geef een andere door aan don dan.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze weten dat ik deze klant al 5 jaar bindt met de zaak, als ik weg ga is het voor 90% zeker dat ze deze klant gaan verliezen. En of ik weg ga? Ik kan het mij niet meer permitteren om straks elk weekend te reizen zonder loonsverhoging.
Dramanolevquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef een andere door aan don dan.
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.quote:
Neef van me heeft dat 2 dagen volgehouden voor hij de slagboom sloopte en zo'n ruzie kreeg met een klant dat ie weg is gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Welke garage? Dan weet ik waar ik voortaan gratis kan parkerenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Ik snap hem nietquote:
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blindquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Echt een baas is dat dit seizoen, jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blind
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Typisch zijn schuldquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?
Ja, geen idee. Ik ben weer moe.quote:
Nee joh. Ik heb nu zovaak kenbaar gemaakt dat ik me verheven voel boven het zwakke rook-volk dat dat nogal hypocriet zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
Misschien moet je maar weer beginnen met roken, want dit schiet ook niet op zo.
Haal van die zoethout stokjes. Je weet wel, voor mensen die eigenlijk weten dat ze toch wel weer beginnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Al verveel ik me trouwens wel ontzettend als ik pauze heb.
Dat vind ik nogal een sneue manier van aandacht vragen, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal van die zoethout stokjes. Je weet wel, voor mensen die eigenlijk weten dat ze toch wel weer beginnen.
Ik ben ouder dan 14.quote:
Ik ben ook ooit gestopt met lollies, toen ik 16 was.quote:
Oh, oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een sneue manier van aandacht vragen, eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.html
Ah interview met De Jong en Touré komt binnenlopen.
Ik voel mij vies. Ik moest een heel klein beetje glimlachen bij een Knudde strip
[ afbeelding ]
Sjekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer een heerlijk pakje Javaanse Jongens gehaald. Lekker man.
Hoezo rook je dan ook shag met tipjes en doorzichtige vloeiquote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjek![]()
Maat van me rookt dat ook met tipjes en doorzichtige vloei. Komen constant boze lui op af dat hier echt niet geblowt mag worden
Geen idee, ik vind het sowieso vies.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo rook je dan ook shag met tipjes en doorzichtige vloei
gewoon van nelle zwaar en oranje rizla. Of groene mascotte. of van nelle export
Normaal rook ik gewoon Gauloises, maar af en toe een pakje shag is lekker. Waarom de fuck rook je shag met tip en rijstvloeiquote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjek![]()
Maat van me rookt dat ook met tipjes en doorzichtige vloei. Komen constant boze lui op af dat hier echt niet geblowt mag worden
Tanja is viesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het sowieso vies.
Gauloisesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal rook ik gewoon Gauloises, maar af en toe een pakje shag is lekker. Waarom de fuck rook je shag met tip en rijstvloei
Vind Dunhill en Lucky's ook prima. L&M en Pall Mallquote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Gauloises
Lekkerste is nog wel gauloises brune, maar de normale zijn ook de enige lekkere normale peuken
Als die Toure voor je staat heb je niet zo'n grote bek denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waarom lacht Siem nou? Wees een man, zeg ja en wat de fuck moet je hier...
Daarom gaat hij de top niet halen..
Dunhill en Luckies, nah liever niet man.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind Dunhill en Lucky's ook prima. L&M en Pall Mall
Touré is een lieve negertquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als die Toure voor je staat heb je niet zo'n grote bek denk ik.
Jij lachte eerst ook, daarom word jij ook nooit een topper...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waarom lacht Siem nou? Wees een man, zeg ja en wat de fuck moet je hier...
Daarom gaat hij de top niet halen..
Rook ik nooit. Rook sowieso eigenlijk alleen maar Gauloises.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunhill en Luckies, nah liever niet man.
Benson and Hedges is ook wel lekker alleen een beetje licht
Tijdje gerookt, verder idd alleen Gauloises. Brune wel eens op?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rook ik nooit. Rook sowieso eigenlijk alleen maar Gauloises.
Klopt, helaas nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij lachte eerst ook, daarom word jij ook nooit een topper...
quote:
Jammer weer. Ik ga maar eens tegen een balletje trappen om deze frustratie kwijt te raken.quote:
BMI straalt autoriteit uit, niemand komt langs die eindbaasquote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ook van Bruno, totdat je daar een keer een grote bek tegen geeft.
Ken het niet, wat is het verschil met 'gewone' blondes?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijdje gerookt, verder idd alleen Gauloises. Brune wel eens op?
Ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Jammer weer. Ik ga maar eens tegen een balletje trappen om deze frustratie kwijt te raken.
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken het niet, wat is het verschil met 'gewone' blondes?
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzo
Haalde ze altijd bij de sigarenboerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?
Zal binnenkort eens even checken.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Haalde ze altijd bij de sigarenboer
Toen ik nog blowde en niet rookte haalde ik idd altijd die zonder filter. Door de helft breken precies genoeg voor 1 jointje. Maar toen ik niet meer blowde maar wel rookte waren die dingen maar vies.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzo
Shit is toch veel te zwaar om je blowen? Ik blow al meer als een jaar niet meer, maar gebruikte meestal een klein beetje halfzwaar of Marlboro light.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde en niet rookte haalde ik idd altijd die zonder filter. Door de helft breken precies genoeg voor 1 jointje. Maar toen ik niet meer blowde maar wel rookte waren die dingen maar vies.
Ik vond die tabak niet veel zwaarder als met Marlboro light. Maar haalde ook niet precies die brunes. Vaak van camel ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shit is toch veel te zwaar om je blowen? Ik blow al meer als een jaar niet meer, maar gebruikte meestal een klein beetje halfzwaar of Marlboro light.
Die ik bedoel zijn niet echt hetzelfde als camel filterloos vriendquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond die tabak niet veel zwaarder als met Marlboro light. Maar haalde ook niet precies die brunes. Vaak van camel ofzo.
Of van die pakjes marlboro groot omdat daar een jointje in pastgoede oude tijd.
Heb je het liedje van Tanja al gehoordquote:
Ja, echt een toppertje hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
Heb je het liedje van Tanja al gehoord![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
heb je dan geen last van je bril sjaak? Beslaat ie niet door de rook?
Belinda. Die moest ik altijd voor zo'n oud vrouwtje in de buurt halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg jij met je Belinda menthol...
Wat een heldin is het ook, ze zet heel Nederland interationaal op de kaartquote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, echt een toppertje hoorVooral het uptempo gedeelte. En als die rappende strijder zo van HOEEEI doet. Ja echt top.
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Belinda. Die moest ik altijd voor zo'n oud vrouwtje in de buurt halen.
Zou ook weird zijn als je hem nog zag na zijn dood...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Tarado het volgende:
Een oom van mij rookte Miss Blanche, nooit meer gezien na zijn dood
[ afbeelding ]
Het is net zoiets als een vrouw die een sigaar / pijp rookt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...
Die dingen zonder filter?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Saind het volgende:
Mijn opa rookte caballero
Van z'n 12e tot zo'n 96e gerookt, de held.
Nou ja, dat is wel vrij ziekquote:
quote:
Chelseaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Welke wedstrijd gaan jullie vandaag kijken?
In de kantine hebben ze alleen nosquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Colorado is gonna be such a chill state, I’m sure crime levels will be going down cuz like, who is tryna rob a bank when you’re stoned?
En dat is anders met hier ?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.
Legaliseren ze wiet met in het achterhoofd minder misbruik/overlast weet ik het, gaan ze allemaal los van "woei lekker blowen"
Mongolen
'Maak je eigen huiswerk'quote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef sausagin het volgende:
Hoe zou je "organizational boundaries" vertalen?
Dat lijkt mij ook wel de leukste.quote:
Georganiseerde grenzen.quote:
Messi.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Barca fappen met Sjekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de kantine hebben ze alleen nos
Kaders.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef sausagin het volgende:
Hoe zou je "organizational boundaries" vertalen?
Met ze alle in de kantine fappen want barca.quote:
Trainen ook studentes vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met ze alle in de kantine fappen want barca.
Die kijken liever naar Pelle dan naar Messi denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trainen ook studentes vanavond
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Georganiseerde grenzen.
Graag gedaan.
Geeft die man toch weer het vertrouwen om nog 4 jaar door te gaan he.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Obama zal blij zijn met deze felicitatie.twitter:
Messi heeft een kind, krijg je dat gezeik erbij. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kijken liever naar Pelle dan naar Messi denk ik.
Man, ik heb een ex-collega in mijn Linkedin staan. Ik schaamde me er gewoon voor:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Obama zal blij zijn met deze felicitatie.twitter:
quote:Mr. X commented on an article:
Hello Mister President, i hope you can finisch your job en win the elections. You gif the world hope for a better and enduring future!! god bles you!
Bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Is dat gewoon Raja in het middenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Ik hoop dat hij dat niet serieus schreef, anders kun je hem misschien een spelling-check aanraden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Man, ik heb een ex-collega in mijn Linkedin staan. Ik schaamde me er gewoon voor:
[..]
Ja dat was serieus. Was een reactie op een artikel over/van Obama...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet serieus schreef, anders kun je hem misschien een spelling-check aanraden.
Can't see, can't seequote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat gewoon Raja in het midden
Goed dat je het er ff bij zegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Dat is nep.quote:
Wat is er aan de hand?quote:
Als ik nu vraag waarom niet zal jij wel weer met een kutargument komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
NL media is trouwens niet pro Obama, hoe komt men erbij?
Ligt eraan hoe je die waarom niet steltquote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik nu vraag waarom niet zal jij wel weer met een kutargument komen.
Oh zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik mag niet scoren en krijg overal een penalty voor tegen
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
haha noobquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Saind het volgende:
Trouwens nap, kwam jij niet laatst met een nieuwe youtube homepage? Die van mij is nog steeds niet veranderd
Waarom hou jij er niet van dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
James Bond films zijn voor mensen met een kleine piemel.
Wat een mongool is het toch ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strike back is kewl swaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook
Kijk nu season 2,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk nu season 2,Edit lijkt me handig, of spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit je quote ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Edit lijkt me handig, of spoiler.
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Dus, sierd en Barca kijken of United? Of Sjelsie
ibi is al weg toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.
Die speelt bij Real Madrid.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelt bij Real Madrid.
Maar buiten dat, niet echt een topwedstrijd tegen Celtic.
Ja , sorry jordii, was vergeten dat jij altijd gelijkt hebt.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , sorry jordii, was vergeten dat jij altijd gelijkt hebt.
Donder toch eens op man.
Wanneer is die bal verkiezing eigenlijk weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen ja, sommige vinden van niet.
Die moet Zlatan winnenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de stand ga kijken waar het nog een beetje spannend is.
[..]
Wanneer is die bal verkiezing eigenlijk weer?
Smoofie heeft zoals altijd weer eens gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen ja, sommige vinden van niet.
Ha-ha.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Smoofie heeft zoals altijd weer eens gelijk.
Als dat klopt, dan zou Zlatan al heel wat ballen gewonnen moeten hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
Ronaldo is de beste. Joodse media is voor Messi want Portugal geeft geen geld aan Isreal.
Dan wordt het te opzichtig.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan zou Zlatan al heel wat ballen gewonnen moeten hebben.
[ afbeelding ]
Heel af en toe heb ik wel eens een leuk stukje van hem gezien, meestal vind ik er weinig aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Is Erik van Muiswinkel een goede cabaretier?
Ben net gevraagd of ik mee wil naar een voorstelling van hem vrijdag. Kost me niks dus ik ga meequote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik wel eens een leuk stukje van hem gezien, meestal vind ik er weinig aan.
Met een chick?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben net gevraagd of ik mee wil naar een voorstelling van hem vrijdag. Kost me niks dus ik ga mee
Ik was niet sarcastisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ha-ha.
Ik zeg gewoon, messi is niet de beste, hij is één van de beste spelers. Ronaldo kan dingen die messi niet kan en vice versa. Het ligt echt aan waar je naar kijkt. Zlatan is ook een baas en de topscorder van de PL is ook baas.
Serieus?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Saind het volgende:
Jezus christus dit valt me ook nu pas op
[ afbeelding ]
quote:7 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel koop een nickelsonjas of ander vuilniszak, stop daar een paar stenen in, doe de kat erbij en gooi hem met zwaai een sloot in
7 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel he steven je weet wel dat doe je niet met beesten
4 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel waarom niet? Ik doe het wekelijks en ben lid van een vereniging genaamd: De katte gooiers... Niks mis mee hoor
3 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel he jochie weet je moeder wel dat je achter de p c zit gauw een schone luiere om en maar bedje toe je denk niet meer zuiver maar ja je ruik ook niet zuiver
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel Nouja zeg :S mijn moeder is voorzitter van de club hoor, ik vind een beetje raar dat je zo moet gaan doen want het is gewoon een oud noord hollandse sport dat katten gooien
een paar seconden geleden · Vind ik leuk
8 minuten geleden via mobiel · Vind ik leukquote:4 minuten geleden · Vind ik leuk
[quote]Wilma van der Hel ja dat zou maar niet met beesten dat is het laagste wat je kan doen
Steven Je Weet Wel het zijn zwerfkatten hoor, die zijn toch tot overlast :S
2 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel nee dat zijn ze niet je hoort respect te hebben voor de beesten me man vraag of hij er bij mag zijn als je het gaat doen
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel tuurlijk mag hij mee doen, we doen dit elke zondagmorgen op de bergpijpweg 21 te schoorl, 1e keer is gratis maar daarna moet hij lid worden
Damn lelijk is ze ook nogquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver
[..]
8 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Johan Zal Wel Ik wurg regelmatig katjes in een donkere steeg
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel hoop jullie wel eens te onmoeten graag zelfs
5 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel Neem jij de koffie mee dan neem ik de vuilniszakken,katten en koekjes mee
Ilona Van Die van mij viel ook steeds mijn voeten aan, maar dat was na een paar weken/maanden wegjagen als ze dat deed wel over.
Johan Zal Wel Buren hebben laatst een nestje kittens gehad. Ik heb ook verse katjes
Wilma van der Hel hoezo wou je een koffietafel na je in de vuilniszak in de plomp lig zeg het maar hoor
Steven Je Weet Wel We gaan katten gooien, een mens past toch niet in zo'n zak en kan je toch geen 10 meter gooien
2 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel je ben ziek in je hoofd
Steven Je Weet Wel nouja zeg :S
Feit. Zijn wel allemaal rambo's die gasten, maar toch. Goeie serie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar S02 en 03 zijn ook echt lijp
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote PSV topic #638: Koploper af voorlopig
Door het voetbal nog geen enkele reactie gekregen.
Sowieso de UEFA die hierachter zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Bizar dat die Celtic spelers zo snel de kleedkamer in gingen.
Geen idee, misschien is het gebruikelijk daarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Sowieso de UEFA die hierachter zit.
Ik ben mij aan het aftrekken op 180 minuten Ajax-Manchester Cityquote:
Flink wat eelt op je handen kweken dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben mij aan het aftrekken op 180 minuten Ajax-Manchester City
Gewoon meerdere keren tochquote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flink wat eelt op je handen kweken dan.
Tussendoor op pauze zetten dan?quote:
Gewoon doorkijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussendoor op pauze zetten dan?
Ik hoop dat dat het eerste VBL SC topic gaat zijn waar ik TS ben.quote:
We gaan ervoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het eerste VBL SC topic gaat zijn waar ik TS ben.
Jij bent echt een badboy. Ik meende dat een beetje een act was, maar raak er steeds meer van overtuigd jij irl ook een harde bent.quote:
godsammequote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent echt een badboy. Ik meende dat een beetje een act was, maar raak er steeds meer van overtuigd jij irl ook een harde bent.
quote:
Wie is dat danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Net bij een cabaret voorstelling van de opperajacied geweest.
Sjaak Zwart is comedian?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Net bij een cabaret voorstelling van de opperajacied geweest.
Youp hè.quote:
Onbewust wel ja.quote:
Ik kan niet lachen om hem sorryquote:
Swartquote:
Heerlijk man. Lekker kapot ergeren op alles en iedereen en deels uit het leven gegrepen. Kan ik wel appreciëren.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om hem sorry
haha redneckquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
My care truck is parked outside.
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk man. Lekker kapot ergeren op alles en iedereen en deels uit het leven gegrepen. Kan ik wel appreciëren.
Ik ga dat kkspel verkopenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha redneck
En vrijdag krijg ik fifa13
AC3 komt nog wel
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha redneck
En vrijdag krijg ik fifa13
AC3 komt nog wel
Najibquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot is
Welke?quote:
Ja net besteld via een site,weet niet zo goed waaromquote:
Heb je ps3?quote:
kkhommoquote:
Najib was ooit leuk ja. Met Jihad en swarma grappen en zo. Laatste wat ik van hem heb gezien moest hij met name met zich zelf lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot is
2 tientjes incl. verzenden. Meteen overmaken.quote:
Zijn nieuwe showe wordt zo vet hequote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Najib was ooit leuk ja. Met Jihad en swarma grappen en zo. Laatste wat ik van hem heb gezien moest hij met name met zich zelf lachen.
Ik heb Rockstar Table Tennis. Komt aardig in de buurt.quote:
Jij hebt gezopen hè?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe showe wordt zo vet he
Haha nee, kga sowieso maximale uithalen en nba ervoor krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 tientjes incl. verzenden. Meteen overmaken.
Als het nou Rockstar GTA V wasquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Rockstar Table Tennis. Komt aardig in de buurt.
nee let gewoon niet op, 2 topics tegelijkquote:
25. Ik ben morgen in Ehv.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha nee, kga sowieso maximale uithalen en nba ervoor krijgen
quote:
Nog steeds in dat euforie topic?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee let gewoon niet op, 2 topics tegelijk
terwijl ze geen nederlands kan heldquote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen op hun plaats zetten op facebook
23 dan?quote:
Nee manquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog steeds in dat euforie topic?
nerdquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
47 euro bij mediamarkt - 37 voor me verjaardag
Ah zoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
47 euro bij mediamarkt - 37 voor me verjaardag
Gebruikt ze maar Google Translate. Held dat ben ikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
terwijl ze geen nederlands kan held
heb je ps3 dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
iedereen wil die fifa13 zonder online pass vast en zeker hebben
kkhommoquote:
quote:
Nee sorry.quote:
Doe eens normaal.quote:
Vooral zo houden en anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet alles nog zien van seizoen 6
In de letterlijke zin.quote:
Wat vond je van Ajax HMF?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent de tough guy van deze forum zie ik? Een beetje popi-jopie doen tegen een paar pubers?
Ga weg man gek.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral zo houden en anders.
[..]
In de letterlijke zin.
[..]
Wat vond je van Ajax HMF?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent de tough guy van deze forum zie ik? Een beetje popi-jopie doen tegen een paar pubers?
Kom vechten dan fuckfacequote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
hmmm jopiesausquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Hendrik Maarten Frederikszoon.quote:
Enige die popi jopie gebruiktequote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrik Maarten Frederikszoon.
'Sup?
Dan is het wachten op 'boelers'quote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige die popi jopie gebruikte
Of het is Kapi
quote:
Mwah het zijn beide flikkertjes dus tjaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan is het wachten op 'boelers'
Welterusten he.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga naar bed, kennelijk ben ik niet meer belangrijk genoeg in HMF zijn leven om een normaal antwoord te krijgen
Ja Raja is 1.60quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ik hoorde dat een dwerg moderator is gemaakt? Zo'n figuur die zijn kansloze leven tracht op te fleuren door status te creëren op een voetbalforum wat grotendeels gedomineerd wordt door kwijlende pubers?
Morph is al een tijdje mod hoor. Ook al in de tijd dat jij er nog was.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ik hoorde dat een dwerg moderator is gemaakt? Zo'n figuur die zijn kansloze leven tracht op te fleuren door status te creëren op een voetbalforum wat grotendeels gedomineerd wordt door kwijlende pubers?
Raja is geen dwerg.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ritmo.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Sexy.quote:
hahaha dat kan ook nog jaquote:
Om niet op te vallen welquote:Op donderdag 8 november 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
O nee die zou nooit 'schelden' met dwerg.
Waarom zo stoer dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
Och, och, och. Kijk ze eens gissen dan. Gewoon een nieuwe user, met een groot lurkverleden.
Oh dan kun je de tering krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
Och, och, och. Kijk ze eens gissen dan. Gewoon een nieuwe user, met een groot lurkverleden.
Oké man, fijn voor je enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
HMF of Kapi.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh dan kun je de tering krijgen.
\Ik ben serieusquote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Not sure if srs. Als er hier één iemand is met die met een enorme veer in zijn kont rondloopt, dan ben jij dat wel.
Waarom mogen we dat prachtige south park plaatje niet zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
WTF wie is deze mongool man![]()
![]()
![]()
Doodschieten dat soort gasten beetje stoer lopen doen op internet, gadverdamme.
[ afbeelding ]
Ik ben dit niet manquote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom mogen we dat prachtige south park plaatje niet zien?
Echt jongen, helemaal niemand geeft een fuck.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
WTF wie is deze mongool man![]()
![]()
![]()
Doodschieten dat soort gasten beetje stoer lopen doen op internet, gadverdamme.
[ afbeelding ]
Rellen.quote:
Iets met post en rechtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |