Barca fappen met Sjekquote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de kantine hebben ze alleen nos
Kaders.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:55 schreef sausagin het volgende:
Hoe zou je "organizational boundaries" vertalen?
Met ze alle in de kantine fappen want barca.quote:
Trainen ook studentes vanavondquote:Op woensdag 7 november 2012 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met ze alle in de kantine fappen want barca.
Die kijken liever naar Pelle dan naar Messi denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trainen ook studentes vanavond
quote:Op woensdag 7 november 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Georganiseerde grenzen.
Graag gedaan.
Geeft die man toch weer het vertrouwen om nog 4 jaar door te gaan he.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Obama zal blij zijn met deze felicitatie.twitter:
Messi heeft een kind, krijg je dat gezeik erbij. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kijken liever naar Pelle dan naar Messi denk ik.
Man, ik heb een ex-collega in mijn Linkedin staan. Ik schaamde me er gewoon voor:quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Obama zal blij zijn met deze felicitatie.twitter:
quote:Mr. X commented on an article:
Hello Mister President, i hope you can finisch your job en win the elections. You gif the world hope for a better and enduring future!! god bles you!
Bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Is dat gewoon Raja in het middenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Ik hoop dat hij dat niet serieus schreef, anders kun je hem misschien een spelling-check aanraden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Man, ik heb een ex-collega in mijn Linkedin staan. Ik schaamde me er gewoon voor:
[..]
Ja dat was serieus. Was een reactie op een artikel over/van Obama...quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet serieus schreef, anders kun je hem misschien een spelling-check aanraden.
Can't see, can't seequote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat gewoon Raja in het midden
Goed dat je het er ff bij zegt.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:04 schreef Caland het volgende:
Mevrouw Pelle
[ afbeelding ]
Uiterst links.
Dat is nep.quote:
Wat is er aan de hand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |