Owja, verkeerde topic sorry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fifa/PES??
Verkeerde topic dus
Zou kunnen (maar ik vermoed dat het nog wel een aantal andere redenen kan hebben), maar als dat zo is moet je dit bij Rabobank melden. Op dat moment heeft Sony een heel groot probleem...quote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vertrouw PS niet meer met mijn creditcard.
De énige service waar zowel mijn vriendin als ik allebei onze creditcard gegevens hebben ingevuld is PSN en we kregen allebei bericht van de Rabobank dat er met onze gegevens voor ongeveer 1200+ euro aan spul is gekocht aan de andere kant van de wereld.
Misschien trek ik te snel conclusies maar PSN is de enige service waar we allebei onze gegevens wel eens voor hebben gebruikt. Het lijkt me wel heel toevallig dat allebei onze gegevens via een andere service zijn doorgelekt en in dezelfde week worden gebruikt.
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maarquote:Op maandag 12 november 2012 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel gemeld. En nee hoef ik niet voor op te draaien, maar vind het wel verdacht. Helemaal omdat het in het verleden al vaker is gebeurd.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Je kan ook met iDEAL betalenquote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop al jaren (af en toe) iets met mijn creditcard op PSN. Nooit problemen mee gehad. Even afkloppen dus maar
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer zullen er PS3 + Black Ops 2 combo's verschijnen? Of zal dat alleen die nieuwe zonder harde schijf zijn?
Heb maar apart besteld, ¤229 geen verkeerde prijs voor de 320gb.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als er aanbiedingen zijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik bel morgen de PSN helpdesk en wacht af wat het bericht is van de Intertoys, maar wellicht is hier ook iemand die mij verderkan helpen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef JK het volgende:
Wat dacht je van morgen gewoon terug naar de intertoys met kaart + kassabon dat je de verkeerde hebt gehad en dat het je wat later opviel? Het is de fout van Intertoys... en de kaart is in principe nog niet gebruikt.
Anders krijgt hij misschien nog 3 x 3 maandkaarten erbij. Dan loopt de Intertoys geen risico dat de code van het retourexemplaar al gebruikt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef JK het volgende:
Wat dacht je van morgen gewoon terug naar de intertoys met kaart + kassabon dat je de verkeerde hebt gehad en dat het je wat later opviel? Het is de fout van Intertoys... en de kaart is in principe nog niet gebruikt.
Dat zou ik al weigeren puur uit principe. De winkel is fout geweest door niet het 'bestelde' product te leveren.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:23 schreef Façade het volgende:
[..]
Anders krijgt hij misschien nog 3 x 3 maandkaarten erbij. Dan loopt de Intertoys geen risico dat de code van het retourexemplaar al gebruikt is.
Hoezo uiteindelijk heeft hij dan toch zijn jaar abbo.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zou ik al weigeren puur uit principe. De winkel is fout geweest door niet het 'bestelde' product te leveren.
Geloof me, de medewerkers vinden het zelf ook achterlijk maar het moet voor de administratie. Zelf ook flink wat klanten boos gemaakt voor soortgelijke fratsen.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoezo uiteindelijk heeft hij dan toch zijn jaar abbo.
Maar ik ben benieuwd of ze voor de vraagsteller zo coulant gaan zijn.
Ik ging een keer ook in een speelgoed winkel een game halen, afgerekend, gaan hun zoeken in de kast bleken ze de het schijfje niet te hebben, maar om mijn geld terug te krijgen moest ik dan wel al mijn persoonlijke gegevens invullen, daar heb ik ingevuld
naam: piet snot
adres: ergens
Woonplaats nergens.
Kom op zeg zijn ze nu helemaal gestoord geworden als ik een dag later terug gekomen was zou het natuurlijk een ander verhaal zijn geweest.
Moderate lukt ook niet bij iedereen. Je PS3 in de DMZ gooien en dus alles open en je krijgt vermoedelijk openquote:Op donderdag 15 november 2012 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, kan iemand mij misschien helpen?
Ik wil mijn NAT type graag op moderate zetten, want nu staat ie op strict.
Ik heb verschillende tutorials gevolgd.
Van de KPN site, portforwarden, MAC adres handmatig invoeren, van de Playstation site, maar niks blijkt te werken.
Ik heb hem via de kabel aangesloten, maar door NAT type strict kan ik dus niet met vrienden online
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
DMZ?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moderate lukt ook niet bij iedereen. Je PS3 in de DMZ gooien en dus alles open en je krijgt vermoedelijk open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |