abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118924077
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_118924081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Haha, tja met half gas door de bocht maakte de 520d inderdaad al een zijstapje....
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Maak je dat niet vaker mee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:03 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Neuh gewoon voor een verhuurmaatschappij en naar een schadebedrijf. Ik kom wel vaker in Den Haag, maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik er woon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik heb de Tesla model S gister gezien bij Athlon in Almere :)
Die wouter van Autoblog was ermee aan het rijden. Was rond 15:00

Écht een supervette auto! ^O^
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Joah, dagelijks. Ghetto Groningen.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:46 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Denk dat het privéchauffeur-gebeuren ook gewoon blijft bestaan, omdat een student dan nog steeds goedkoper is dan een echte chauffeur en vooral flexibeler is.

+ wat eerder al gezegd was: in de zomer declareer je de OV-kosten ook, en die zullen dan vast gewoon doorberekend worden toch?

Alternatieven zoals 65+'er blijft gewoon duurder omdat die denk ik zitten met een vrij hoog uurloon? Want uiteindelijk hebben wij, als student, natuurlijk alles behalve een mooi uurloon...
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 7 november 2012 @ 10:03:41 #4
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118926492
quote:
Reken maar!

Echt benieuwd wat het instapmodel gaat kosten in NL.
pi_118928184
Vette wagen :Y
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_118928704
Jezus man, daar zou ik spontaan een Maser GT voor laten staan _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_118929087
Heujj, weer een 0% bijtellings waggel die milieuvervuilender is dan de gemiddelde Range Rover |:(
pi_118929924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:03 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Reken maar!

[ afbeelding ]

Daar reed ik gisteren achteraan naar binnen bij die grote in Almere, mooie wagen wel.

Overigens mag ik vandaag genieten in een Renault Traffic van Zwolle naar Maastricht
pi_118931866
Dus ik denk een nieuwe prius aan te treffen, blijkt het ook nog eens de oude versie te zijn. En ik denk dat hij het goede voorbeeld wilt geven maar er in faalt aangezien de rest van de parkeerplaats vol staat met stations a la 5-serie. :')
pi_118931902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:03 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Reken maar!

[ afbeelding ]

Ik vind het eigenlijk wel lijken op een ford mondeo. :$
pi_118931990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:52 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus ik denk een nieuwe prius aan te treffen, blijkt het ook nog eens de oude versie te zijn. En ik denk dat hij het goede voorbeeld wilt geven maar er in faalt aangezien de rest van de parkeerplaats vol staat met stations a la 5-serie. :')
Die oude rijdt nog kutter, de nieuwe is wel redelijk. Had laatst een nieuwe mee met 17 inch, xenon, leer, HUD, navi ect. Maar dat geluid zodra je een beetje gas geeft is echt om te janken :')
pi_118934036
Ik vind de oude Prius ook wel prima rijden. Ik zag laatst trouwens een Prius 1 rijden, die zie je ook niet zoveel op de Nederlandse wegen:

woensdag 7 november 2012 @ 14:00:55 #13
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118934482
Die Prius 1 mag ik dagelijks tegen aan kijken bij het winkelcentrum hier. Is van een trutje van de Kruidvat :')
#26 || Luciano da Silva
pi_118934550
Verschrikkelijke wagens. Rijdt opzich niet slecht, maar saaier als een prius wordt het gewoon niet.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:44:46 #15
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118936375
Net de Lexus GS afgeleverd bij de Japanner in Raamsdonksveer. Wat een brute wagen zeg, 294 paardjes:)
Die man was alleen niet zo blij met z'n prius, niet heel raar natuurlijk..
pi_118936878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik vind de oude Prius ook wel prima rijden. Ik zag laatst trouwens een Prius 1 rijden, die zie je ook niet zoveel op de Nederlandse wegen:

[ afbeelding ]
Dit is gewoon bijna nog lelijker dan de Fiat Multipla :')
pi_118937082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit is gewoon bijna nog lelijker dan de Fiat Multipla :')
Lelijker dan een Multipla kan niet :')
pi_118937106
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:03 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Lelijker dan een Multipla kan niet :')
Dat klopt maar dat gedrocht komt héél dicht in de buurt.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:04:22 #19
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118937311
Nu ik een beetje de plaatjes google van de prius, zie ik dat het toch de nieuwere versie is. En hij heeft best wel een mooi interieur, alleen wat de anderen ook zeggen, hij rijdt saai. ^^
pi_118937389
quote:
Ze kosten niks omdat niemand ze wil
  woensdag 7 november 2012 @ 15:14:11 #22
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118937496
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Allemaal mensen zonder smaak :{w
pi_118937857
Ik zie op fb dat de Canter-strooiers op aardgas er ook weer zijn. Ik hoop dat ik die dit jaar niet weer hoef te rijden. :P
pi_118937945
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Eigenlijk begin ik nu wel interesse te krijgen. :$
Volgens mij is een multipla perfect om met vrienden in de zomervakantie een Eurotrip te maken. En laat dat nou net in de planning staan. ^^
daarna wel kapot maken zodat dit type uitgeroeid wordt.
pi_118938105
Neem je dan wel één met een leuk motiefje?
pi_118938234
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Neem je dan wel één met een leuk motiefje?
Ik zou hiervoor gaan:

Of als je van plan bent door Zuid-Europa te gaan rijden een cabrio:
pi_118938550
Daar wil je dood nog niet in gevonden worden :r
  woensdag 7 november 2012 @ 15:40:44 #28
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118938608
Die cabrio is écht nice :7
pi_118938888
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Eigenlijk begin ik nu wel interesse te krijgen. :$
Volgens mij is een multipla perfect om met vrienden in de zomervakantie een Eurotrip te maken. En laat dat nou net in de planning staan. ^^
daarna wel kapot maken zodat dit type uitgeroeid wordt.
x2!

Zie nu pas dat je er met 6 man in kan zitten, ideaal :+
pi_118939149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zou hiervoor gaan:
[ afbeelding ]

Of als je van plan bent door Zuid-Europa te gaan rijden een cabrio:
[ afbeelding ]
Een Multipla 'tunen'! :')

Maar ik ga dan sowieso schoolbordkrijtverf eroverheen gooien. Ik heb twee keer met de Carbagerun mee gedaan en beide auto's voorzien van schoolbordkrijtverf, inclusief de krijtjes is dit een groot succes!! :)
  woensdag 7 november 2012 @ 16:00:42 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118939445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zou hiervoor gaan:
[ afbeelding ]

Ah, Spaanse tuning! ik zie de koplampen van een Golf MK IV.
#26 || Luciano da Silva
pi_118939872
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geen onnodig oponthoud door geïnteresseerde vrouwen krijgt, dus voor je planning is het zeker ideaal ^O^

Dat je de gewonnen tijd ( :') ) overigens alsnog verspeeld bij de lokale garage die nog een poging waagt om dat onbetrouwbare hok nog rijdend te krijgen reken ik even niet mee.

Inderdaad een goede optie voor een Eurotrip.
pi_118939968
Ik zou voor een Eurotrip eerder een Volvo 940 nemen. Ook niet duur en die hokken zijn niet kapot te krijgen.
  woensdag 7 november 2012 @ 16:35:41 #34
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118940987
En omdat iedereen dat wil zijn die hokken tegen de tijd van de zomer niet te betalen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 7 november 2012 @ 16:50:52 #35
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118941723
Morgen nog een ritje Leeuwarden - Amsterdam in een 5008. Dikke prima.

Nu de laatste happen boerenkool wegwerken, en op naar Ol'Pekol, Playboy mee hopsakee.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 7 november 2012 @ 16:54:53 #36
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118941926
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen nog een ritje Leeuwarden - Amsterdam in een 5008. Dikke prima.

Nu de laatste happen boerenkool wegwerken, en op naar Ol'Pekol, Playboy mee hopsakee.
Koop je de december versie ook? Daar schijnt Tatjana op ware grote in te komen _O-
pi_118942556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Koop je de december versie ook? Daar schijnt Tatjana op ware grote in te komen _O-
Joppie is nog steeds bezig met de editie waar Britt Dekker in staat :')
pi_118942608
quote:

[..]

Ik zat laatst weer wat oude afleveringen van Flodder te kijken toen ik niks te doen had :') Maar Tatjana... Héél weinig mis mee :9 :9
pi_118943097
Ik heb zelfs een kalender van kees a.k.a. Tatjana 8-)
  woensdag 7 november 2012 @ 17:58:20 #40
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118944051
http://imageshack.us/photo/my-images/713/lexus2.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/339/lexus1te.jpg/ (copy/paste deze link)

_O_
pi_118944789
Leuk autootje, zou ik ook wel eens mee willen rijden. De enige Lexus die ik tot nu toe heb gereden, was een IS250. Ook leuk, maar die van jou is wel een stuk dikker. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 18:21:19 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 18:55:43 #42
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118946161
quote:

[..]

Die komt in drievoud boven mijn bed!
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 7 november 2012 @ 19:54:59 #43
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118948980
@Irritatie100
Lijkt me een verschrikkelijk mens maar ze ziet er idd prima uit :P

@S-RS
Hahaha hij wel hoor! :7 . NICE!

@Joppie
Lekker lekker :9

@zazzel
Prima kar! Zou ook wel is zo'n Lexus mee willen krijgen. Überhaupt nog nooit een Lexus gereden volgens mij.
pi_118954276
En we zijn weer in Den Haag. Na vanmiddag een klant hier naartoe gebracht te hebben mag ik nu een andere klant, 500 meter van het eindadres van vanmiddag, naar huis brengen.
Dit keer een volvo s80, dus dat is positiever. :)
pi_118955363
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
En we zijn weer in Den Haag. Na vanmiddag een klant hier naartoe gebracht te hebben mag ik nu een andere klant, 500 meter van het eindadres van vanmiddag, naar huis brengen.
Dit keer een volvo s80, dus dat is positiever. :)
Waar begon je mee dan? Of heb ik dat gemist? Die carbagerun trouwens, hoeveel was je daar in totaal aan kwijt? Lijkt me namelijk best leuk!
pi_118956206
Vanmiddag een directeur in een Prius moeten vervoeren. :')

Maar de Carbagerun was echt een hele leuke uitdaging, ik heb met de eerste en tweede editie mee gedaan, toen het nog niet bekend en opgeblazen is zoals nu.
De kosten lopen wel vrij hoog op, reken op:
- ¤500 voor auto
- voor ongeveer 4500km. Brandstof
- belasting/verzekering à ongeveer ¤70 per maand.
- eten/drinken voor die 7 dagen.
- reparaties/versieringen voor je auto.

Ik heb het zelf nooit goed berekend maar met 4 personen zou je toch op zo'n 800 tot 1000 euro p.p. moeten rekenen.

Hier krijg je wel een te gekke (letterlijk ;) ) vakantie voor terug. :)
pi_118957855
Tevens, ik zit nog op de klant te wachten, die nog geniet van een glas wijn hier in een restaurant. Nu is het probleem dat ik 22:30 echt terug moet gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30 moeten vertrekken zodat ik de laatste bus om 00:30 kan halen.

Mocht het zover komen dan zou ik toch even op de schouder moeten kloppen dat we nu toch echt moeten vertrekken, of is dat echt not done??
Hij is nog in een goed gesprek en ik zie nog geen aanstalte om te vertrekken. :'(
pi_118962422
Hoe is het afgelopen? Denk dat je op een gegeven moment toch op een of andere manier dan maar duidelijk moet maken dat je écht weg moet omdat je anders niet meer thuiskomt..
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  woensdag 7 november 2012 @ 23:20:23 #49
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118962434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef DrSnuggle het volgende:
gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30
Ben te laat maar toch wel benieuwd hoe het is afgelopen :)
pi_118962676
Klant is koning, heeft EW even lekker pech. Ik had gewoon een taxi genomen en het bij EW gedeclareerd. Als je die man op z'n schouder tikt en hij stelt hte niet op prijs, met het gevolg dat hij een klacht in dient is het weer niet goed.
pi_118963765
quote:
Tevens, ik zit nog op de klant te wachten, die nog geniet van een glas wijn hier in een restaurant. Nu is het probleem dat ik 22:30 echt terug moet gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30 moeten vertrekken zodat ik de laatste bus om 00:30 kan halen.

Mocht het zover komen dan zou ik toch even op de schouder moeten kloppen dat we nu toch echt moeten vertrekken, of is dat echt not done??
Hij is nog in een goed gesprek en ik zie nog geen aanstalte om te vertrekken. :'(
Bij mij zijn de klanten wel redelijk relaxed wat datbetreft, als het te laat wordt zeggen ze uit zich zelf dat ze een taxi voor me bellen. Heb laatst gehad dat ik daar cash voor kreeg en het restant dus mocht houden, restant was +/- ¤20 :)
pi_118965156
Het is gelukt, uiteindelijk rond 23:40 vertrokken en ik zit nu in een privé-bus. Je weet wel, zo'n lange auto maar dan zonder andere mensen.

De klant zei zelfs dat als ik de laatste bus niet haalde dat ik dan weer even moest aanbellen, kon ik de auto wel meekrijgen. ^^
pi_118971750
Nog een spoedrit voorschoten - barneveld in een octavia.... ik vind die spoedritten wel chill. lekker uitslapen maar toch werken, al loop je wel veel uren mis in de vroege ochtend
pi_118978531
Morgen laatste tentamen maken en dan hopelijk maandag weer een keer aan het werk.
Begin het op de weg zitten al te missen na 2,5 week :{
pi_118980756
Mensen, ik heb een vraag en ik denk dat dit het juiste topic is voor een antwoord:

Ik mag binnenkort chauffeur spelen voor een belangrijk persoon die ik van schiphol moet ophalen, en ik heb een paar vraagjes:

1) waar kan ik zien bij welke terminal ik iemand moet ophalen en hoe laat? (ik weet alleen dat het om een vrijdag avond vlucht uit Chicago gaat).

2) is er een plek waar ik de auto kan voorrijden? (ik geloof dat dat niet mag op de zelfde plek als de taxi's)

3) indien ik de auto niet direct kan voorrijden omdat ik vroeg ben bijvoorbeeld, waar kan ik de auto tijdelijk parkeren?
pi_118981213
Je kan de vluchtnummer online opzoeken, dat kan hier: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vluchttijden/AankomstMorgen.htm.
Dan kan je op Schiphol, of misschien zelfs al online zien welke gate die persoon binnen komt, daar ga je dan naartoe.

En je kan de auto daar waar de taxi's staan parkeren, alleen moet je dan wel bij de auto blijven en kan je dus niet naar binnen om die persoon op te wachten.

Dus je kan twee dingen doen, of de auto ergens bij kort parkeren neerzetten en betalen zodat je naar binnen kan om die meneer op te wachten of je zet hem bij de taxistandplaats en je blijft bij de auto en stuurt een sms naar die meneer waar je precies staat.
pi_118981355
Voor dat eerste moet je het vluchtnummer weten, dan kan je op teletekst/website/Schiphol-app kijken naar de verwachte aankomsttijd (hoewel uit Chicago gok ik maar 1 vlucht per dag aankomt of nog niet eens 1 keer per dag). Om mensen af te zetten kan je wel gewoon voor de deur van de vertrekhal parkeren (staat dan zelfs per maatschappij aangegeven waar je moet stoppen), of dat bij de aankomsthallen ook kan weet ik niet. Maar als je wilt parkeren moet je gewoon de borden short term parking volgen, dan kom je in een parkeergarage. Die overigens wel een behoorlijk stukje lopen is naar de aankomsthallen.
pi_118981466
Die parkeergarage voor Kort Parkeren is ook vrij prijzig.
pi_118981547
Klopt, maar heel Schiphol is prijzig :D Kopje koffie met een broodje eurootje of 47-48.
pi_118982603
Verdomme, anderhalf uur vertraging vandaag op de terugweg. Eén of andere lijer had besloten de trein die voor ons reed te koppen, en de NS faalde weer eens in het regelen van alternatief vervoer.
#26 || Luciano da Silva
pi_118986114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik heb een vraag en ik denk dat dit het juiste topic is voor een antwoord:

Ik mag binnenkort chauffeur spelen voor een belangrijk persoon die ik van schiphol moet ophalen, en ik heb een paar vraagjes:

1) waar kan ik zien bij welke terminal ik iemand moet ophalen en hoe laat? (ik weet alleen dat het om een vrijdag avond vlucht uit Chicago gaat).

2) is er een plek waar ik de auto kan voorrijden? (ik geloof dat dat niet mag op de zelfde plek als de taxi's)

3) indien ik de auto niet direct kan voorrijden omdat ik vroeg ben bijvoorbeeld, waar kan ik de auto tijdelijk parkeren?
Als je dit via een chauffeursbedrijf, net zoals ons, doet, dan zou ik je met klem aanraden je werkgever te bellen en vragen wat voor afspraken er zijn gemaakt. Heb dit namelijk ook gehad en toen bleek dat de klant info heeft doorgegeven die door werkgever niet is gecommuniceerd. Scheelt een hoop gezeik. Kan je uiteindelijk zelf niks aan doen, maar beter nu iets teveel initiatief tonen. Had ik toen ook moeten doen.

Wat je ook kunt doen, is stilstaan bij de aankomsthal, in de buurt van dat grote panasonic scherm en hem sms-en dat je daar staat. Wel bij je auto blijven uiteraard. Evt. kun je als je weet wanneer die man ongeveer naar buiten komt, naar de vertrekhallen rijden.
pi_118986562
quote:

Mocht het nog is voorkomen en de klant laat je zitten, gewoon het noodnummer bellen, daar is die voor toch?
pi_118986753
Morgen na lange tijd ook maar weer eens rijden. Tentamens/papers zitten er weer op, helaas heeft de uni de week vrij na de tentamens deze periode afgepakt :( Dus geen hele week om te werken.

Een van de auto's is een Astra Stationwagen van een paar maanden oud, met een ongeblazen 1.4 met 100pk. Vind de 140pk 1.4 turbo al niet echt vlot voor die auto. Denk dat ik maar niet te veel moet inhalen dus :P
.
pi_118986984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef stephano_mc het volgende:

Hier de tips van een ervaren schipholler:

1. Even de schiphol app downloaden en het vluchtnummer invoeren. Anders kun je het binnen wel zien op de borden.
2. Dat is inderdaad lastig...
3. Je kunt achter de oude verkeerstoren parkeren. (bij aanrijden aankomst aanhouden, beneden aangekomen direct rechtsaf richting de parkeergarages, thv de parkeergarages de auto omgooien en dan rij je richting een verkeerstoren. Daar kun je achter parkeren. Gratis, met parkeerschijf max 30 min.
Als de vlucht geland is duurt het nog ongeveer 40-45 minuten voordat de klant voorbij de douane is en langs de bagageband is geweest, dus je hoeft niet te proberen om ruim voor aankomsttijd daar te zijn, dat heeft geen zin.

Als je de auto geparkeerd hebt kun je ook naar binnen naar de meetingpoint lopen, daar de klant ophalen. Dan is het een klein stukje lopen naar de auto als hij geparkeerd staat bij de verkeerstoren. Meeste klanten vinden het niet erg om even een stukje de benen te strekken na zo'n vlucht.
Meetingpoint is tussen aankomsthal 1,2 en 3,4 in. Bij die grote rode/witte kubus in de buurt.
Nee.
pi_118987022
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, maar heel Schiphol is prijzig :D Kopje koffie met een broodje eurootje of 47-48.
Goffetomme dure broodjes eet jij daar. :D

Mijn ontbijt van afgelopen zondag op schiphol. Hier betaal je ruim 10 euro voor! :X
Nee.
pi_118987308
Mag hopen voor je dat je daar nog wat terugziet, al dan niet via de klant, anders is het zonde geld
#26 || Luciano da Silva
pi_118987747
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Goffetomme dure broodjes eet jij daar. :D
[ afbeelding ]
Mijn ontbijt van afgelopen zondag op schiphol. Hier betaal je ruim 10 euro voor! :X
Ik ging vorig jaar zomer m'n neefje en z'n vriendin ophalen daar. Ze waren vertraagd dus ik wilde even een flesje cola halen. Nou was er een La Place vlakbij hun aankomsthal, vragen ze gewoon 4 euro voor een flesje :') :')
Stukje doorlopen zat trouwens de AH to go, daar had je voor 1.70 een cola'tje :7
pi_118988365
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef joppie_saus het volgende:
Mag hopen voor je dat je daar nog wat terugziet, al dan niet via de klant, anders is het zonde geld
Nee joh, ik had honger.. Maar de volgende keer haal ik wat goedkopers :')
Nee.
pi_118990724
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Mocht het nog is voorkomen en de klant laat je zitten, gewoon het noodnummer bellen, daar is die voor toch?
Hoe snel bellen jullie het noodnummer eigenlijk? Ik doe dat vrijwel nooit.
Ik had dat misschien beter eerst kunnen doen, en daarna eventueel de klant aanspreken, maar dat laatste zou echt een laatste middel zijn denk ik.
pi_118999728
De enige keer dat ik noodnummer gebeld was, was de dag waarop mijn portemonnee inclusief OV-kaart gejat was en ik de volgende dag een enkele reis Roosendaal had.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 8 november 2012 @ 22:40:43 #71
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118999920
Ik heb maandag voor het eerst naar die lijn gebeld. Zat om 06.45 in de trein die een wissel had stukgereden en we mochten er niet uit. Uiteindelijk om 08.30 normale EW lijn gebeld en 1 rit laten vervallen en toen werd ik serieus om 10 uur teruggebeld omdat ik had ingesproken op noodnummer :')
pi_119000093
ik heb het ook 1 keer gebeld. Ik had 's middags college en had dus ritjes op de site laten zaten. Toen ik thuis kwam bleek rit 1 op een uur OV van m'n huis te beginnen en rit 2 op 5 minuten lopen. Tevens was OV van eindadres rit 1-->beginadres rit 2 langer dan OV van eindadres rit 2-->beginadres rit 1. Dus toen noodnummer gebeld en gevraagd of ik ze mocht omdraaien.
Mocht trouwens niet, dus had wel een stuk meer uur :D
pi_119001009
Ik wil een Lada Niva.
#26 || Luciano da Silva
pi_119006725
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil een Lada Niva.
Wat heb jij geslikt?
pi_119007997
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil een Lada Niva.
Lada's zijn sowieso de bom.
Nee.
pi_119008414
http://link.marktplaats.nl/604451692

Ding is nog maar 6 jaar oud, waarom zou je vernieuwen als je huidige ontwerp 30 jaar mee kan. ^^
btw. waar is die 3e pook voor??
pi_119008611
Misschien iets voor hoge/lage giering?
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:52:28 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119013305
Het ontwerp is wel degelijk veranderd, want vroeger lagen de achterlichten plat en nu staan ze rechtop.

Die tweede en derde pook zijn voor de 4x4 aandrijving, je kan voor en achter los aansturen.
#26 || Luciano da Silva
pi_119013995
Verdomd OV, nou ga ik niet meer voor 16:00 bij die grote in Almere zijn.
pi_119018797
Dat is niet zo'n groot probleem hoor daar, volgens mij kan je daar nog tot een uur of 7 bij de portier terecht.
pi_119019812
Heb al werk voor maandag. Emmer-compascuum naar nijmegen in een 508, nijmegen- almere in een partner. Waarom wonen er niet meer mensen van ons in de buurt van emmen? Kutgaten daarzo..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:38:30 #82
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_119023662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
Dat is niet zo'n groot probleem hoor daar, volgens mij kan je daar nog tot een uur of 7 bij de portier terecht.
Ik ben er wel eens om 20:00 aangekomen. Toen was de tent verlaten, dus brulde ik naar een beveiliger die mij vervolgens aanzag voor een inbreker of andere ongenode gast. Uiteindelijk was hij best vriendelijk en heeft hij z'n handtekening gezet voor ontvangst. Om 23:00 was ik een keer thuis. :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_119023884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Heb al werk voor maandag. Emmer-compascuum naar nijmegen in een 508, nijmegen- almere in een partner. Waarom wonen er niet meer mensen van ons in de buurt van emmen? Kutgaten daarzo..
Ik woon vlakbij emmen maar de keren dat ik vanaf daar kan starten zijn op 1 hand te tellen.
Vandaag wel vanuit ter Apelkanaal gestart naar Amsterdam. Volgende week helaas niet werken voor mij vanwege een projectweek op school:S
pi_119024865
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik ben er wel eens om 20:00 aangekomen. Toen was de tent verlaten, dus brulde ik naar een beveiliger die mij vervolgens aanzag voor een inbreker of andere ongenode gast. Uiteindelijk was hij best vriendelijk en heeft hij z'n handtekening gezet voor ontvangst. Om 23:00 was ik een keer thuis. :7
Lekker, ik kreeg vanochtend nog speciaal deze mail:

quote:
Beste Autoresetter,

Je staat vandaag ingepland op een rit voor <>, waarbij je de auto moet afleveren in Almere

Heel erg belangrijk dat alles volgens de opgegeven procedures verloopt (zie opdrachtinstructies onderaan je ritopdracht)

Aub de volgende punten met name in de gaten houden:

•De tijden die op je opdracht staan vermeld zijn zeer belangrijk, wanneer je deze niet kunt halen neem dan direct contact op met Autoreset
En vanmiddag aan de telefoon vertelden ze ook 'dat ze er wel tot half 5 zouden zitten vandaag', dus als ik op zou schieten zou ik het nog wel net kunnen halen :').
pi_119025470
Autoresetter, dat klinkt niet echt lekker, of zetten jullie de kilometerstand ook terug? :P

Als ik EW bel dat ik niet voor 16u in Almere kan zijn, zeggen ze altijd: maakt niet uit, als je er maar voor 17u bent, als dat niet lukt moet je nog maar een keer bellen.
pi_119029593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Autoresetter, dat klinkt niet echt lekker, of zetten jullie de kilometerstand ook terug? :P

Als ik EW bel dat ik niet voor 16u in Almere kan zijn, zeggen ze altijd: maakt niet uit, als je er maar voor 17u bent, als dat niet lukt moet je nog maar een keer bellen.
Vroeger zaten ze daar wel eens te turven in Almere. Vooral tijdens maandwissels. Hoeveel auto's er tussen 9 - 10, 10 -11 etc. werden afgeleverd. Zowel voor EW als Autoreset.
pi_119029856
Zo de tentamens zitten erop. Volgende week weer de hele week beschikbaar behalve donderdag. De weeb begint weer goed, maandag weer twee ritten. Assen - Houten en Maarssen - Barneveld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Haha, moest er afgelopen maand ook 2 keer zijn. Zeker emmer-compascuum wat toen klote te bereiken, door de de vakantie dienstregeling en een vertranging moest ik 55 minuten op de bus wachten :')
pi_119056882
Gisteravond om 17:35 nog gebeld voor één rit aangezien ik maar tot 13:00 kon. Ze zeiden al, tis een rit van Ede naar Ede. Dikke prima, veel ov'en dus voor een klein ritje. Nu kijk ik goed, blijkt dat ze de postcode van het eerste adres gekopieerd hebben naar het eindadres. Blijkt dat ik naar Utrecht moet :')
pi_119059631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Jorian29 het volgende:
Gisteravond om 17:35 nog gebeld voor één rit aangezien ik maar tot 13:00 kon. Ze zeiden al, tis een rit van Ede naar Ede. Dikke prima, veel ov'en dus voor een klein ritje. Nu kijk ik goed, blijkt dat ze de postcode van het eerste adres gekopieerd hebben naar het eindadres. Blijkt dat ik naar Utrecht moet :')
Ach, Ede - Utrecht is alsnog goed te doen. Tenzij je daar meer dan 5 uur voor nodig hebt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_119089007
Even een financieel vraagje. Bij de loonspecificatie die elke zondag binnenkomt van AR staat onderaan het saldo van je opgespaarde vakantiedagen en vakantiegeld. Hoe zit dat met de uitbetaling daarvan? Krijg je deze allebei in mei, of maar een van beide?
pi_119089666
Ja, je krijgt er maar één in mei uitbetaald, volgens mij 'vakantiegeld'.
'vakantiedagen' kan je gewoon op een willekeurig moment bij je loon laten uitbetalen door contact op te nemen met de administratie-afdeling.
pi_119094213
Weet iemand hoe dat moet als je hebt getankt met die bonnetjes? Ik heb betaald met de Esso pas, en in die uitleg staat dan dat je het origineel niet hoeft op te sturen maar wel een kopie opsturen. Wat bedoelen ze nou met opsturen? Met de post of gewoon die kopie die je inscant voor bij je ritbon?
pi_119094464
Dat heb ik eens gevraagd aan de administratie, na 2 mailtjes die mijn vraag niet beantwoordde, kreeg ik het antwoord dat de scan bij de ritbon voldoende is.
  zondag 11 november 2012 @ 18:52:25 #94
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119094614
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef S-RS het volgende:
Weet iemand hoe dat moet als je hebt getankt met die bonnetjes? Ik heb betaald met de Esso pas, en in die uitleg staat dan dat je het origineel niet hoeft op te sturen maar wel een kopie opsturen. Wat bedoelen ze nou met opsturen? Met de post of gewoon die kopie die je inscant voor bij je ritbon?
Ik scan dan gewoon die bon in en dat vind ik het wel prima. Moeten ze het er maar duidelijker neerzetten als het zo belangrijk is.

Heb er nog nooit wat over gehoord dat het fout was...
pi_119094727
True, maar het is meer dan ¤100,- dus als ze me gaan naaien zou dat wel heel flauw zijn O-)
  zondag 11 november 2012 @ 19:20:15 #96
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119095769
Ja precies, zal wel goed zijn. LTDF heeft t ook gevraagd..

Anders is de volgende meeting in Breda... :7
pi_119095837
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Anders is de volgende meeting in Breda... :7
Project-EW B-)
pi_119095985
Haha, de hele toko mollen lijkt me geen strak plan :+

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat heb ik eens gevraagd aan de administratie, na 2 mailtjes die mijn vraag niet beantwoordde, kreeg ik het antwoord dat de scan bij de ritbon voldoende is.
Ah deze post had ik over het hoofd gezien, bedankt! ^O^
pi_119118168
Toch nog een spoedje gekregen,
Nijmegen - Meerkerk in een Focus

Een kort ritje maar toch weer een paar uurtjes pakken na 3 weken 8-)
pi_119118901
Ik had 1 van de efficiëntste ritten uit mijn EW-carriere. 9:00 uit Ede weggereden, 10:45 weer terug op station Ede-Wageningen. Wel een zeer vervelend rittenregistratiesysteem. Je moest een pasje hebben om aan te geven of je privé of zakelijk reed. Die had ik niet dus de radio stond op standje discotheek om de piep enigszins weg te werken.
  maandag 12 november 2012 @ 16:04:00 #101
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119128349
Ff een beetje offtopic:

Iemand ervaring met "umweltplakette" voor in Duitsland te rijden?

Ik heb volgens mij zo'n sticker nodig, maar twijfel nog over welke auto ik meeneem naar Duitsland. Hoelang van tevoren moet je zoiets bestellen? Iemand dit wel is gekocht?
pi_119128448
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij kun je die bij de ANWB bestellen.
pi_119128814
Hopelijk morgen weer eens werk, al 3 weken niks gedaan...
pi_119129688
Vandaag eerste rit gehad in een Renault Mégane, morgen een Fiat Punto en een Alfa Romeo. Niet slecht :D Relaxt baantje dit!
pi_119129819
Morgen voor het eerst deze maand beschikbaar, maar nog niet gebeld.
pi_119131443
Morgen 1 ritje, Rotterdam - Nieuwegein in een Hyundai i40 SW. Hopen dat er nog wat achteraan komt.
pi_119131732
Morgen maar weer eens werken, na ruim een maand niet voor EW gewerkt te hebben.

Een A5 die ik al vaker gereden heb..
Nee.
pi_119137521
Nice Dimitri! Hoezo al vaker gereden? Bedrijf in de buurt?

Werd om half 5 gebeld maar had college dus kon niet opnemen. Er werd ook niks ingesproken dus baalde wel. Maar werd om half 6 gebeld voor drie ritjes morgen. Er was een hiker ziek geworden. Primaaaa!
pi_119138671
Ik zie dat er weer 'ns een nutteloze foto geupload is: alfa giulietta. Oordelend aan het enkele uitlaatje ook nog een instappertje denk ik.

Ik zit te twijfelen of ik me nog beschikbaar zet voor een spoedrit voor morgen... Ik heb eigenlijk niet zo'n zin en genoeg te doen maar kan 't geld wel gebruiken.
pi_119140857
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nice Dimitri! Hoezo al vaker gereden? Bedrijf in de buurt?

Werd om half 5 gebeld maar had college dus kon niet opnemen. Er werd ook niks ingesproken dus baalde wel. Maar werd om half 6 gebeld voor drie ritjes morgen. Er was een hiker ziek geworden. Primaaaa!
Ja klant uit regio Breda idd..
Nee.
pi_119141267
@Dmitri: Ik kan het kenteken lezen, ik zou die foto even aanpassen.
pi_119158581
Had een enkele rit naar Nieuwegein. Ik moest vanmorgen nog even op de CP wachten en zat dus een beetje met mn telefoon te kloten. Ik zag de melding op FB voor die spoedjes verschijnen en meteen gebeld. Zeist - Lisse met een Mégane it is!
Dubbel blij want nu hoef ik niet vanuit Utrecht naar Rotterdam terug :D
pi_119160674
Wat een toeval dit. Ik ga net zitten in de trein om naar m'n ouders te gaan om even een rondje te gaan mountainbiken. Zit ik net op de EW site om m'n beschikbaarheid nog even dicht te gooien voor een spoedje, net voordat ik op opslaan kan klikken springt er privenummer in beeld. Spoedje Groningen - Duiven. En jawelll, de deur van de trein ging net dicht. Te toevallig allemaal :') Gelukkig hoef ik hem pas om 4 uur op te halen, dus ben in Haren uitgestapt en wacht nu weer op de trein naar Groningen :D
pi_119161249
En daar bellen ze jou voor. |:( Die had ik ook wel willen doen, had jij mooi kunnen mountainbiken.
pi_119162287
Haha, ik werk liever dan dat ik fiets, mountainbiken komt een andere keer wel weer :6
pi_119165647
Ben een beetje verwend geraakt de afgelopen weken denk ik :') Die B-klasse is echt een bejaardenbak... hoge zit, irritant groot en veel te licht draaiend stuur... geen cc. Gelukkig was t maar 50 km.
pi_119167439
Morgen een ritje in een Sprinter van het bekende postbedrijf. Hebben die nog startonderbrekers of zoiets?
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:05:49 #118
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119167542
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:21 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ben een beetje verwend geraakt de afgelopen weken denk ik :') Die B-klasse is echt een bejaardenbak... hoge zit, irritant groot en veel te licht draaiend stuur... geen cc. Gelukkig was t maar 50 km.
Ik vond het opzich niet eens zo heel gek om ff in te rijden. Die diesels zijn nog oude 2.0 met 300nm koppel ofzo :9
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:09:52 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119167695
Volgens mij heeft EW mijn uitschrijving voortijdig verwerkt ofzo :')
#26 || Luciano da Silva
pi_119168455
Ik mag morgen wel weer 's heerenswegen onveilig maken. Steenwijk - Almere in een Megane, Amstelveen - Barneveld in een Golf. Helaas maar 5 uurtjes..
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:13:34 #121
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119170340
Ah toch niet. Wisseltje Groningen - IJmuiden morgen, prima.

Edit: Golfje Variant en een A3, ook prima.

[ Bericht 31% gewijzigd door joppie_saus op 13-11-2012 17:19:40 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_119170644
Helaasch niet gebeld voor morgen
pi_119171331
Net nog weer even een wissel gekregen: Raamsdonksveer. - Nieuwegein, Nieuwegein - Amersfoort.

Dat wordt al de zevende dag op een rij dat ik werk (weekend natuurlijk niet). Best prima zo.
pi_119174386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:02 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen een ritje in een Sprinter van het bekende postbedrijf. Hebben die nog startonderbrekers of zoiets?
De Crafter die ik net had niet. De kangoo laatst ook niet. Waren beide auto's van hun zelf met reclame dus. Die huur auto's die ze vaak hebben hebben ze sowieso niet.
pi_119175264
Ik heb nog nooit een auto met startonderbreker gehad, wel een Crafter met zo'n rare afstandsbediening om de deuren te openen.
pi_119177895
Ik wel. Toen kwam ik in Barneveld, en volgens mij had ik het laatste busje van dat bedrijf (faillissement). Vraagt die gast in Barneveld of ik dan wel de sleutel voor de startonderbreker mee had genomen, wat ik uiteraard niet had. Zaten ze daar met een x aantal busjes maar ze konden er niets mee :P
pi_119178039
Gister aangenomen bij AR, morgen mijn eerste 2 ritten, Amersfoort - Meerkerk en Ochten - Nijkerk.
Iemand ervaring met de verkeerssituatie van de eerste route rond 09:30?
pi_119178072
Mijn ervaring is dat je meestal na de spits begint met rijden (en voor de spits klaar bent), dus je hebt weinig last van files :)
pi_119178193
Dat is mooi, dankje. Meteen al een strakke planning, helaas wel ruim 4,5 uur met het OV. -_-''
pi_119178272
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Porscheofiel het volgende:
Dat is mooi, dankje. Meteen al een strakke planning, helaas wel ruim 4,5 uur met het OV. -_-''
Hmm als je een hekel hebt aan het OV dan moet je je afvragen of je wel het juiste baantje hebt genomen.
pi_119178350
Inderdaad

Je leert haast meer van het OV dan van autorijden bij AR / EW
pi_119178383
Haha, zeker geen hekel aan hoor, maar het transportgedeelte blijft uiteraard het leukst. :)
pi_119178668
Niks lekkerder dan tussen twee ritten in even een stukje in de bus ^O^
pi_119178705
Lief chauffeursdagboek,

Wat een dag was het me weer hè. Mijn derde en laatste rit was van Waalwijk naar Amersfoort. Ophalen moest geschieden om 15:30 stipt en afleveren om uiterlijk 17:00. Ware het niet dat mijn tweede rit om 12:10 afgeleverd was bij de grote in Breda. Het leuke daarvan is, dat de trip van dat adres naar dat in Waalwijk afgelegd dient te worden met buurtbusjes. Na eerst drie kwartier op een buurtbus te hebben gewacht, miste ik na het overstappen op een andere buurtbus de halte waar ik uit moest (je verwacht toch wel dat ie sowieso bij een ziekenhuis stopt maar neeee). Afijn, hierdoor moest ik ruim een half uur naar mijn bestemming lopen waar ik uiteindelijk om 14:45 aan kwam. 9 van de 10 keer staat de auto al klaar als je vroeger bent maar in dit geval dus niet. De berijder kwam om 16:00 lekker rustig aankakken. Na enkele telefoontjes richting kantoor kon ik de auto om 17:45 afleveren. Ik hoop dat je begrijpt dat het enige positieve van een werkdag als vandaag de uren zijn.

Dankjewel voor het luisteren, lief dagboek.
:*

tl;dr: kutbuurtbus, kutlocaties, wachten, kut.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:52:27 #135
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119178711
Ik vind lang met OV echt totaal geen probleem, maar waar ik wel een hekel aan heb is vaak overstappen.

Laatst een uur lang in dezelfde trein, ben ik dat gewend _O_
pi_119179627
@Hojd

Inderdaad, gooi die dooddoener er maar in: GOED VOOR DE UREN!
pi_119179860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Mallet het volgende:
@Hojd

Inderdaad, gooi die dooddoener er maar in: GOED VOOR DE UREN!
Past trouwens wel goed bij de ov discussie daarboven. Ik vind ov normaal gesproken niet zo erg. Maar keer op keer blijkt dat ov in de minder bevolkte gebieden gewoon hard zuigt.
pi_119180193
Ik heb er een hekel aan om lang te moeten wachten op de bus / trein. Als ik er eenmaal in zit vind ik het wel prima.
pi_119180318
Nu in omgeving Rotterdam op de klant aan het wachten. Moet richting een gehucht in ZW-Brabant, alwaar de laatste bus om 11 uur vertrekt. Zal me benieuwen.
Nee.
pi_119180431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu in omgeving Rotterdam op de klant aan het wachten. Moet richting een gehucht in ZW-Brabant, alwaar de laatste bus om 11 uur vertrekt. Zal me benieuwen.
Sterkte.
pi_119180455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Viezze het volgende:
Ik heb er een hekel aan om lang te moeten wachten op de bus / trein. Als ik er eenmaal in zit vind ik het wel prima.
Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.

Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet :')!
pi_119180558
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.
Ik ook. Toevallig zit ik nu al bijna een half uur bij een verlaten bushalte. :P
pi_119180784
quote:

[..]

Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet :')!
Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meeloopt :P
pi_119180850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meeloopt :P
Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneuroses :P.
pi_119180881
quote:

[..]

Als ik echt twijfel pak ik Google Maps er bij. :P
pi_119181079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneuroses :P.
Hahaha dit voelt echt als een opluchting :') Ik ben niet de enige idioot die zo spastisch bushaltes / tijden in de gaten houd :P
pi_119181290
Sowieso doen die tv's het nooit op de momenten dat het écht nodig is, of de bus heeft niet eens van die schermen :o
Gewoon navigatie aan in de bus alles :*
pi_119181331
Haha, klinkt heel bekend allemaal :P

^O^ _O_ voor de buschauffeurs die je gewoon ergens tussen haltes in laten uitstappen, heb er zelfs ooit een gehad die speciaal voor mij met z'n volle bus afweek van de route om me ff op een industrieterrein voor een garagebedrijf af te zetten :D
.
pi_119181742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind lang met OV echt totaal geen probleem, maar waar ik wel een hekel aan heb is vaak overstappen.

Laatst een uur lang in dezelfde trein, ben ik dat gewend _O_
Laatst vanaf Rotterdam, Den Haag of Haarlem, weet even niet welke meer in een ruk door naar Groningen 8-)
pi_119182196
Ik hou altijd de 9292-app erbij, met de 'toon tussenhaltes'-optie. Dan kan je door een halte te bekijken zien hoe veel haltes je nog moet.
pi_119182508
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik hou altijd de 9292-app erbij, met de 'toon tussenhaltes'-optie. Dan kan je door een halte te bekijken zien hoe veel haltes je nog moet.
Dit inderdaad. En dan natuurlijk ook nog in combinatie bij de omroep en de tv om te matchen of dit alle 3 met elkaar overeen komt :P
pi_119183572
En dan heb je ook nog buschauffeurs die de weg niet kennen. Ik moest een keer een auto op een zaterdagochtend ophalen in Middelstum voor een bandenwissel. Ik was de enige passagier. Op een gegeven moment vroeg ik de buschauffeur om mij te waarschuwen wanneer we bij mijn halte waren, aangezien de schermen het niet deden. Even later vroeg hij mij of ik de weg wist, want hij had deze route nog nooit eerder gereden. Ik was er ook niet bekend, maar het leek mij niet zo'n moeilijke route. Toen pakte hij een oude Tom-Tom uit zijn tas en toetste Middelstum in. De TomTom stuurde de bus naar een klein landweggetje die niet gebouwd was voor bussen. :') Toen moest hij in een weiland keren, ik was nog even bang dat we vast zouden komen te zitten. Uiteindelijk heeft hij met behulp van voorbijgangers zijn route weer terug kunnen vinden. :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:25:16 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119183604
Buschauffeurs zijn soms net ook mensen.

Ach, dat OV. Het enige wat ik niet ga missen aan EW. Lang leve de wissels overigens, morgen weer.
#26 || Luciano da Silva
pi_119183689
Ach, dat soort dingen zijn ook wel weer grappig. Maar je zou toch verwachten dat de bussen van tegenwoordig een ingebouwde routeplanner hebben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:32:02 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119183935
Mijn trainer is buschaffeur, heb hem er wel eens naar gevraagd. Dat hebben ze dus niet, ze moeten de route van te voren uit het hoofd leren en zien dat ze er komen. Best bizar eigenlijk.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:49:29 #156
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119184891
Ook offtopic: iemand bekend in Zwolle? Heb kaarten voor PEC aanstaande zaterdag maar geen parkeerkaart. Tip voor parkeren?
#26 || Luciano da Silva
pi_119185873
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ook offtopic: iemand bekend in Zwolle? Heb kaarten voor PEC aanstaande zaterdag maar geen parkeerkaart. Tip voor parkeren?
Ze controleren heel streng in het stadiongebied tijdens wedstrijden dus zet niet zo maar ergens je auto neer (las ik afgelopen weekend in de krant, mijn ouders wonen in Zwolle).

Ik zie net dit, misschien heb je er nog wat aan
http://www.peczwolle.nl/n(...)-ijsseldelta-stadion
Ben verder niet echt bekend met parkeren daar.
pi_119185877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ach, dat soort dingen zijn ook wel weer grappig. Maar je zou toch verwachten dat de bussen van tegenwoordig een ingebouwde routeplanner hebben.
Haha, zo heb ik laatst en hele rit voorin de bus gestaan en een beetje met die knakker staan lullen. Hij reed ook voor het eerst en wist de weg ook niet, hij kwam van een andere vesteging. Ik vond het ook al zo vreemd dat ze geen navigatie hadden. Meldigen van flitsets krijgen ze trouwens wel. Hij vertelde dat elke vesteging gemiddeld 10 lijnen heeft, en dat de opleiding daarvoor 2 weken duurt. Groningen is een uitzondering met tig lijnen en daardoor duurt de opleiding 6 weken.
pi_119185945
Ik heb wel eens meegereden met zo'n opleidingsrit. Die gast reed toen bijna een fietser van de sokken, maar die opleider zag het veel te laat dus dat ging allemaal niet zo soepel :')

Groningen is inderdaad wel een vak apart, die bussen rijden letterlijk nergens naar toe..
  woensdag 14 november 2012 @ 06:48:58 #160
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119190096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:12 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ze controleren heel streng in het stadiongebied tijdens wedstrijden dus zet niet zo maar ergens je auto neer (las ik afgelopen weekend in de krant, mijn ouders wonen in Zwolle).

Ik zie net dit, misschien heb je er nog wat aan
http://www.peczwolle.nl/n(...)-ijsseldelta-stadion
Ben verder niet echt bekend met parkeren daar.
Top, dank je!
#26 || Luciano da Silva
pi_119195040
Hebben jullie net ook een mail ontvangen voor mensen met een BE-rijbewijs op een kerstmarkt?

Helaas heb ik geen BE-rijbewijs, maar anders had ik ook geen tijd gehad waarschijnlijk, heb 't hartstikke druk!

Ik hoop vrijdag weer es voor het eerst te werken sinds ruim een maand. :P
pi_119199382
Morgen een wisseltje Groningen - Rotterdam, zal een latertje worden. Om 2 uur ophalen in Groningen en om 5 uur precies afleveren in Rotterdam, zal wel rond 8 uur weer in Groningen zijn.
pi_119203413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef MG_13 het volgende:
Hebben jullie net ook een mail ontvangen voor mensen met een BE-rijbewijs op een kerstmarkt?

Helaas heb ik geen BE-rijbewijs, maar anders had ik ook geen tijd gehad waarschijnlijk, heb 't hartstikke druk!

Ik hoop vrijdag weer es voor het eerst te werken sinds ruim een maand. :P
Geen be rijbewijs, maar als ik tijd zou hebben dan had ik die aanhangerbewijs even snel gehaald en ging ik werken. Lekker 10 dagen beetje rijden. Zullen wel geen sjieke auto's zijn maar wel lekker verdienen. :)
pi_119205864
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:59 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Geen be rijbewijs, maar als ik tijd zou hebben dan had ik die aanhangerbewijs even snel gehaald en ging ik werken. Lekker 10 dagen beetje rijden. Zullen wel geen sjieke auto's zijn maar wel lekker verdienen. :)
En dat levert meer op dan dat dat rijbewijs je kost? :P
pi_119206531
Morgen 3 ritjes, waarvan de laatste maar liefst 6km is (het kan ook in 3,5km, maar dan moet ik door de binnenstad). :P

Bij mijn laatste rit is het kenteken de auto nog niet bekend, dan moet je het kenteken toch doorbellen naar EW?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 17:42:08 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 17:57:20 #166
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119207228
Ja, moet je doorbellen al ben ik dat vandaag ook vergeten. Bel ze morgen nog wel even. Heb vandaag ook EW moeten bellen omdat ik mijn tankpas code vergeten was :')
#26 || Luciano da Silva
pi_119207558
De pincode voor mijn tankpas is hetzelfde als voor mijn bankpas, maar dan 2 cijfers omgedraaid. Laatst drukte ik na het tanken op de automatische piloot 2x de verkeerde pincode in. :')
  woensdag 14 november 2012 @ 18:24:13 #168
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119208036
Hehe handig. Ik had voor het laatst getankt ergens voor de zomer. Geen wonder dat ik hem niet meer wist :+ Heb er nog 30 km voor omgereden, de Esso naast het afleveradres was een service center en die pakte mijn pas niet, kon ik terug naar Schiphol naar een bemande pomp. Had geen zin 30 euro voor te schieten :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 14 november 2012 @ 18:50:50 #169
207863 Obama
Barack Hussein
pi_119208947
De afgelopen 2 keer heeft Ew mn salaris te laat gestort ik hoop dat ik het voor vrijdag heb!
pi_119211689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is niet zo duur hoor. Kun je in één middagje halen. Paar uurtjes les en aansluitend examen. Ik schat dat 't niet veel meer dan 400 euro kost
  woensdag 14 november 2012 @ 20:10:24 #171
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119212241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
voor omgereden, de Esso naast het afleveradres was een service center en die pakte mijn pas niet, kon ik terug naar Schiphol naar ee
Pakken alle onbemande stations die pasjes niet? Probeer ze vaak te vermijden vanwege dit "risico"
pi_119212373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Pakken alle onbemande stations die pasjes niet? Probeer ze vaak te vermijden vanwege dit "risico"
Bij mij pakken die ze wel.. Laatst nog in Groningen gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef maxmin het volgende:

[..]

Dat is niet zo duur hoor. Kun je in één middagje halen. Paar uurtjes les en aansluitend examen. Ik schat dat 't niet veel meer dan 400 euro kost
Over die kosten heb je gelijk, maar ik vraag me af of dat opweegt tegen de opbrengsten die je hebt. Jammer dat we EW niet kunnen laten betalen! :9 ;)
pi_119212460
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gevonden voor 290 euro. Is aardig wat geld maar na tien dagen heb je dat er makkelijk uitgehaald.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:17:05 #174
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119212603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Kevindinhinho het volgende:
Bij mij pakken die ze wel.. Laatst nog in Groningen gedaan.

Oké valt dus opzich te proberen. Thanks!
pi_119213276
quote:
Over die kosten heb je gelijk, maar ik vraag me af of dat opweegt tegen de opbrengsten die je hebt. Jammer dat we EW niet kunnen laten betalen! :9 ;)
Haha het was ook niet mijn idee;)

In utrecht tank ik trouwens ook altijd zonder problemen bij een onbemande Esso. alleen 1x gehad dat hij geen bon gaf, daar was EW niet zo blij mee :P
  woensdag 14 november 2012 @ 20:40:36 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119213846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Geen idee, dit was de eerste keer. Groningen (Gotenburgweg) en Utrecht (bij Galgenwaard) ging altijd zonder problemen. Denk dat Velserbroek een eigenwijs station was :+

Overigens, vandaag gespot:

_O_
#26 || Luciano da Silva
pi_119214407
Bentley _O_

Zo ziet ie er in de winter uit:

http://www.autogespot.us/(...)abel/2010/02/14#img5

Zaten deze oudjes erin?

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 20:54:39 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 20:56:40 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119214684
Jep, die oudjes. Vrouwtje dikke bontkraag om, meneer zuigend aan een dikke Cubaan :7
#26 || Luciano da Silva
pi_119216242
De baas van mn oude stage had ook zo één, en daarnaast nog twee tweedeurs bentley cabrio dingen, een aantal oude bentleys, rolls royces, jaguars en mercedessen. En een oude phantom die hij meeneemt naar beurzen e.d.
Mensen in dat soort auto's zijn de eckte bazen. ^^
pi_119223599
Man, hoeveel classier is dat dan zo'n BMW X6 of soortgelijk...
pi_119230277
Morgen in een prius van Almere naar Meerkerk
Dan van meerkerk met een envelop naar Houten en tot slot van Woerden naar Almere in een jetta.
  donderdag 15 november 2012 @ 10:10:35 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119230566
Ik vind dat altijd zulke kansloze dingen he, dat je speciaal met het OV daarheen moet om kentekenpapieren (want dat zijn het vaak) af te geven :') Combineer dat lekker met een rit van een chauffeur die daar een auto heen moet brengen, laat hem lekker omrijden...
#26 || Luciano da Silva
pi_119231361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Panthera. het volgende:
Man, hoeveel classier is dat dan zo'n BMW X6 of soortgelijk...
Ik vind de bentley eigenlijk helemaal niet mooi. De X6 vind ik ook zeker geen alternatief. De nieuwe bentley's zien er wel beter uit, maar vooral een dikke nieuwe Jag vind ik wel mooi.
pi_119235989
Nog een spoedje gekregen. Een Capelle - Enschede. Om 4 uur pas ophalen, dus dat wordt een latertje vanavond.
pi_119236114
komende zaterdag mag ik een nieuwe CLS350 rijden.. als ik de rit aanneem tenminste. mn vriendin komt waarschijnlijk langs en die zie ik niet zo vaak.. heb hem wel eens eerder gereden, en ingestuurd naar de EW facebook. schitterende auto
pi_119236120
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind dat altijd zulke kansloze dingen he, dat je speciaal met het OV daarheen moet om kentekenpapieren (want dat zijn het vaak) af te geven :') Combineer dat lekker met een rit van een chauffeur die daar een auto heen moet brengen, laat hem lekker omrijden...
Ja dat zou idd beter zijn.

Maar dit is de eerste keer dat ik dat moet doen.
Hoe gaat dat, moet je ook een transportformulier meenemen en printen en laten tekenen en dan bij opmerkingen zetten dat het om een envelop gaat ipv een auto?
  donderdag 15 november 2012 @ 13:16:41 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119236143
Dat had ik toen niet, maar weet niet zeker. Staat er niks over bij je ritinformatie?
#26 || Luciano da Silva
pi_119236326
Tof, een Caddy SDI :')
  donderdag 15 november 2012 @ 13:43:21 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119236968
Neem je koffiezetapparaat maar mee knul _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_119237151
Mijn tweede ritje net geannuleerd, terwijl ik er al bijna was.
pi_119237513
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef joppie_saus het volgende:
Dat had ik toen niet, maar weet niet zeker. Staat er niks over bij je ritinformatie?
Nee, ik bel wel even.

Trouwens die prius die ik morgen op moet halen moet ik halen bij de dealer uit de toyota reclame, wel grappig :P :
  donderdag 15 november 2012 @ 14:21:04 #192
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119238223
Aaargh ik heb echt een teringhekel aan die reclame :X
pi_119238376
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef joppie_saus het volgende:
Neem je koffiezetapparaat maar mee knul _O-
_O-
Heb tot nu toe alleen TDI's gehad en dat was al niet top ;( :')
pi_119238881
Toevallig andere hikers hier die morgen om 9 uur in Biddinghuizen moeten zijn? :)
The mind sees what it chooses to see.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:02:08 #195
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119239614
Werkt de website van EW bij jullie ook niet?
pi_119239628
Bij wel! Hoop dat ik nog wat krijg.
pi_119239675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef QuiCk01 het volgende:
Werkt de website van EW bij jullie ook niet?
nee, hier ook niet.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:06:01 #198
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119239719
Hier ook wachtend, hopelijk een rit morgen...
pi_119241068
Ik rijd morgen in een oranje sprinter.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:09:43 #200
207863 Obama
Barack Hussein
pi_119242117
Heeft iemand t loon binnen?
pi_119244856
Mijn TomTom pakte vanmiddag geen GPS-signaal, waarschijnlijk door de mist. Gelukkig waren mijn laatste 2 afleveradressen in Groningen, waardoor ik wel wist waar ik langs moest.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Obama het volgende:
Heeft iemand t loon binnen?
Dat komt tegenwoordig niet meer op de 15e, maar op de 16e of 17e. Het zou dus ook zomaar na het weekend kunnen zijn.

Ik heb vanmiddag trouwens 29 liter getankt met mijn Esso-pas, maar er zijn geen punten bijgekomen, terwijl ik die pas wel heb gekoppeld met mijn klantenkaart (dan wordt het automatisch bijgewerkt als je met de esso-pas betaalt). Voorheen werkte dat wel. Toch jammer, want je kunt tegenwoordig ook sparen voor een paar euro korting op je tankbeurt.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 17:28:03 ]
  donderdag 15 november 2012 @ 17:31:48 #202
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119245058
Ik geef die Esso spaarpas maar altijd los er bij, scheelt dit gezeik weer. Kan ik trouwens ook mooi doorsparen als ik die tankpas op sturen volgende maand :+
#26 || Luciano da Silva
pi_119245157
Dat kan sowieso.
pi_119245915
Op de een of andere manier heb ik een sterke neiging om Brabantse AR-pensionado's tegen te komen. Is me al minstens vijf keer overkomen. Vandaag weer op het prachtige Barneveld Noord...

Overigens wel heerlijk, van die ventilatieroostertjes van een Peugeot 407 bij je voeten :s)
  donderdag 15 november 2012 @ 18:09:49 #205
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119246365
Niet gebeld :(
pi_119246893
Loonstrook is binnen, het loon zal dan wel morgen komen.
pi_119247090
zaterdag een nieuwe CLS350 met veel wachttijd :)
pi_119249352
Net aangekomen in Enschede. CP was niet thuis, dus sleutels in dr bus gegooid (gelukkig was het nummer van de CP in de ritinfo gezet dus wel in overleg met hem :D alleen EW weet het nog niet, maar die bel ik morgen wel even.
nu om 2300 thuis :')
pi_119252042
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Net aangekomen in Enschede. CP was niet thuis, dus sleutels in dr bus gegooid (gelukkig was het nummer van de CP in de ritinfo gezet dus wel in overleg met hem :D alleen EW weet het nog niet, maar die bel ik morgen wel even.
nu om 2300 thuis :')
Pff wat een takke eind terug naar huis. Enschede is voor mij vanaf Doetinchem al 1,5 uur met de bus. Maar jij zal wel een trein ergens naartoe pakken of niet?
pi_119252112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Loonstrook is binnen, het loon zal dan wel morgen komen.
Ja! Mijn uren kloppen precies! :)
pi_119252875
Gister mijn eerste ritten gehad, Amersfoort - Meerkerk in een Clio 1.2 en Ochten - Nijkerk in een Vito. Alles perfect gegaan, genoten van het mooie weer, tot aan de terugweg naar huis.. Kom ik in Amersfoort aan om de trein naar Ede-Wageningen te pakken, en jahoor trein komt aan en is defect... Een uur vertraging bij een graad of 3 buiten. Connexxion kan zich maar beter blijven focussen op busverkeer, elke keer die defecte treinen...
Maar toch mooi 10 uurtjes gemaakt! :D
pi_119255417
Morgen weer voor het eerst in een maand beschikbaar, maar nog geen rit. Hopen op een spoedje dus.
pi_119256713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Ja! Mijn uren kloppen precies! :)
Die van mij ook, helaas. 5,25 uur ;(
  donderdag 15 november 2012 @ 22:18:31 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119256968
Hier 12,5 uur. Gelukkig wel bijna 20 euro aan onkosten er bij :+
#26 || Luciano da Silva
pi_119257327
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef joppie_saus het volgende:
Hier 12,5 uur. Gelukkig wel bijna 20 euro aan onkosten er bij :+
Haha ja ik heb ook zoiets aan onkosten. Ik kan me ze alleen niet herinneren. Misschien hebben ze wel onkosten met de esso pas aan me uitbetaald:p
pi_119257363
Dat heb ik wel een keer gehad. Helaas kwamen ze er achter en werd het de volgende maand gewoon weer ingehouden :')
pi_119257518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef Viezze het volgende:
Dat heb ik wel een keer gehad. Helaas kwamen ze er achter en werd het de volgende maand gewoon weer ingehouden :')
Op mn loonstrook staat 23,nogwat en op de ritbon staat dat ik 28,nogwat heb betaald met de Esso pas. Die 23 kan ik niet thuisbrengen. Vaag....
pi_119257557
Het kan niet anders, dan hebben ze de portokosten verhoogd

Trouwens, als je brandstof voorschiet staat er verschotten t.b.v. klanten op je loonstrook. Porto en ov staat onder onkosten.
pi_119257836
Ha, in deze twee weken al 40 uur gemaakt.
pi_119258787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Pff wat een takke eind terug naar huis. Enschede is voor mij vanaf Doetinchem al 1,5 uur met de bus. Maar jij zal wel een trein ergens naartoe pakken of niet?
Ik moest helemaal in Enschede-Oost zijn, die straat was ook de grens met Duitsland. Gelukkig stond er een bushalte voor de deur, met een bus naar het station die meteen kwam aanrijden. Duurde wel 20 minuten tot het station, dan 2.5 uur treinen naar Rotterdam Centraal en vanaf daar nog een half uurtje naar huis..
Maar goed, ik ben er nu! Weet alleen nog niet of ik dit soort spoedjes nog ga doen voortaan.. Hoewel ik 15 december dan weer blij ga worden, dus dat is nog een lastige afweging :D
pi_119265621
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:
Het kan niet anders, dan hebben ze de portokosten verhoogd

Trouwens, als je brandstof voorschiet staat er verschotten t.b.v. klanten op je loonstrook. Porto en ov staat onder onkosten.
Het stond indd onder voorschotten
pi_119267920
Spoedje Leek - Breda ^O^
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:23 #223
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119269030
Loon is binnen :)
Ook nog een spoedje gekregen Bergen op Zoom - Nijmegen ^O^
pi_119269591
Hier ook nog een spoedje naar Houten.
pi_119270067
Ben nu klaar met mijn rit...ze zouden bellen als ze nog wat hadden.
pi_119270853
Loon hier ook binnen
pi_119271465
Veeeel te weinig loon gehad, ze hadden beter niks kunnen storten.... zo voor het weekend, behoorlijk irritant.
pi_119271777
Een spoedje Utrecht - Roosendaal gehad, pas om 16 uur ophalen. Hoe zal ik rijden? A27 en dan via Breda is het kortste, maar volgens mij is de A27 richting het zuiden op vrijdagmiddag al gauw filegevoelig.. Dan maar via Rotterdam?
pi_119275272
2 spoedjes Barendrecht - Eemshaven op Facebook. Zit te twijfelen of ik zal bellen, maar gisteren was ik ook pas om 23.00 thuis uit Enschede...
pi_119275479
Toch maar gedaan :7
pi_119275554
Een VW Transporter it is..
pi_119275621
Gezellig, 9292 kan geen reisadvies genereren vanuit Eemshaven :')
pi_119275718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezellig, 9292 kan geen reisadvies genereren vanuit Eemshaven :')
Succes knul, moest daar ook laatst zijn voor AR.. had toen gelukkig wel een wissel. Er rijdt daar echt niks qua OV, zou als ik jou was EW bellen of je de taxi mag nemen naar station Roodeschool
pi_119275857
Er stonden in totaal 3 spoedjes die kant op op Facebook, dus misschien dat we met z'n allen iets kunnen regelen. Ik ga sowieso even bellen nu denk ik.
pi_119277793
Relaxed, trein van 2011 uit Roodeschool en ik ben half 2 vannacht thuis :D
trein daarna en ik moet de nachtbus nemen van 5 euro.
trein daar weer na en ik kan Rotterdam niet meer halen :')
pi_119278089
Jeetje, een vent wou me vandaag niet laten gaan zonder een scan te maken van m'n ID-kaart. Echt belachelijk!

Dus uiteindelijk toch maar laten doen maar ik snap niet waarom dat zou moeten.
pi_119278162
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef MG_13 het volgende:
Jeetje, een vent wou me vandaag niet laten gaan zonder een scan te maken van m'n ID-kaart. Echt belachelijk!

Dus uiteindelijk toch maar laten doen maar ik snap niet waarom dat zou moeten.
Bij Peugeot Experience Center in Breukelen maakten ze ook een kopie van je rijbewijs. Vind ik niet zo heel gek als je iemand de sleutels van een auto mee geeft.
pi_119278183
Had me niet ingecheckt in een NS trein maar daar deden ze niet moeilijk over, ze zagen dat ik een week-ov heb. Laatst bij Arriva moest ik met een bonnetje naar de Arriva store :')
pi_119278236
Net weer werk voor maandag gekregen. Meppel - Nijmegen in een Focus (1.0 EcoBoost met 100 pk!!) en Wijchen - Hoevelaken in een Touran. Een gele. 'Nuff said
pi_119278561
CP brengt me weg, geen taxi :7 nu nog hopen dat ik op tijd ben om terug in Rotterdam te komen :')
pi_119278599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Kevindinhinho het volgende:
Net weer werk voor maandag gekregen. Meppel - Nijmegen in een Focus (1.0 EcoBoost met 100 pk!!) en Wijchen - Hoevelaken in een Touran. Een gele. 'Nuff said
Zo'n Touran?

Hopelijk volgende week weer eens werken, laatste tijd beetje erg :P druk.
.
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:17:01 #242
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119279389
Toch fijn zo'n spoedje, die Corsa was zo'n crisis uitvoering met van die verrotte stoelen:')
Die lui in Nijmegen zijn wel chagrijnig zeg...

Volgens mij zit EW echt met personeel te kort, vandaag al 2x gesmst en 1x gemaild over werkzaamheden aanstaande maandag.

[ Bericht 31% gewijzigd door zazzel op 16-11-2012 16:43:28 ]
pi_119281100
Maandag 2 ritjes, emmen-meerkerk (groene) met een mazda 6 en vervolgens Bladel - Wieuwert in een Touraeg
147 en 224pk weer eens wat anders dan die eco modellen of busjes die niet vooruit komen
pi_119282316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Dalenbart het volgende:
Maandag 2 ritjes, emmen-meerkerk (groene) met een mazda 6 en vervolgens Bladel - Wieuwert in een Touraeg
147 en 224pk weer eens wat anders dan die eco modellen of busjes die niet vooruit komen
Als je naar Wieuwert toe moet is de vraag nog maar of het vooruit wil, ookal heb je 400pk. Dikke kans dat er iets kapot is dat die in de noodloop zit de versnellingsbak aan gort is.
pi_119287445
En daar komt nog bij dat 224pk in een Touareg niet overhoudt. Ik vond 310 al magertjes.
pi_119293871
"En wat heb jij gedaan op je vrijdagavond, meneer Irritatie100?"
"Auto naar Eemshaven gebracht, was om 3.00 thuis!"
pi_119295442
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
"En wat heb jij gedaan op je vrijdagavond, meneer Irritatie100?"
"Auto naar Eemshaven gebracht, was om 3.00 thuis!"
Ik denk niet dat er veel zijn die kunnen zeggen: "Ik kwam dit weekend om dri uur thuis en werd er nog voor betaald ook!"
pi_119296858
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Als je naar Wieuwert toe moet is de vraag nog maar of het vooruit wil, ookal heb je 400pk. Dikke kans dat er iets kapot is dat die in de noodloop zit de versnellingsbak aan gort is.
Klopt die kans zit er wel in.. Tot hoe laat zijn ze daar eigenlijk open want moet voor 16:00 afleveren maar dat gaat heel erg krap worden
  vrijdag 16 november 2012 @ 23:02:12 #249
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119297776
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Dalenbart het volgende:

[..]

Klopt die kans zit er wel in.. Tot hoe laat zijn ze daar eigenlijk open want moet voor 16:00 afleveren maar dat gaat heel erg krap worden
Ik kon door overleg met EW afleveren tot 17:00 de vorige keer! Toen had ik een vectra waarvan de automaat steeds op tilt sloeg waardoor ik bij elke parkeerplaats de auto opnieuw moest starten omdat ik gek werd van al die piepjes die afgingen...
  zaterdag 17 november 2012 @ 00:37:50 #250
383419 HenkDeZeiler
Ik hou van leuke meisjes!
pi_119301549
Hé jongens, ik ben sinds kort ook hiker en het lijkt mij ook superduper om samen met jullie de dagelijkse dingen te bespreken.

Ik heb meegelezen met jullie over de feestlocatie. Ik moest daar van de week mijn eerste auto naartoe brengen, een BMW 318. Wat een power! Het viel me reuzen mee hoe 'niet feestelijk' het daar was, aardige functionaris aan de bali! Mocht zelfs nog even gebruik van de toilet maken.

Het was me het weekje wel, volgende week maar iets meer gaan studeren daar is het nu niet van gekomen.
Je zusje is sessiemanager
pi_119301873
Zoo, ik hoef me niet meer te vervelen in de trein. Vanavond een ipad 4 gekocht, kon me niet langer inhouden :P
pi_119302552
Ben pas in Leiden nu :') 20.30 had ik de auto in Eemshaven staan dus reken maar uit :') wel tot aan Leiden samen met een andere hiker gereisd ^O^

Ben benieuwd naar de gezichten op de administratie als ze mijn ritbon zien met eindtijd chauffeur 3.00 en een declaratie voor dr nachtbus :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 01:32:27 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119302746
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef HenkDeZeiler het volgende:
een BMW 318. Wat een power!
Mag hopen dat je sarcastisch bent :')
#26 || Luciano da Silva
pi_119303916
Ik ben ook weer eens thuis! Weer een werkdag die ik niet snel zal vergeten..

en die hiker waarmee ik tot Leiden heb gereisd zeker niet. Dit was zijn eerste rit ooit :D
pi_119304760
Haha lekker eerste ritje dan.. Wel duidelijk gemaakt dat je normaal wel van alles belerfd maar niet om die tijdstippen eindigt normaal?
pi_119306317
Haha lekker ritje Irritatie! Krijgen jullie bij EW nog extra betaald na bepaalde tijden? Wij bij AR krijgen 125% na 19.00 uur en 150% na 00.00 uur dacht ik..
pi_119306431
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Haha lekker ritje Irritatie! Krijgen jullie bij EW nog extra betaald na bepaalde tijden? Wij bij AR krijgen 125% na 19.00 uur en 150% na 00.00 uur dacht ik..
Whuut? Dat is wel het betere werk dan, dat hebben wij niet.
pi_119306969
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef mothergoose het volgende:
zaterdag een nieuwe CLS350 met veel wachttijd :)
kan je je vriendin erin meenemen ;)
pi_119307792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Helaas geldt dat al een hele tijd niet meer. Stond ooit eens op de website, omdat er chauffeurs waren die ritjes expres 'verkeerd' inplannen, bijvoorbeeld afleveren precies om 18:00 terwijl het van 10-18u kan, zodat een lange terugreis met het ov deels na 19:00 zou zijn. Kan het alleen niet neer vinden, wellicht in een van de nieuwsbrieven. Staat bij mededelingen op de website.
.
pi_119308949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef S-RS het volgende:
Zoo, ik hoef me niet meer te vervelen in de trein. Vanavond een ipad 4 gekocht, kon me niet langer inhouden :P
Nice! Met mijn EW loon ook een tablet gekocht :D Ik zat te twijfelen tussen een ipad Mini of een Nexus 7. Ben voor de Nexus 7 gegaan! Android ftw!
pi_119309021
Ik gebruik nu sinds twee weken met veel plezier mijn ipad mini, heb er niets over te klagen!!
pi_119309245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Nice! Met mijn EW loon ook een tablet gekocht :D Ik zat te twijfelen tussen een ipad Mini of een Nexus 7. Ben voor de Nexus 7 gegaan! Android ftw!
Nicee, een Nexus 7 is ook echt een lekker apparaat! Vond het jammer dat de Nexus 10 niet naar Nederland komt...

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik gebruik nu sinds twee weken met veel plezier mijn ipad mini, heb er niets over te klagen!!
Lekker hè! Ik vind dit echt een verademing na m'n oude galaxytab 7" :D
pi_119310173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Helaas geldt dat al een hele tijd niet meer. Stond ooit eens op de website, omdat er chauffeurs waren die ritjes expres 'verkeerd' inplannen, bijvoorbeeld afleveren precies om 18:00 terwijl het van 10-18u kan, zodat een lange terugreis met het ov deels na 19:00 zou zijn. Kan het alleen niet neer vinden, wellicht in een van de nieuwsbrieven. Staat bij mededelingen op de website.
Klopt, nu krijg je alleen maar extra betaald na een bepaald aantal uren werk op een dag.
pi_119310237
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt, nu krijg je alleen maar extra betaald na een bepaald aantal uren werk op een dag.
Hmm, dat wist ik dan weer niet. Waar staat dat aangegeven dan?
.
pi_119310311
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Hmm, dat wist ik dan weer niet. Waar staat dat aangegeven dan?
Weet ik niet, maar ik had eens meer dan 10 uur op een dag gewerkt en kreeg toen op m'n urenoverzicht overwerkuren uitbetaald. Was toen iets van 7,60 of zo, per uur.
pi_119310670
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar ik had eens meer dan 10 uur op een dag gewerkt en kreeg toen op m'n urenoverzicht overwerkuren uitbetaald. Was toen iets van 7,60 of zo, per uur.
Raar, heb het gecheckt op m'n loonstrookje van een week waarin ik 11,5 uur op een dag had gemaakt en kan niets terugvinden. Alleen dat er door die lange werkdagen = veel uren die week geld naar de belasting moest vanwege zo'n studentenregeling waar ik anders boven zou komen ofzo :(
.
  zaterdag 17 november 2012 @ 14:06:15 #267
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119311420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef S-RS het volgende:
Krijg je geen spijt van ^O^
Tuurlijk is het wel een beetje een hype, maar ik blijf het echt een top apparaat vinden.

IK ben trouwens alweer 3 beschikbare dagen niet gebeld deze week :(
Zit echt te denken om er nog een baantje ergens bij te pakken...
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:37:22 #268
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119313645
Haha ik heb vorige week ook een tablet gekocht, iPad mini :)
Voor al die klote artikelen die ik moet lezen voor m'n studie. Ideaal voor tijdens werk. Ritinfo altijd bij de hand!
pi_119314946
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Jammer, ik had vorig jaar tijdens dat Fiat Panda project gewerkt.. was toen pas om 03.00 uur thuis ook en had flink wat verdiend toen!
pi_119315025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 07:25 schreef Dalenbart het volgende:
Haha lekker eerste ritje dan.. Wel duidelijk gemaakt dat je normaal wel van alles belerfd maar niet om die tijdstippen eindigt normaal?
Haha, ja, ik heb hem verteld dat dit niet echt de normale gang van zaken is inderdaad :D

Maar wat een drama zeg. Ik stapte om 21.11 in de trein in Roodeschool en was om 3.00 dus thuis. En dan had ik niet eens vertragingen en de grootste overstaptijd was 10 minuten :')
pi_119327118
Heeft iedereen al loon of niet? Ik heb inmiddels september gehad een week geleden, nu de uitbetaling oktober/november nog...
pi_119340587
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef zazzel het volgende:
Volgens mij zit EW echt met personeel te kort, vandaag al 2x gesmst en 1x gemaild over werkzaamheden aanstaande maandag.
Nou denk het niet, heb zelf 4 maanden geleden gesolliciteerd en geen antwoord ontvangen. Nog steeds hoor ik van mensen die dat ook hebben gedaan dat ze nog steeds geen reactie hebben ontvangen. Regio Breda overigens. Heb toen maar bij AR gesolliciteerd, na 2 weken was ik al voor ze aan het rijden ^^

PS wat heeft Groningen toch veel knappe boerenjongens rondlopen! Wil ik nog wel eens naartoe, prima uitzicht ;)
pi_119344389
Groningen is misschien wel de leukste stad van Nederland
  zondag 18 november 2012 @ 16:58:42 #274
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119347620
Oh god, olie op het vuur :P
pi_119356280
Haha de tabletmarkt doet goede zaken onder hikers aan dit topic te zien
pi_119373295
Heb ook een iPad Mini besteld (scheelt toch weer wat hier in de VS), kan ik die mooi gebruiken als ik hopelijk in januari weer aan de slag kan!
pi_119374857
En wat is het weer lekker koud en mistig vandaag, vooral lekker om op het station te staan in je pakkie. :'(
  maandag 19 november 2012 @ 11:30:55 #278
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119377881
Helaas de spoedjes weer gemist... Is het mogelijk om een melding te krijgen op je iPhone/iPad als EW wat op Facebook zet?
pi_119378337
Ik vroeg me dat laatst ook af, volgens mij staat het nog in deze reeks, anders de vorige reeks.
Maar als je op FB naar de easyway pagina gaat, dan kan je je muis over het 'like' knopje houden en dan moet je volgens mij de bovenste functie aanvinken.
Dan nog krijg ik zelf de meldingen te laat te zien aangezien hij geen piepje oid geeft wanneer zij iets posten.
pi_119378692
Ik doe zelf niet aan Twitter, maar die berichten van EW worden ook op Twitter gepost. Is het niet makkelijker om daar een bericht van te krijgen?
  maandag 19 november 2012 @ 13:38:08 #281
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_119381922
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik doe zelf niet aan Twitter, maar die berichten van EW worden ook op Twitter gepost. Is het niet makkelijker om daar een bericht van te krijgen?
Nou op twitter doen ze ook niet heel veel, maar ook daar ben ik er nog niet achter hoe het zit.

Ik heb nu idd dat op FB aan gevinkt, ben benieuwd of het werkt
pi_119388699
Haha, Easyway is aangeklaagd bij de commissie gelijke behandeling wegens leeftijdsdiscriminatie. :')

http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137/detail

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 16:26:33 ]
pi_119389065
nounou, :
'Als verweerster een student van 22 jaar of ouder zou aannemen voor de functie van hiker, zou het uurloon met vakantiegeld en sociale lasten hoger zijn dan ₠ 45,-'

lijkt me sterk.
pi_119389267
Als dat écht zo is hadden ze mij ook moeten ontslaan of privéchauffeur moeten maken omdat ik inmiddels ook 23 ben..
pi_119389332
Dat hadden ze sowieso moeten doen (jou ontslaan).

Ik ga vandaag maar eens mijn ontslag indienen. Volgende week studeer ik af. *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 16:39:17 ]
pi_119389516
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef mothergoose het volgende:
nounou, :
'Als verweerster een student van 22 jaar of ouder zou aannemen voor de functie van hiker, zou het uurloon met vakantiegeld en sociale lasten hoger zijn dan ₠ 45,-'

lijkt me sterk.
Klopt geen reet van 8)7
pi_119389727
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Klopt geen reet van 8)7
Ze bedoelen natuurlijk het uurloon x het aantal uur dat ze voor zo'n rit nodig heeft. Maar dan nog vraag ik me af of dit ergens op slaat want ik geloof niet dat een willekeurige rit altijd voor 45 euri op een trailer gezet wordt. Hoe kan dat winstgevend zijn als hij van groningen naar 't zuiden moet?
pi_119389983
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Haha, Easyway is aangeklaagd bij de commissie gelijke behandeling wegens leeftijdsdiscriminatie. :')

http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137/detail
Tldr, is hier al uitspraak over geweest? :)
pi_119390027
Ik heb niet het idee dat EW veel moeite heeft gestoken in het verweer.

Mijn ontslagmail is trouwens de deur uit. Heb het werk toch 2,5 jaar met plezier gedaan, het is veruit mijn leukste bijbaan geweest.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Tldr, is hier al uitspraak over geweest? :)
quote:
De Commissie Gelijke Behandeling spreekt als haar oordeel uit dat Easy Way B.V. jegens . . . . verboden onderscheid heeft gemaakt op grond van leeftijd bij de behandeling bij de vervulling van een openstaande betrekking.

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 16:53:02 ]
pi_119392059
Wat een onzin zeg. De kern van de manier waarop Easyway werkt is toch dat ze goedkoper zijn in het transporteren van auto's vergeleken met andere transporteurs, als je dan van alle leeftijden chauffeurs aan gaat nemen is dat voordeel natuurlijk weg.
pi_119393702
Hoe doet AR dat dan? Ik neem aan dat hun oudjes duurder zijn (en waarschijnlijk ook trager :P ) dan studenten. Daarnaast hebben zij geen gratis OV, maar een kortingskaart. Maar dat kan blijkbaar ook uit.
pi_119394462
Wat een onzin die uitspraak :') Wat dacht je van supermarkten? Daar ligt de leeftijd om aangenomen te worden nog veel lager.

Daarnaast lijkt het me sterk de de mevrouw in kwestie van 28 (nog) een OV kaart heeft, dus waar zeurt ze überhaupt over
  maandag 19 november 2012 @ 18:42:48 #293
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119394477
Maar wat wil die vrouw nu? Easy Way lacht toch als laatst. Mocht het zo ver komen dat ze moet worden aangenomen wordt ze toch nooit gebeld voor ritjes.....

edit:

Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat ^O^
pi_119394598
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat ^O^
Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijn :D
pi_119394863
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Viezze het volgende:
Wat een onzin die uitspraak :') Wat dacht je van supermarkten? Daar ligt de leeftijd om aangenomen te worden nog veel lager.

Daarnaast lijkt het me sterk de de mevrouw in kwestie van 28 (nog) een OV kaart heeft, dus waar zeurt ze überhaupt over
Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.
pi_119394951
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.
Misschien is het ergste dan nog wel dat er mensen hier serieus tijd aan gaan besteden, op gemeenschapskosten.
  maandag 19 november 2012 @ 21:49:30 #297
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119405688
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef S-RS het volgende:

[..]

Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijn :D
Daar gaat m'n fantasie :'(
pi_119405891
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Daar gaat m'n fantasie :'(
Ik wil die fantasieën van jou niet weten :P
pi_119411591
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Maar wat wil die vrouw nu? Easy Way lacht toch als laatst. Mocht het zo ver komen dat ze moet worden aangenomen wordt ze toch nooit gebeld voor ritjes.....

edit:

of op gesprek laten komen en dan alsnog niet aannemen voor 'niet deugdelijk rijden van de 'rijstest'' ook al is die niet niet te halen..
pi_119414322
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoe doet AR dat dan? Ik neem aan dat hun oudjes duurder zijn (en waarschijnlijk ook trager :P ) dan studenten. Daarnaast hebben zij geen gratis OV, maar een kortingskaart. Maar dat kan blijkbaar ook uit.
Bij AR verdienen de senioren gewoon het 23+ salaris, dus 9,75 ofzo (zie OP). Hoorde van een senior collega wel dat hij maar de helft overhoudt na belastingen..
  dinsdag 20 november 2012 @ 09:32:37 #301
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119417012
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:37 schreef mothergoose het volgende:

[..]

of op gesprek laten komen en dan alsnog niet aannemen voor 'niet deugdelijk rijden van de 'rijstest'' ook al is die niet niet te halen..
Gewoon de melding dat ze niet in het team past is voldoende

Net gebeld voor een flinke spoedrit/wissel vandaag nog; Groningen - Venlo - Groningen :) Astra Turbo en Skoda Yeti.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')