Hmm als je een hekel hebt aan het OV dan moet je je afvragen of je wel het juiste baantje hebt genomen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Porscheofiel het volgende:
Dat is mooi, dankje. Meteen al een strakke planning, helaas wel ruim 4,5 uur met het OV. -_-''
Past trouwens wel goed bij de ov discussie daarboven. Ik vind ov normaal gesproken niet zo erg. Maar keer op keer blijkt dat ov in de minder bevolkte gebieden gewoon hard zuigt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Mallet het volgende:
@Hojd
Inderdaad, gooi die dooddoener er maar in: GOED VOOR DE UREN!
Sterkte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu in omgeving Rotterdam op de klant aan het wachten. Moet richting een gehucht in ZW-Brabant, alwaar de laatste bus om 11 uur vertrekt. Zal me benieuwen.
Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Viezze het volgende:
Ik heb er een hekel aan om lang te moeten wachten op de bus / trein. Als ik er eenmaal in zit vind ik het wel prima.
Ik ook. Toevallig zit ik nu al bijna een half uur bij een verlaten bushalte.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.
Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meelooptquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.
Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet!
Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneurosesquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meeloopt
Als ik echt twijfel pak ik Google Maps er bij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet!
Hahaha dit voelt echt als een opluchtingquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneuroses.
Laatst vanaf Rotterdam, Den Haag of Haarlem, weet even niet welke meer in een ruk door naar Groningenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind lang met OV echt totaal geen probleem, maar waar ik wel een hekel aan heb is vaak overstappen.
Laatst een uur lang in dezelfde trein, ben ik dat gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |