Zeker welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
2 weken terug een Ps3 slim met Uncharted 3 en GT5 gekocht
Uncharted 3 zojuist uitgespeeld
Geweldig spel
Zijn 1 en 2 ook aanraders?
Ik soms tijdens offline sp dat ik ineens melding krijg dat ik offline ben. Kan aan me internet liggen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Meer mensen de laatste tijd problemen met inloggen op PSN of tijdens het gamen in eens worden uitgelogd?
Ligt aan Sonyquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik soms tijdens offline sp dat ik ineens melding krijg dat ik offline ben. Kan aan me internet liggen.
2 is zelfs beter dan 3 als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
Geweldig spel
Absoluut.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Sickert het volgende:
Geweldig spel
Moet je daarvoor helemaal naar Hongkongquote:Op maandag 19 november 2012 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Uncharted 1 vrij eentonig en saai. Uncharted 2 vond ik meer van hetzelfde en ben op op ongeveer 1/3de mee gestopt, maar ik neem hem wel mee naar Hong Kong om het daar een nieuwe kans te geven.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDealquote:Op donderdag 22 november 2012 00:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nieuwe PS Store firmware binnenhalen,ben benieuwd
Waar kan ik online,goedkoop PSN card halen?
Hoe dan?1ste keer pasquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDeal
Gewoon je creditcard gebruiken, nooit meer gezever over te weinig tegoed.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan?1ste keer pas
Ik heb helemaal geen CCquote:Op donderdag 22 november 2012 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon je creditcard gebruiken, nooit meer gezever over te weinig tegoed.
Dan moet je idd kijken hoe het anders kan werken.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen CC
Even checken dusquote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je idd kijken hoe het anders kan werken.
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/quote:Op donderdag 22 november 2012 14:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe dan?1ste keer pas
*gaat proberen*quote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef Chrizs het volgende:
[..]
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/
Aanmelden en daar kan je je portemonee bijvullen
Potver,het is me ook nog eens gelukt ook: 15 euro toegevoegd en betaald met iDEALquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegen gekomen maar je kan ook geld toevoegen via iDeal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |