:44 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
dafuq? Hoe bedoel je die games zijn gewoon uit de instant game collectie hoor ?Die kan ik neit zomaar downloaden
Oh ,nee ik bedoelde dus dat ik die actie gemist heb met psn plus .Deze games had ik gratis kunnen krijgen ,zolang ik mijn abbo verleng ,jammer nou moet ik er voor dokken (word waarschijnlijk gewoon budgetbak)quote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even opgezocht op PS Store voor je.
Deus Ex: Human Revolution Complete Edition(incl. 3 DLC pack, 10 GiB) is ¤25
Warhammer 40K: Space Marine(5.1 GiB) is ¤30
Is goedquote:Op zondag 2 december 2012 18:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Oh ,nee ik bedoelde dus dat ik die actie gemist heb met psn plus .Deze games had ik gratis kunnen krijgen ,zolang ik mijn abbo verleng ,jammer nou moet ik er voor dokken (word waarschijnlijk gewoon budgetbak)![]()
laptopschijfje kopen en erin zetten. Werkt prima.quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef MrManuel het volgende:
Bah, me PS3 heeft te weinig geheugen..
is er een manier om die oude te vergroten?
Nog speciale dingen die ik moet weten voor het overzetten, en vervang ik de oude of zet ik hem erbij?quote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
laptopschijfje kopen en erin zetten. Werkt prima.
Qua rpm boeit niet heel veel (heb er nu een 7200 inzitten, dat is tegenwoordig het makkelijkst te verkrijgen). SSD kan ook, maar is flink wat duurder qua prijs per gb.quote:Op zondag 2 december 2012 21:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nog speciale dingen die ik moet weten voor het overzetten, en vervang ik de oude of zet ik hem erbij?
Ja dat PS3 wat langzamer is met coderen en decoden is bekend helaas.quote:Op maandag 3 december 2012 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua rpm boeit niet heel veel (heb er nu een 7200 inzitten, dat is tegenwoordig het makkelijkst te verkrijgen). SSD kan ook, maar is flink wat duurder qua prijs per gb.
Let er wel op dat het een SATA (1 2 of 3)-aansluiting betreft. Dat kan ook haast niet meer anders, maar toch. Ze zijn backwards compatible, dus dat is geen probleem. Ikzelf heb het een paar maanden geleden vervangen met een 320GB SATA-300 op 7200rpm bv en dat werkt prima. Meer gb kan natuurlijk altijd, het is maar wat je wil uitgeven.
Er zit een backupprogramma in het OS van PS3. Zorg dat je een externe schijf (of usb hebt) waar alles op past. Daar zeurt het al in het begin over als dat niet zo is. Backuppen, schijfje eruit halen (dat is simpel) en de nieuwe erin klikken. Backupje restoren en klaar is de ps3. Het backuppen en restoren duurde wel wat langer, dat is altijd jammer bij de ps3 (ook met installatie van games)
Een ssd werkt (dezelfde eisen: laptop en sata). Het is soms wat sneller, soms niet. Valt dus wat tegen. Het lijkt dat het encrypten de boel soms toch stagneert.quote:Op maandag 3 december 2012 09:37 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja dat PS3 wat langzamer is met coderen en decoden is bekend helaas.
maar een SSD zou ook werken?Zal lopen als een trein mijn PS3 binnenkort :p
Dan ga ik er geen extra geld in stoppen in dat geval.quote:Op maandag 3 december 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ssd werkt (dezelfde eisen: laptop en sata). Het is soms wat sneller, soms niet. Valt dus wat tegen. Het lijkt dat het encrypten de boel soms toch stagneert.
http://namcobandaigamesuk(...)the-white-witch-demoquote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Façade het volgende:
http://techdeville.com/20(...)mo-coming-this-week/
quote:NAMCO BANDAI Games and LEVEL-5 today announce that the demo of the highly anticipated JRPG Ni No Kuni: Wrath of the White Witch™ will be available on the Sony PlayStation®Network for the PlayStation®3 computer entertainment system on December 4th in North America and on December 5th in Europe.
You will be able to play through two different levels of the game where you can test your mettle against a couple of the game’s most infamous bosses: Guardian of the Woods and Moltaan.
Gaat het om een PSN-code voor de game?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil Tokyo Jungle kopen en die is toevallig maar 15$ op gamestop..maarja...de vraag is: Zal een gamecode van gamestop op een PS3 hier in NL werken??
Hmm in de PSN Store is die ook 15$. Hopelijk is die in de EU store ook gewoon 15 euro ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gaat het om een PSN-code voor de game?
Grote kans dat die dan alleen gebruikt kan worden in de US-store. Daar heb je dan weer een aparte account voor nodig. Niet heel moeilijk aan te maken.
Content die je op een account aanschaft, kan op alle accounts gespeeld worden (mits op dezelfde PS3 geïnstalleerd natuurlijk).
Volgens mij kwam die inderdaad zo rond die prijs in de EU-store.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm in de PSN Store is die ook 15$. Hopelijk is die in de EU store ook gewoon 15 euro ofzo.
Raar genoeg is de hardcopy van Tokyo Jungle rond de 70$ op internetquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die inderdaad zo rond die prijs in de EU-store.
Lijkt me wel makkelijker en ook voor eventuele DLC.
Overigens wellicht even afwachten, er is nu de 12-Days of Christmas actie. Wellicht dat deze game ook nog voorbij komt.
Dat is ook goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef Fallen het volgende:
Je kan niet direct met iDeal betalen in de PSN-store, wel kan je de digitale-portemonnee via de website van Sony aanvullen met iDeal of Pay-Pal.
Zit ik ook nog over te twijfelen aangezien ik me GTA IV kwijt ben..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:51 schreef Façade het volgende:
Zo, de complete GTAIV-collectie gekocht op PSN. Was toch maar 16 euro.
Ik ben nooit verder gekomen dan het tweede eiland en toen heb ik mijn copy verkocht. Nu met al die sappige GTA V roddels moet ik de voorganger eigenlijk wel uitspelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zit ik ook nog over te twijfelen aangezien ik me GTA IV kwijt ben..
Ik kwam hier ook om die aanbieding te posten. Tokyo Jungle ga ik zeker aanschaffen!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tokyo Jungle in de aanbieding
http://blog.eu.playstation.com/?WT.mc_id=PDC_ext
Voor 5,84 is het misschien wel leuk om te proberen...
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Raar genoeg is de hardcopy van Tokyo Jungle rond de 70$ op internet
en nu dus bijna gratis in de PSN-store!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tokyo Jungle in de aanbieding
http://blog.eu.playstation.com/?WT.mc_id=PDC_ext
Voor 5,84 is het misschien wel leuk om te proberen...
O rly?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
Limbo, Vanquish en Batman zijn gratis te downloaden voor Plus Members
Dat Engelse accent van dat beest dat steeds achter je looptquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)emo-available-today/
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch demo available today
Er is gelukkig een optie voor Japanse dub.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat Engelse accent van dat beest dat steeds achter je loopt.
Ghibliquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)emo-available-today/
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch demo available today
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghibli![]()
Pre-order staat al, met boekAl verliefd sinds de aankondiging op TGS
Wel toch? Vind het wel beter gedaan dan bij de Ghibli films. daar zijn de engelse dubs niet om aan te horen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is gelukkig een optie voor Japanse dub.
Jup! Met Engelse subs.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wel toch? Vind het wel beter gedaan dan bij de Ghibli films. daar zijn de engelse dubs niet om aan te horen.![]()
Ik vind het battle systeem heeeeel vaag, had meer gehoopt op een tradioneel japans turned based system maar mischien is het een kwestie van wennen, dat switchen tussen characters was zo onduidelijk als wat. Maar oh my wat ziet het er vet uit
maintenance!quote:
Als je de komende 90 dagen genoeg tijd hebt om circa 16 games uit te spelen dan wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef nodig het volgende:
Even de demo van ni no kuni gespeeld, speel normaal nooit RPG's maarja demo's zijn gratiz. Vond het wel leuk.
Is het trouwens de moeite waard om 90 dagen plus aan te schaffen ?
Misschien even de demo downloaden, van de psn+ download je alleen de unlock code?quote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef Slayage het volgende:
mbo te downen van de store alleen lukt het op de een of andere manier niet, hij geeft wel aan dat ie em downt en installeert
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien even de demo downloaden, van de psn+ download je alleen de unlock code?
Leuk om te horen, heb nog heel wat te gamen na infamous 2, die ik al top vind!quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zegquote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zeg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.Maar ja, er zal vast een goede Japanse reden achter zitten met eer en familiebanden.
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan ik een game in de PSN store een keer kopen en dan met hetzelfde account op twee PS3's spelen? Dus twee keer downloaden ook.
Je kreeg ook nooit een echt oppermachtig gevoel, elke vijand was nog steeds lastig te verslaan op het einde. Prototype daarentegen, je kon de hele stad uitmoorden op een gegeven moment.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
En InFamous2 is uitgespeeld, zal hem zelf niet los kopen maar door playstation plus dus toch gespeeld. Ik vond hem leuk, al werd die aan het einde wel steeds meer van ''hetzelfde''
Dat is mooi, bedankt.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Façade het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.
Ik ook! Net eerste potje gedaan. Fuck awesome!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoppa, toegang gekregen tot de God of War: Ascension multiplayer beta! laatste updatedata is downloading as we speak, zometeen maar eens even kijken
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef truedestiny het volgende:
Van beide controllers die ik heb 'rolt' het linkerpookje, is hier nog iets tegen te doen of wordt het gewoon een nieuwe controller kopen?
Ja daar ligt het niet aan. Het is lastig uit te leggen, Het pookje zelf draait mee dus je duim glijdt er steeds van af. Zullen wel gewoon versleten zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.
Inbouwen kan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef badboynova het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe kan je die nieuwe ps3 12GB versie uitbreiden? (HDD inbouwen of enkel extern aan te sluiten?)
Wel PS1, geen PS2 volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Sickert het volgende:
Ik dacht dat de Slim en Superslim geen oude games meer konden draaien
Dacht net zal MGS Ps1 er eens in doen om te kijken en die werkt gewoon!
Same here, keek heel veel uit naar dit spel, eenmaal 5 minuten met de demo bezig en ik had het al gezien met dat 'battle' systemquote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef Sickert het volgende:
Ni no Kuni ziet er geweldig uit! Maar totaal niet mijn ding qua gameplay :[
Met een WII U kan je nog steeds geen ps3 games spelen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik meld mij ook maar eens in dit topic
NIETquote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Met een WII U kan je nog steeds geen ps3 games spelen hoor
En ik maar denken dat ik dat wasquote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETWAT IS DEZE!
De wii u is gaaf maar ps3 blijft mijn grote liefde natuurlijk
Mijn PS3 is er altijd als ik hem nodig hebquote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik dat was![]()
Heavy Rain al uit?
Volgend jaar o.a. Mortal Kombat op PSN+
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn PS3 is er altijd als ik hem nodig heb![]()
Nee heavy rain nog niet uit, die liep steeds vast. Maar ik heb dit met MK ook gehad, die bleef maar vastlopen en de cd was wel schoon, ik heb toen alsnog de cd schoon gemaakt en sindsdien is hij niet meer vast gelopen dus ik ga het met heavy rain ook even proberen, maar ik doe nu steeds mario bros op de wii u
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETWAT IS DEZE!
Hmm, niets veranderd aan je creditcard? Als in CVC code ofzo? Anders via ideal je tegoed opwaarderen en dan kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik Unfinished swan kopen, zegt die stomme store bij aankopen "Er is een fout opgetreden".
Ja zeg dan welke fout, dan kan ik er iig nog iets aan doen!!!!!!
Account bekeken, creditcard gegevens bekeken, password ook, alles klopt
Zag de bundel gister pasquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Van de week de bundel gekocht van Journey en Unfinished Swan. Beide bevallen zeer goed. Tof tof tof.
Heb ik ook gekochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Van de week de bundel gekocht van Journey en Unfinished Swan. Beide bevallen zeer goed. Tof tof tof.
Journey had ik al, dus de bundel had niet zoveel nut. Maar beide idd erg mooie aparte spellen. Wel kortquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Ook daarom playstation plusquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Wil je Sleeping dogs spelen, moet je een update van 969 MB downloaden..
Duurt het bijna een half uur
Mooi snel toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Wil je Sleeping dogs spelen, moet je een update van 969 MB downloaden..
Duurt het bijna een half uur
Die doet dat om 04.00 automatisch voor al mn games, hoef ik dat niet te doen tijdens het opstarten. Oftewel geen last, wel handigquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef JK het volgende:
[..]
Mooi snel toch?met plus zal dat niet sneller worden, alleen automatisch naar binnen worden gehaald.
Maar wel op tijden dat je niet speelt. Dat is wel prettig.quote:
Vanaf 2 januari komen er weer een batch:quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef MrManuel het volgende:
Nog nieuwe games gratis te downloaden sinds vorige maand?
uhuh, als je maar een psn plus abo blijft behouden.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Kun je de psn plus games ook blijven spelen als ze uit de gratis download periode zijn? Dus bvb nu Batman downloaden en er pas in februari mee starten?
Moet je 'm wel aan laten staan, of gaat ie automatisch aan en uit dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Die doet dat om 04.00 automatisch voor al mn games, hoef ik dat niet te doen tijdens het opstarten. Oftewel geen last, wel handig
gaat automatisch aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:03 schreef JK het volgende:
[..]
Moet je 'm wel aan laten staan, of gaat ie automatisch aan en uit dan?
Die van mij ook niet, ook in standby slurpt ie geld op wat ik ook anders kan besteden.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
gaat automatisch aan.
Maar mijn PS3 staat ook niet altijd op de stroom aangesloten
Hoeveel geld bespaar je daarmee jaarlijks?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef JK het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ook in standby slurpt ie geld op wat ik ook anders kan besteden.
Je zou eens moeten uitrekenen wat het jaarlijks kost met de dagelijkse update.. Ook weer afhankelijk van ps3 variant, de phat die ik heb is absoluut niet zuinig.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Sickert het volgende:
Die 2 a 3 tientjes die het kost om spul op stand by te laten neem ik wel voor lief als ik daar gemak van auto patches en snel starten heb!
Nee, zelfs deel 3.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja die heb ik dus gister gekocht (7.50)
Human Revolution is toch het 2e deel?
Heel erg krap ja!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm met een 60gb hd is het wel krap om ps plus te nemen
Mijn ps3 en randapparatuur staan uit /stekker uit stopcontact als ikze niet gebruik. Zo kan je ook besparen he!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:46 schreef JK het volgende:
Het zal een 5 eur per jaar zijn met enkel standby, maar als je zo met al je electrische spul doet loopt het leuk op. Tijdens updates trekt mijn ps3 tussen rond de 180 watt.
Goed, dit is het geld niet, maar ik heb nog een eigen huis, auto, motor en wil 2x per jaar naar Amerika en als het even kan ook nog wel naar een ander land op vakantie. Laat ik al mijn spul op standby staan etc. dan gooi je denk ik een paar tientjes per jaar weg. Is nog steeds niets, maar ik kan er wel flink wat liters peut voor de motor voor kopen om een mooi dagje rond te scheuren. Of je koopt er je psplus abo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |