Waarschijnlijk wel ja, heb het niet helemaal gelezen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef JK het volgende:
Zeker om na die 30 dagen zonder tegenbericht direct je cc te gebruiken?
Je kan nog wel een prepaid cc aanvragen, maar of dat allemaal zin heeft voor 30 dagen PS+...
Weet ik, ik heb ook een jaartje PS+ gehad maar echt boeiend was het voor mij niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kost je maar 50 euro per jaar
Echt Hollandse mentaliteit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, heb het niet helemaal gelezen..
Maar ook al had ik een CC dan had ik het nog niet gedaan.
[..]
Weet ik, ik heb ook een jaartje PS+ gehad maar echt boeiend was het voor mij niet.
maar gratis is altijd mooi meegenomen
Mijne is verlopen ik had er een van 3 maanden ik ga nou eentje kopen van een jaarquote:Op donderdag 8 november 2012 00:20 schreef CasselerRIP het volgende:
Playstation Plus. Je moet er inderdaad niet vanuit gaan dat je de spellen al op woensdag kan spelen maar maakt die ene dag zoveel uit als je voor een belachelijk lage prijs elke maand drie of meer spellen krijgt?
????quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef Coenehv het volgende:
Weet iemand hoe je van je eigen prof de positie kunt veranderen in carriere?
Fifa/PES??quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik heb mijn virtuele prof LV gemaakt, maar wil hem SP.
Owja, verkeerde topic sorry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fifa/PES??
Verkeerde topic dus
Zou kunnen (maar ik vermoed dat het nog wel een aantal andere redenen kan hebben), maar als dat zo is moet je dit bij Rabobank melden. Op dat moment heeft Sony een heel groot probleem...quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vertrouw PS niet meer met mijn creditcard.
De énige service waar zowel mijn vriendin als ik allebei onze creditcard gegevens hebben ingevuld is PSN en we kregen allebei bericht van de Rabobank dat er met onze gegevens voor ongeveer 1200+ euro aan spul is gekocht aan de andere kant van de wereld.
Misschien trek ik te snel conclusies maar PSN is de enige service waar we allebei onze gegevens wel eens voor hebben gebruikt. Het lijkt me wel heel toevallig dat allebei onze gegevens via een andere service zijn doorgelekt en in dezelfde week worden gebruikt.
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maarquote:Op maandag 12 november 2012 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel gemeld. En nee hoef ik niet voor op te draaien, maar vind het wel verdacht. Helemaal omdat het in het verleden al vaker is gebeurd.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Je kan ook met iDEAL betalenquote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer zullen er PS3 + Black Ops 2 combo's verschijnen? Of zal dat alleen die nieuwe zonder harde schijf zijn?
Heb maar apart besteld, ¤229 geen verkeerde prijs voor de 320gb.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |