geef een andere door aan don dan.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze weten dat ik deze klant al 5 jaar bindt met de zaak, als ik weg ga is het voor 90% zeker dat ze deze klant gaan verliezen. En of ik weg ga? Ik kan het mij niet meer permitteren om straks elk weekend te reizen zonder loonsverhoging.
Dramanolevquote:Op woensdag 7 november 2012 17:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef een andere door aan don dan.
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.quote:
Neef van me heeft dat 2 dagen volgehouden voor hij de slagboom sloopte en zo'n ruzie kreeg met een klant dat ie weg is gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Welke garage? Dan weet ik waar ik voortaan gratis kan parkerenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
onderhoud parkeergarage. Tickets bijvullen, beetje aanvegen, lampen vervangen, systeem draaiende houden e.d.
Ik snap hem nietquote:
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blindquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Echt een baas is dat dit seizoen, jaquote:Op woensdag 7 november 2012 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toure was gister wel behoorlijk van slag na zijn duels met beest Blind, Blind
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Jong voor Ajax TV (gok ik) interviewen, zegt Touré dit. Ik vond het wel grappig.
Typisch zijn schuldquote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:54 schreef Caland het volgende:
Dat merkwaardige moment als je denkt dat je in het Ajax-topic bent beland.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nu 'that awkward moment'-meme tekstueel na te doen door het vrij belabberd naar het Nederlands te vertalen?
Ja, geen idee. Ik ben weer moe.quote:
Nee joh. Ik heb nu zovaak kenbaar gemaakt dat ik me verheven voel boven het zwakke rook-volk dat dat nogal hypocriet zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Caland het volgende:
Misschien moet je maar weer beginnen met roken, want dit schiet ook niet op zo.
Haal van die zoethout stokjes. Je weet wel, voor mensen die eigenlijk weten dat ze toch wel weer beginnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Al verveel ik me trouwens wel ontzettend als ik pauze heb.
Dat vind ik nogal een sneue manier van aandacht vragen, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal van die zoethout stokjes. Je weet wel, voor mensen die eigenlijk weten dat ze toch wel weer beginnen.
Ik ben ouder dan 14.quote:
Ik ben ook ooit gestopt met lollies, toen ik 16 was.quote:
Oh, oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een sneue manier van aandacht vragen, eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.html
Ah interview met De Jong en Touré komt binnenlopen.
Ik voel mij vies. Ik moest een heel klein beetje glimlachen bij een Knudde strip
[ afbeelding ]
Sjekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer een heerlijk pakje Javaanse Jongens gehaald. Lekker man.
Hoezo rook je dan ook shag met tipjes en doorzichtige vloeiquote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjek![]()
Maat van me rookt dat ook met tipjes en doorzichtige vloei. Komen constant boze lui op af dat hier echt niet geblowt mag worden
Geen idee, ik vind het sowieso vies.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo rook je dan ook shag met tipjes en doorzichtige vloei
gewoon van nelle zwaar en oranje rizla. Of groene mascotte. of van nelle export
Normaal rook ik gewoon Gauloises, maar af en toe een pakje shag is lekker. Waarom de fuck rook je shag met tip en rijstvloeiquote:Op woensdag 7 november 2012 18:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sjek![]()
Maat van me rookt dat ook met tipjes en doorzichtige vloei. Komen constant boze lui op af dat hier echt niet geblowt mag worden
Tanja is viesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het sowieso vies.
Gauloisesquote:Op woensdag 7 november 2012 18:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Normaal rook ik gewoon Gauloises, maar af en toe een pakje shag is lekker. Waarom de fuck rook je shag met tip en rijstvloei
Vind Dunhill en Lucky's ook prima. L&M en Pall Mallquote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Gauloises
Lekkerste is nog wel gauloises brune, maar de normale zijn ook de enige lekkere normale peuken
Als die Toure voor je staat heb je niet zo'n grote bek denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waarom lacht Siem nou? Wees een man, zeg ja en wat de fuck moet je hier...
Daarom gaat hij de top niet halen..
Dunhill en Luckies, nah liever niet man.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind Dunhill en Lucky's ook prima. L&M en Pall Mall
Touré is een lieve negertquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als die Toure voor je staat heb je niet zo'n grote bek denk ik.
Jij lachte eerst ook, daarom word jij ook nooit een topper...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
Waarom lacht Siem nou? Wees een man, zeg ja en wat de fuck moet je hier...
Daarom gaat hij de top niet halen..
Rook ik nooit. Rook sowieso eigenlijk alleen maar Gauloises.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dunhill en Luckies, nah liever niet man.
Benson and Hedges is ook wel lekker alleen een beetje licht
Tijdje gerookt, verder idd alleen Gauloises. Brune wel eens op?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rook ik nooit. Rook sowieso eigenlijk alleen maar Gauloises.
Klopt, helaas nietquote:Op woensdag 7 november 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij lachte eerst ook, daarom word jij ook nooit een topper...
quote:
Jammer weer. Ik ga maar eens tegen een balletje trappen om deze frustratie kwijt te raken.quote:
BMI straalt autoriteit uit, niemand komt langs die eindbaasquote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen ook van Bruno, totdat je daar een keer een grote bek tegen geeft.
Ken het niet, wat is het verschil met 'gewone' blondes?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijdje gerookt, verder idd alleen Gauloises. Brune wel eens op?
Ok.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Jammer weer. Ik ga maar eens tegen een balletje trappen om deze frustratie kwijt te raken.
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken het niet, wat is het verschil met 'gewone' blondes?
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzo
Haalde ze altijd bij de sigarenboerquote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hmm oke. Waar kun je dat halen dan?
Zal binnenkort eens even checken.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Haalde ze altijd bij de sigarenboer
Toen ik nog blowde en niet rookte haalde ik idd altijd die zonder filter. Door de helft breken precies genoeg voor 1 jointje. Maar toen ik niet meer blowde maar wel rookte waren die dingen maar vies.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuk zwaarder. Je hebt ze ook filterloos en met filter maar degene met filter hebben ook maar een filter van een centimeter ofzo
Shit is toch veel te zwaar om je blowen? Ik blow al meer als een jaar niet meer, maar gebruikte meestal een klein beetje halfzwaar of Marlboro light.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde en niet rookte haalde ik idd altijd die zonder filter. Door de helft breken precies genoeg voor 1 jointje. Maar toen ik niet meer blowde maar wel rookte waren die dingen maar vies.
Ik vond die tabak niet veel zwaarder als met Marlboro light. Maar haalde ook niet precies die brunes. Vaak van camel ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shit is toch veel te zwaar om je blowen? Ik blow al meer als een jaar niet meer, maar gebruikte meestal een klein beetje halfzwaar of Marlboro light.
Die ik bedoel zijn niet echt hetzelfde als camel filterloos vriendquote:Op woensdag 7 november 2012 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond die tabak niet veel zwaarder als met Marlboro light. Maar haalde ook niet precies die brunes. Vaak van camel ofzo.
Of van die pakjes marlboro groot omdat daar een jointje in pastgoede oude tijd.
Heb je het liedje van Tanja al gehoordquote:
Ja, echt een toppertje hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
Heb je het liedje van Tanja al gehoord![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
heb je dan geen last van je bril sjaak? Beslaat ie niet door de rook?
Belinda. Die moest ik altijd voor zo'n oud vrouwtje in de buurt halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeg jij met je Belinda menthol...
Wat een heldin is het ook, ze zet heel Nederland interationaal op de kaartquote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, echt een toppertje hoorVooral het uptempo gedeelte. En als die rappende strijder zo van HOEEEI doet. Ja echt top.
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Belinda. Die moest ik altijd voor zo'n oud vrouwtje in de buurt halen.
Zou ook weird zijn als je hem nog zag na zijn dood...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Tarado het volgende:
Een oom van mij rookte Miss Blanche, nooit meer gezien na zijn dood
[ afbeelding ]
Het is net zoiets als een vrouw die een sigaar / pijp rookt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...
Die dingen zonder filter?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Saind het volgende:
Mijn opa rookte caballero
Van z'n 12e tot zo'n 96e gerookt, de held.
Nou ja, dat is wel vrij ziekquote:
quote:
Chelseaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Welke wedstrijd gaan jullie vandaag kijken?
In de kantine hebben ze alleen nosquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Colorado is gonna be such a chill state, I’m sure crime levels will be going down cuz like, who is tryna rob a bank when you’re stoned?
En dat is anders met hier ?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.
Legaliseren ze wiet met in het achterhoofd minder misbruik/overlast weet ik het, gaan ze allemaal los van "woei lekker blowen"
Mongolen
'Maak je eigen huiswerk'quote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef sausagin het volgende:
Hoe zou je "organizational boundaries" vertalen?
Dat lijkt mij ook wel de leukste.quote:
Georganiseerde grenzen.quote:
Messi.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |