quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*Konichiwa*
Heb hele nacht Might and Magic: Clash of Heroes gespeeld(7 uurtjes)
* Blue_Panther_Ninja was gisteren om 13:30 wakker en heeft sindsdien niet geslapen
*energiedrank drinken en luisteren *
@TT: Asuka van Evangelion?
Lol, best wel leuk spelletje hequote:
Ach joh,valt best wel meequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, best wel leuk spelletje heIk vind alleen de laadtijden echt belachelijk lang. Het is een fucking DS game..
Nee, ik vind het niet kunnen, vooral tijdens de story mode ergerde ik me enorm aan de traagheid van de game. Maarja, uiteindelijk speel ik de game vooral multiplayer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach joh,valt best wel mee
Wat is er zo bijzonder aan de game? Deze ligt voor 10 euro overal?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)p-49-en-70-4f7c.html
tijdelijk $50
Goed lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan de game? Deze ligt voor 10 euro overal?
Coole spam, ik heb er 4 gekocht.quote:Op maandag 26 november 2012 15:41 schreef Slayage het volgende:
kon het niet laten voor dat bedrag
http://www.gaveaktie.nl/
quote:Arkham City gratis met PlayStation Plus
Gepost door: Karel van Hasselt (Kensuke)
Bron: PlayStation Blog EU
Gepubliceerd op: 28-11-2012 @ 19:57 op games.fok.nl
Batman: Arkham City, Limbo, Vanquish, Mortal Kombat en meer zijn de PlayStation Plus-games van december. De Europese PlayStation Blog heeft vandaag de content die volgende week online komt aangekondigd.
Sony zegt nu al in een kerstsfeertje te zijn, dus ze gaan extra veel games aanbieden. De toeval wil zo zijn dat de PS3-games juist met Sinterklaas uitkomen. Je hoeft dit jaar dus misschien niets aan je ouders/vriendin te vragen. Bekijk het lijstje maar eens:
PlayStation Plus december-content:
5 december: Batman: Arkham City (PS3)
5 december: LIMBO (PS3)
5 december: Vanquish (PS3)
12 december: Big Sky Infinity (PS Vita en PS3)
19 december: Mortal Kombat (PS Vita)
21 december: Knytt Underground (PS Vita en PS3)
Extra aanbiedingen en besparingen die nog aangekondigd gaan worden.
De spellen die voor zowel PS Vita en PS3 worden vermeld zijn dus cross-buy games.
Waar haal je dat bericht vandaan? Is geen letterlijke c/p van FOK!games zelf toch?quote:
ja van fokquote:Op donderdag 29 november 2012 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar haal je dat bericht vandaan? Is geen letterlijke c/p van FOK!games zelf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |