Leuk om te horen, heb nog heel wat te gamen na infamous 2, die ik al top vind!quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zegquote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zeg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.Maar ja, er zal vast een goede Japanse reden achter zitten met eer en familiebanden.
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan ik een game in de PSN store een keer kopen en dan met hetzelfde account op twee PS3's spelen? Dus twee keer downloaden ook.
Je kreeg ook nooit een echt oppermachtig gevoel, elke vijand was nog steeds lastig te verslaan op het einde. Prototype daarentegen, je kon de hele stad uitmoorden op een gegeven moment.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
En InFamous2 is uitgespeeld, zal hem zelf niet los kopen maar door playstation plus dus toch gespeeld. Ik vond hem leuk, al werd die aan het einde wel steeds meer van ''hetzelfde''
Dat is mooi, bedankt.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Façade het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.
Ik ook! Net eerste potje gedaan. Fuck awesome!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoppa, toegang gekregen tot de God of War: Ascension multiplayer beta! laatste updatedata is downloading as we speak, zometeen maar eens even kijken
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef truedestiny het volgende:
Van beide controllers die ik heb 'rolt' het linkerpookje, is hier nog iets tegen te doen of wordt het gewoon een nieuwe controller kopen?
Ja daar ligt het niet aan. Het is lastig uit te leggen, Het pookje zelf draait mee dus je duim glijdt er steeds van af. Zullen wel gewoon versleten zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.
Inbouwen kan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef badboynova het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe kan je die nieuwe ps3 12GB versie uitbreiden? (HDD inbouwen of enkel extern aan te sluiten?)
Wel PS1, geen PS2 volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Sickert het volgende:
Ik dacht dat de Slim en Superslim geen oude games meer konden draaien
Dacht net zal MGS Ps1 er eens in doen om te kijken en die werkt gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |