geef een andere door aan don dan.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze weten dat ik deze klant al 5 jaar bindt met de zaak, als ik weg ga is het voor 90% zeker dat ze deze klant gaan verliezen. En of ik weg ga? Ik kan het mij niet meer permitteren om straks elk weekend te reizen zonder loonsverhoging.
Dramanolevquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef een andere door aan don dan.
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.quote:
Neef van me heeft dat 2 dagen volgehouden voor hij de slagboom sloopte en zo'n ruzie kreeg met een klant dat ie weg is gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Welke garage? Dan weet ik waar ik voortaan gratis kan parkerenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Ik snap hem nietquote:
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blindquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Echt een baas is dat dit seizoen, jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blind
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Typisch zijn schuldquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?
Ja, geen idee. Ik ben weer moe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |