Wat een heldin is het ook, ze zet heel Nederland interationaal op de kaartquote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, echt een toppertje hoorVooral het uptempo gedeelte. En als die rappende strijder zo van HOEEEI doet. Ja echt top.
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Belinda. Die moest ik altijd voor zo'n oud vrouwtje in de buurt halen.
Zou ook weird zijn als je hem nog zag na zijn dood...quote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Tarado het volgende:
Een oom van mij rookte Miss Blanche, nooit meer gezien na zijn dood
[ afbeelding ]
Het is net zoiets als een vrouw die een sigaar / pijp rookt.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest die een keer voor een mannelijke collega halen tijdens de lunch...
Die dingen zonder filter?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef Saind het volgende:
Mijn opa rookte caballero
Van z'n 12e tot zo'n 96e gerookt, de held.
Nou ja, dat is wel vrij ziekquote:
quote:
Chelseaquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Welke wedstrijd gaan jullie vandaag kijken?
In de kantine hebben ze alleen nosquote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Colorado is gonna be such a chill state, I’m sure crime levels will be going down cuz like, who is tryna rob a bank when you’re stoned?
En dat is anders met hier ?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel leuk dat die Amerikanen het nu al voor zichzelf verkutten.
Legaliseren ze wiet met in het achterhoofd minder misbruik/overlast weet ik het, gaan ze allemaal los van "woei lekker blowen"
Mongolen
'Maak je eigen huiswerk'quote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef sausagin het volgende:
Hoe zou je "organizational boundaries" vertalen?
Dat lijkt mij ook wel de leukste.quote:
Georganiseerde grenzen.quote:
Messi.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Apart gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |