kkhommoquote:
Najib was ooit leuk ja. Met Jihad en swarma grappen en zo. Laatste wat ik van hem heb gezien moest hij met name met zich zelf lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga in december naar Najib Amhali, maar meer ook omdat ik zijn broertje goed ken en het een streekgenoot is
2 tientjes incl. verzenden. Meteen overmaken.quote:
Zijn nieuwe showe wordt zo vet hequote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Najib was ooit leuk ja. Met Jihad en swarma grappen en zo. Laatste wat ik van hem heb gezien moest hij met name met zich zelf lachen.
Ik heb Rockstar Table Tennis. Komt aardig in de buurt.quote:
Jij hebt gezopen hè?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe showe wordt zo vet he
Haha nee, kga sowieso maximale uithalen en nba ervoor krijgenquote:Op woensdag 7 november 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2 tientjes incl. verzenden. Meteen overmaken.
Als het nou Rockstar GTA V wasquote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Rockstar Table Tennis. Komt aardig in de buurt.
nee let gewoon niet op, 2 topics tegelijkquote:
25. Ik ben morgen in Ehv.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha nee, kga sowieso maximale uithalen en nba ervoor krijgen
quote:
Nog steeds in dat euforie topic?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee let gewoon niet op, 2 topics tegelijk
terwijl ze geen nederlands kan heldquote:Op woensdag 7 november 2012 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen op hun plaats zetten op facebook
23 dan?quote:
Nee manquote:Op woensdag 7 november 2012 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog steeds in dat euforie topic?
nerdquote:Op woensdag 7 november 2012 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
47 euro bij mediamarkt - 37 voor me verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |