O rly?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
Limbo, Vanquish en Batman zijn gratis te downloaden voor Plus Members
Dat Engelse accent van dat beest dat steeds achter je looptquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)emo-available-today/
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch demo available today
Er is gelukkig een optie voor Japanse dub.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat Engelse accent van dat beest dat steeds achter je loopt.
Ghibliquote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef Qunix het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)emo-available-today/
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch demo available today
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghibli![]()
Pre-order staat al, met boekAl verliefd sinds de aankondiging op TGS
Wel toch? Vind het wel beter gedaan dan bij de Ghibli films. daar zijn de engelse dubs niet om aan te horen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is gelukkig een optie voor Japanse dub.
Jup! Met Engelse subs.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wel toch? Vind het wel beter gedaan dan bij de Ghibli films. daar zijn de engelse dubs niet om aan te horen.![]()
Ik vind het battle systeem heeeeel vaag, had meer gehoopt op een tradioneel japans turned based system maar mischien is het een kwestie van wennen, dat switchen tussen characters was zo onduidelijk als wat. Maar oh my wat ziet het er vet uit
maintenance!quote:
Als je de komende 90 dagen genoeg tijd hebt om circa 16 games uit te spelen dan wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef nodig het volgende:
Even de demo van ni no kuni gespeeld, speel normaal nooit RPG's maarja demo's zijn gratiz. Vond het wel leuk.
Is het trouwens de moeite waard om 90 dagen plus aan te schaffen ?
Misschien even de demo downloaden, van de psn+ download je alleen de unlock code?quote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef Slayage het volgende:
mbo te downen van de store alleen lukt het op de een of andere manier niet, hij geeft wel aan dat ie em downt en installeert
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien even de demo downloaden, van de psn+ download je alleen de unlock code?
Leuk om te horen, heb nog heel wat te gamen na infamous 2, die ik al top vind!quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zegquote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Correct, snap niet eaarom ze het zo doen. Het is e ht uitermate verwarrend om die demo te moeten zoeken om die code erop te kinnen gebruiken.
Van't weekend lekker veel Batman gespeeld, bevalt me beter dan ik aanvankelijk verwachte. : D
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah thanks, merkwaardige constructie dit zeg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn verkrachte spelling een merkwaardigr constructie noemde.Maar ja, er zal vast een goede Japanse reden achter zitten met eer en familiebanden.
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan ik een game in de PSN store een keer kopen en dan met hetzelfde account op twee PS3's spelen? Dus twee keer downloaden ook.
Je kreeg ook nooit een echt oppermachtig gevoel, elke vijand was nog steeds lastig te verslaan op het einde. Prototype daarentegen, je kon de hele stad uitmoorden op een gegeven moment.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef nodig het volgende:
En InFamous2 is uitgespeeld, zal hem zelf niet los kopen maar door playstation plus dus toch gespeeld. Ik vond hem leuk, al werd die aan het einde wel steeds meer van ''hetzelfde''
Dat is mooi, bedankt.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Façade het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het was eerst op 5 consoles, maar dat hebben ze teruggebracht naar 2.
Ik ook! Net eerste potje gedaan. Fuck awesome!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoppa, toegang gekregen tot de God of War: Ascension multiplayer beta! laatste updatedata is downloading as we speak, zometeen maar eens even kijken
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef truedestiny het volgende:
Van beide controllers die ik heb 'rolt' het linkerpookje, is hier nog iets tegen te doen of wordt het gewoon een nieuwe controller kopen?
Ja daar ligt het niet aan. Het is lastig uit te leggen, Het pookje zelf draait mee dus je duim glijdt er steeds van af. Zullen wel gewoon versleten zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om de pookjes weer in te drukken. Kan zijn dat je ze per ongeluk hebt uitgetrokken.
Inbouwen kan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef badboynova het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe kan je die nieuwe ps3 12GB versie uitbreiden? (HDD inbouwen of enkel extern aan te sluiten?)
Wel PS1, geen PS2 volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 11:24 schreef Sickert het volgende:
Ik dacht dat de Slim en Superslim geen oude games meer konden draaien
Dacht net zal MGS Ps1 er eens in doen om te kijken en die werkt gewoon!
Same here, keek heel veel uit naar dit spel, eenmaal 5 minuten met de demo bezig en ik had het al gezien met dat 'battle' systemquote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef Sickert het volgende:
Ni no Kuni ziet er geweldig uit! Maar totaal niet mijn ding qua gameplay :[
Met een WII U kan je nog steeds geen ps3 games spelen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik meld mij ook maar eens in dit topic
NIETquote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Met een WII U kan je nog steeds geen ps3 games spelen hoor
En ik maar denken dat ik dat wasquote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETWAT IS DEZE!
De wii u is gaaf maar ps3 blijft mijn grote liefde natuurlijk
Mijn PS3 is er altijd als ik hem nodig hebquote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik dat was![]()
Heavy Rain al uit?
Volgend jaar o.a. Mortal Kombat op PSN+
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn PS3 is er altijd als ik hem nodig heb![]()
Nee heavy rain nog niet uit, die liep steeds vast. Maar ik heb dit met MK ook gehad, die bleef maar vastlopen en de cd was wel schoon, ik heb toen alsnog de cd schoon gemaakt en sindsdien is hij niet meer vast gelopen dus ik ga het met heavy rain ook even proberen, maar ik doe nu steeds mario bros op de wii u
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETWAT IS DEZE!
Hmm, niets veranderd aan je creditcard? Als in CVC code ofzo? Anders via ideal je tegoed opwaarderen en dan kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik Unfinished swan kopen, zegt die stomme store bij aankopen "Er is een fout opgetreden".
Ja zeg dan welke fout, dan kan ik er iig nog iets aan doen!!!!!!
Account bekeken, creditcard gegevens bekeken, password ook, alles klopt
Zag de bundel gister pasquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Van de week de bundel gekocht van Journey en Unfinished Swan. Beide bevallen zeer goed. Tof tof tof.
Heb ik ook gekochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Van de week de bundel gekocht van Journey en Unfinished Swan. Beide bevallen zeer goed. Tof tof tof.
Journey had ik al, dus de bundel had niet zoveel nut. Maar beide idd erg mooie aparte spellen. Wel kortquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef Fallen het volgende:
Ook daarom playstation plusquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Wil je Sleeping dogs spelen, moet je een update van 969 MB downloaden..
Duurt het bijna een half uur
Mooi snel toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Wil je Sleeping dogs spelen, moet je een update van 969 MB downloaden..
Duurt het bijna een half uur
Die doet dat om 04.00 automatisch voor al mn games, hoef ik dat niet te doen tijdens het opstarten. Oftewel geen last, wel handigquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef JK het volgende:
[..]
Mooi snel toch?met plus zal dat niet sneller worden, alleen automatisch naar binnen worden gehaald.
Maar wel op tijden dat je niet speelt. Dat is wel prettig.quote:
Vanaf 2 januari komen er weer een batch:quote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef MrManuel het volgende:
Nog nieuwe games gratis te downloaden sinds vorige maand?
uhuh, als je maar een psn plus abo blijft behouden.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Kun je de psn plus games ook blijven spelen als ze uit de gratis download periode zijn? Dus bvb nu Batman downloaden en er pas in februari mee starten?
Moet je 'm wel aan laten staan, of gaat ie automatisch aan en uit dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Die doet dat om 04.00 automatisch voor al mn games, hoef ik dat niet te doen tijdens het opstarten. Oftewel geen last, wel handig
gaat automatisch aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:03 schreef JK het volgende:
[..]
Moet je 'm wel aan laten staan, of gaat ie automatisch aan en uit dan?
Die van mij ook niet, ook in standby slurpt ie geld op wat ik ook anders kan besteden.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
gaat automatisch aan.
Maar mijn PS3 staat ook niet altijd op de stroom aangesloten
Hoeveel geld bespaar je daarmee jaarlijks?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef JK het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ook in standby slurpt ie geld op wat ik ook anders kan besteden.
Je zou eens moeten uitrekenen wat het jaarlijks kost met de dagelijkse update.. Ook weer afhankelijk van ps3 variant, de phat die ik heb is absoluut niet zuinig.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Sickert het volgende:
Die 2 a 3 tientjes die het kost om spul op stand by te laten neem ik wel voor lief als ik daar gemak van auto patches en snel starten heb!
Nee, zelfs deel 3.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja die heb ik dus gister gekocht (7.50)
Human Revolution is toch het 2e deel?
Heel erg krap ja!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm met een 60gb hd is het wel krap om ps plus te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |