Als ik nu vraag waarom niet zal jij wel weer met een kutargument komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef Doublepain het volgende:
NL media is trouwens niet pro Obama, hoe komt men erbij?
Ligt eraan hoe je die waarom niet steltquote:Op woensdag 7 november 2012 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik nu vraag waarom niet zal jij wel weer met een kutargument komen.
Oh zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik mag niet scoren en krijg overal een penalty voor tegen
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
haha noobquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Saind het volgende:
Trouwens nap, kwam jij niet laatst met een nieuwe youtube homepage? Die van mij is nog steeds niet veranderd
Waarom hou jij er niet van dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
James Bond films zijn voor mensen met een kleine piemel.
Wat een mongool is het toch ookquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 19:31:45Ook bij Celtic net als bijna altijd in Nederland alleen blanke kindjes die voor de wedstrijd met de spelers het veld op komen.Heel vreemd reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strike back is kewl swaquote:Op woensdag 7 november 2012 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook
Kijk nu season 2,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk nu season 2,Edit lijkt me handig, of spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit je quote ookquote:Op woensdag 7 november 2012 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Edit lijkt me handig, of spoiler.
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Dus, sierd en Barca kijken of United? Of Sjelsie
ibi is al weg toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.
Die speelt bij Real Madrid.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de wereld doet mee met Barcelona.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelt bij Real Madrid.
Maar buiten dat, niet echt een topwedstrijd tegen Celtic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |