We gaan ervoorquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het eerste VBL SC topic gaat zijn waar ik TS ben.
Jij bent echt een badboy. Ik meende dat een beetje een act was, maar raak er steeds meer van overtuigd jij irl ook een harde bent.quote:
godsammequote:Op woensdag 7 november 2012 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent echt een badboy. Ik meende dat een beetje een act was, maar raak er steeds meer van overtuigd jij irl ook een harde bent.
quote:
Wie is dat danquote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Net bij een cabaret voorstelling van de opperajacied geweest.
Sjaak Zwart is comedian?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Net bij een cabaret voorstelling van de opperajacied geweest.
Youp hè.quote:
Onbewust wel ja.quote:
Ik kan niet lachen om hem sorryquote:
Swartquote:
Heerlijk man. Lekker kapot ergeren op alles en iedereen en deels uit het leven gegrepen. Kan ik wel appreciëren.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan niet lachen om hem sorry
haha redneckquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
My care truck is parked outside.
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot isquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk man. Lekker kapot ergeren op alles en iedereen en deels uit het leven gegrepen. Kan ik wel appreciëren.
Ik ga dat kkspel verkopenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha redneck
En vrijdag krijg ik fifa13
AC3 komt nog wel
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha redneck
En vrijdag krijg ik fifa13
AC3 komt nog wel
Najibquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot is
Welke?quote:
Ja net besteld via een site,weet niet zo goed waaromquote:
Heb je ps3?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |