Een ssd werkt (dezelfde eisen: laptop en sata). Het is soms wat sneller, soms niet. Valt dus wat tegen. Het lijkt dat het encrypten de boel soms toch stagneert.quote:Op maandag 3 december 2012 09:37 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja dat PS3 wat langzamer is met coderen en decoden is bekend helaas.
maar een SSD zou ook werken?Zal lopen als een trein mijn PS3 binnenkort :p

Dan ga ik er geen extra geld in stoppen in dat geval.quote:Op maandag 3 december 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ssd werkt (dezelfde eisen: laptop en sata). Het is soms wat sneller, soms niet. Valt dus wat tegen. Het lijkt dat het encrypten de boel soms toch stagneert.

http://namcobandaigamesuk(...)the-white-witch-demoquote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Façade het volgende:
http://techdeville.com/20(...)mo-coming-this-week/
quote:NAMCO BANDAI Games and LEVEL-5 today announce that the demo of the highly anticipated JRPG Ni No Kuni: Wrath of the White Witch™ will be available on the Sony PlayStation®Network for the PlayStation®3 computer entertainment system on December 4th in North America and on December 5th in Europe.
You will be able to play through two different levels of the game where you can test your mettle against a couple of the game’s most infamous bosses: Guardian of the Woods and Moltaan.

Gaat het om een PSN-code voor de game?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil Tokyo Jungle kopen en die is toevallig maar 15$ op gamestop..maarja...de vraag is: Zal een gamecode van gamestop op een PS3 hier in NL werken??

Hmm in de PSN Store is die ook 15$. Hopelijk is die in de EU store ook gewoon 15 euro ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gaat het om een PSN-code voor de game?
Grote kans dat die dan alleen gebruikt kan worden in de US-store. Daar heb je dan weer een aparte account voor nodig. Niet heel moeilijk aan te maken.
Content die je op een account aanschaft, kan op alle accounts gespeeld worden (mits op dezelfde PS3 geïnstalleerd natuurlijk).

Volgens mij kwam die inderdaad zo rond die prijs in de EU-store.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm in de PSN Store is die ook 15$. Hopelijk is die in de EU store ook gewoon 15 euro ofzo.

Raar genoeg is de hardcopy van Tokyo Jungle rond de 70$ op internetquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die inderdaad zo rond die prijs in de EU-store.
Lijkt me wel makkelijker en ook voor eventuele DLC.
Overigens wellicht even afwachten, er is nu de 12-Days of Christmas actie. Wellicht dat deze game ook nog voorbij komt.

Dat is ook goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef Fallen het volgende:
Je kan niet direct met iDeal betalen in de PSN-store, wel kan je de digitale-portemonnee via de website van Sony aanvullen met iDeal of Pay-Pal.

Zit ik ook nog over te twijfelen aangezien ik me GTA IV kwijt ben..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:51 schreef Façade het volgende:
Zo, de complete GTAIV-collectie gekocht op PSN. Was toch maar 16 euro.

Ik ben nooit verder gekomen dan het tweede eiland en toen heb ik mijn copy verkocht. Nu met al die sappige GTA V roddels moet ik de voorganger eigenlijk wel uitspelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zit ik ook nog over te twijfelen aangezien ik me GTA IV kwijt ben..

Ik kwam hier ook om die aanbieding te posten. Tokyo Jungle ga ik zeker aanschaffen!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tokyo Jungle in de aanbieding
http://blog.eu.playstation.com/?WT.mc_id=PDC_ext
Voor 5,84 is het misschien wel leuk om te proberen...

quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Raar genoeg is de hardcopy van Tokyo Jungle rond de 70$ op internet
en nu dus bijna gratis in de PSN-store!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tokyo Jungle in de aanbieding
http://blog.eu.playstation.com/?WT.mc_id=PDC_ext
Voor 5,84 is het misschien wel leuk om te proberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |