Ah zoquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
47 euro bij mediamarkt - 37 voor me verjaardag
Gebruikt ze maar Google Translate. Held dat ben ikquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
terwijl ze geen nederlands kan held
heb je ps3 dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
iedereen wil die fifa13 zonder online pass vast en zeker hebben
kkhommoquote:
quote:
Nee sorry.quote:
Doe eens normaal.quote:
Vooral zo houden en anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet alles nog zien van seizoen 6
In de letterlijke zin.quote:
Wat vond je van Ajax HMF?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent de tough guy van deze forum zie ik? Een beetje popi-jopie doen tegen een paar pubers?
Ga weg man gek.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral zo houden en anders.
[..]
In de letterlijke zin.
[..]
Wat vond je van Ajax HMF?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent de tough guy van deze forum zie ik? Een beetje popi-jopie doen tegen een paar pubers?
Kom vechten dan fuckfacequote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
hmmm jopiesausquote:Op donderdag 8 november 2012 00:04 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Hendrik Maarten Frederikszoon.quote:
Enige die popi jopie gebruiktequote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrik Maarten Frederikszoon.
'Sup?
Dan is het wachten op 'boelers'quote:Op donderdag 8 november 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige die popi jopie gebruikte
Of het is Kapi
quote:
Mwah het zijn beide flikkertjes dus tjaquote:Op donderdag 8 november 2012 00:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan is het wachten op 'boelers'
Welterusten he.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga naar bed, kennelijk ben ik niet meer belangrijk genoeg in HMF zijn leven om een normaal antwoord te krijgen
Ja Raja is 1.60quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ik hoorde dat een dwerg moderator is gemaakt? Zo'n figuur die zijn kansloze leven tracht op te fleuren door status te creëren op een voetbalforum wat grotendeels gedomineerd wordt door kwijlende pubers?
Morph is al een tijdje mod hoor. Ook al in de tijd dat jij er nog was.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ik hoorde dat een dwerg moderator is gemaakt? Zo'n figuur die zijn kansloze leven tracht op te fleuren door status te creëren op een voetbalforum wat grotendeels gedomineerd wordt door kwijlende pubers?
Raja is geen dwerg.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Ritmo.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:11 schreef Nukkert het volgende:
Sexy.quote:
hahaha dat kan ook nog jaquote:
Om niet op te vallen welquote:Op donderdag 8 november 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
O nee die zou nooit 'schelden' met dwerg.
Waarom zo stoer dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
Och, och, och. Kijk ze eens gissen dan. Gewoon een nieuwe user, met een groot lurkverleden.
Oh dan kun je de tering krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
Och, och, och. Kijk ze eens gissen dan. Gewoon een nieuwe user, met een groot lurkverleden.
Oké man, fijn voor je enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:16 schreef Nukkert het volgende:
HMF of Kapi.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh dan kun je de tering krijgen.
\Ik ben serieusquote:Op donderdag 8 november 2012 00:18 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Not sure if srs. Als er hier één iemand is met die met een enorme veer in zijn kont rondloopt, dan ben jij dat wel.
Waarom mogen we dat prachtige south park plaatje niet zien?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
WTF wie is deze mongool man![]()
![]()
![]()
Doodschieten dat soort gasten beetje stoer lopen doen op internet, gadverdamme.
[ afbeelding ]
Ik ben dit niet manquote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom mogen we dat prachtige south park plaatje niet zien?
Echt jongen, helemaal niemand geeft een fuck.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
WTF wie is deze mongool man![]()
![]()
![]()
Doodschieten dat soort gasten beetje stoer lopen doen op internet, gadverdamme.
[ afbeelding ]
Rellen.quote:
Iets met post en rechtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |