Ja , sorry jordii, was vergeten dat jij altijd gelijkt hebt.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , sorry jordii, was vergeten dat jij altijd gelijkt hebt.
Donder toch eens op man.
Wanneer is die bal verkiezing eigenlijk weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen ja, sommige vinden van niet.
Die moet Zlatan winnenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik gewoon naar de stand ga kijken waar het nog een beetje spannend is.
[..]
Wanneer is die bal verkiezing eigenlijk weer?
Smoofie heeft zoals altijd weer eens gelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen ja, sommige vinden van niet.
Ha-ha.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Smoofie heeft zoals altijd weer eens gelijk.
Als dat klopt, dan zou Zlatan al heel wat ballen gewonnen moeten hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
Ronaldo is de beste. Joodse media is voor Messi want Portugal geeft geen geld aan Isreal.
Dan wordt het te opzichtig.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als dat klopt, dan zou Zlatan al heel wat ballen gewonnen moeten hebben.
[ afbeelding ]
Heel af en toe heb ik wel eens een leuk stukje van hem gezien, meestal vind ik er weinig aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Is Erik van Muiswinkel een goede cabaretier?
Ben net gevraagd of ik mee wil naar een voorstelling van hem vrijdag. Kost me niks dus ik ga meequote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik wel eens een leuk stukje van hem gezien, meestal vind ik er weinig aan.
Met een chick?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben net gevraagd of ik mee wil naar een voorstelling van hem vrijdag. Kost me niks dus ik ga mee
Ik was niet sarcastisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ha-ha.
Ik zeg gewoon, messi is niet de beste, hij is één van de beste spelers. Ronaldo kan dingen die messi niet kan en vice versa. Het ligt echt aan waar je naar kijkt. Zlatan is ook een baas en de topscorder van de PL is ook baas.
Serieus?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:19 schreef Saind het volgende:
Jezus christus dit valt me ook nu pas op
[ afbeelding ]
quote:7 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel koop een nickelsonjas of ander vuilniszak, stop daar een paar stenen in, doe de kat erbij en gooi hem met zwaai een sloot in
7 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel he steven je weet wel dat doe je niet met beesten
4 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel waarom niet? Ik doe het wekelijks en ben lid van een vereniging genaamd: De katte gooiers... Niks mis mee hoor
3 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel he jochie weet je moeder wel dat je achter de p c zit gauw een schone luiere om en maar bedje toe je denk niet meer zuiver maar ja je ruik ook niet zuiver
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel Nouja zeg :S mijn moeder is voorzitter van de club hoor, ik vind een beetje raar dat je zo moet gaan doen want het is gewoon een oud noord hollandse sport dat katten gooien
een paar seconden geleden · Vind ik leuk
8 minuten geleden via mobiel · Vind ik leukquote:4 minuten geleden · Vind ik leuk
[quote]Wilma van der Hel ja dat zou maar niet met beesten dat is het laagste wat je kan doen
Steven Je Weet Wel het zijn zwerfkatten hoor, die zijn toch tot overlast :S
2 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel nee dat zijn ze niet je hoort respect te hebben voor de beesten me man vraag of hij er bij mag zijn als je het gaat doen
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel tuurlijk mag hij mee doen, we doen dit elke zondagmorgen op de bergpijpweg 21 te schoorl, 1e keer is gratis maar daarna moet hij lid worden
Damn lelijk is ze ook nogquote:Op woensdag 7 november 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver
[..]
8 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Johan Zal Wel Ik wurg regelmatig katjes in een donkere steeg
8 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel hoop jullie wel eens te onmoeten graag zelfs
5 minuten geleden · Vind ik leuk
Steven Je Weet Wel Neem jij de koffie mee dan neem ik de vuilniszakken,katten en koekjes mee
Ilona Van Die van mij viel ook steeds mijn voeten aan, maar dat was na een paar weken/maanden wegjagen als ze dat deed wel over.
Johan Zal Wel Buren hebben laatst een nestje kittens gehad. Ik heb ook verse katjes
Wilma van der Hel hoezo wou je een koffietafel na je in de vuilniszak in de plomp lig zeg het maar hoor
Steven Je Weet Wel We gaan katten gooien, een mens past toch niet in zo'n zak en kan je toch geen 10 meter gooien
2 minuten geleden · Vind ik leuk
Wilma van der Hel je ben ziek in je hoofd
Steven Je Weet Wel nouja zeg :S
Feit. Zijn wel allemaal rambo's die gasten, maar toch. Goeie serie.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar S02 en 03 zijn ook echt lijp
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Het grote PSV topic #638: Koploper af voorlopig
Door het voetbal nog geen enkele reactie gekregen.
Sowieso de UEFA die hierachter zit.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Bizar dat die Celtic spelers zo snel de kleedkamer in gingen.
Geen idee, misschien is het gebruikelijk daarquote:Op woensdag 7 november 2012 23:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Sowieso de UEFA die hierachter zit.
Ik ben mij aan het aftrekken op 180 minuten Ajax-Manchester Cityquote:
Flink wat eelt op je handen kweken dan.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben mij aan het aftrekken op 180 minuten Ajax-Manchester City
Gewoon meerdere keren tochquote:Op woensdag 7 november 2012 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flink wat eelt op je handen kweken dan.
Tussendoor op pauze zetten dan?quote:
Gewoon doorkijkenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tussendoor op pauze zetten dan?
Ik hoop dat dat het eerste VBL SC topic gaat zijn waar ik TS ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |