abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119177895
Ik wel. Toen kwam ik in Barneveld, en volgens mij had ik het laatste busje van dat bedrijf (faillissement). Vraagt die gast in Barneveld of ik dan wel de sleutel voor de startonderbreker mee had genomen, wat ik uiteraard niet had. Zaten ze daar met een x aantal busjes maar ze konden er niets mee :P
pi_119178039
Gister aangenomen bij AR, morgen mijn eerste 2 ritten, Amersfoort - Meerkerk en Ochten - Nijkerk.
Iemand ervaring met de verkeerssituatie van de eerste route rond 09:30?
pi_119178072
Mijn ervaring is dat je meestal na de spits begint met rijden (en voor de spits klaar bent), dus je hebt weinig last van files :)
pi_119178193
Dat is mooi, dankje. Meteen al een strakke planning, helaas wel ruim 4,5 uur met het OV. -_-''
pi_119178272
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Porscheofiel het volgende:
Dat is mooi, dankje. Meteen al een strakke planning, helaas wel ruim 4,5 uur met het OV. -_-''
Hmm als je een hekel hebt aan het OV dan moet je je afvragen of je wel het juiste baantje hebt genomen.
pi_119178350
Inderdaad

Je leert haast meer van het OV dan van autorijden bij AR / EW
pi_119178383
Haha, zeker geen hekel aan hoor, maar het transportgedeelte blijft uiteraard het leukst. :)
pi_119178668
Niks lekkerder dan tussen twee ritten in even een stukje in de bus ^O^
pi_119178705
Lief chauffeursdagboek,

Wat een dag was het me weer hè. Mijn derde en laatste rit was van Waalwijk naar Amersfoort. Ophalen moest geschieden om 15:30 stipt en afleveren om uiterlijk 17:00. Ware het niet dat mijn tweede rit om 12:10 afgeleverd was bij de grote in Breda. Het leuke daarvan is, dat de trip van dat adres naar dat in Waalwijk afgelegd dient te worden met buurtbusjes. Na eerst drie kwartier op een buurtbus te hebben gewacht, miste ik na het overstappen op een andere buurtbus de halte waar ik uit moest (je verwacht toch wel dat ie sowieso bij een ziekenhuis stopt maar neeee). Afijn, hierdoor moest ik ruim een half uur naar mijn bestemming lopen waar ik uiteindelijk om 14:45 aan kwam. 9 van de 10 keer staat de auto al klaar als je vroeger bent maar in dit geval dus niet. De berijder kwam om 16:00 lekker rustig aankakken. Na enkele telefoontjes richting kantoor kon ik de auto om 17:45 afleveren. Ik hoop dat je begrijpt dat het enige positieve van een werkdag als vandaag de uren zijn.

Dankjewel voor het luisteren, lief dagboek.
:*

tl;dr: kutbuurtbus, kutlocaties, wachten, kut.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:52:27 #135
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119178711
Ik vind lang met OV echt totaal geen probleem, maar waar ik wel een hekel aan heb is vaak overstappen.

Laatst een uur lang in dezelfde trein, ben ik dat gewend _O_
pi_119179627
@Hojd

Inderdaad, gooi die dooddoener er maar in: GOED VOOR DE UREN!
pi_119179860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:10 schreef Mallet het volgende:
@Hojd

Inderdaad, gooi die dooddoener er maar in: GOED VOOR DE UREN!
Past trouwens wel goed bij de ov discussie daarboven. Ik vind ov normaal gesproken niet zo erg. Maar keer op keer blijkt dat ov in de minder bevolkte gebieden gewoon hard zuigt.
pi_119180193
Ik heb er een hekel aan om lang te moeten wachten op de bus / trein. Als ik er eenmaal in zit vind ik het wel prima.
pi_119180318
Nu in omgeving Rotterdam op de klant aan het wachten. Moet richting een gehucht in ZW-Brabant, alwaar de laatste bus om 11 uur vertrekt. Zal me benieuwen.
Nee.
pi_119180431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu in omgeving Rotterdam op de klant aan het wachten. Moet richting een gehucht in ZW-Brabant, alwaar de laatste bus om 11 uur vertrekt. Zal me benieuwen.
Sterkte.
pi_119180455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Viezze het volgende:
Ik heb er een hekel aan om lang te moeten wachten op de bus / trein. Als ik er eenmaal in zit vind ik het wel prima.
Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.

Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet :')!
pi_119180558
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Ik zit liever 1,5 uur in een bus dan dat ik 20min in de vrieskou bij zo'n kuthalte moet staan wachten.
Ik ook. Toevallig zit ik nu al bijna een half uur bij een verlaten bushalte. :P
pi_119180784
quote:

[..]

Trouwens ik weet niet of jullie dat ook hadden/hebben maar een van de meest irritante dingen is als je in een overvolle bus zit en je moet eruit bij halte x.. en je weet niet welke halte dat is en de omroep of het bord doet het niet :')!
Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meeloopt :P
pi_119180850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Sowieso die omroep. Ik vertrouw ze niet echt en probeer altijd de bushaltes te lezen om te kijken of die omroep wel meeloopt :P
Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneuroses :P.
pi_119180881
quote:

[..]

Als ik echt twijfel pak ik Google Maps er bij. :P
pi_119181079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Whaha serieus hè! Iedereen die maar lang genoeg dit werk doet ontwikkelt vanzelf dat soort trieste dwangneuroses :P.
Hahaha dit voelt echt als een opluchting :') Ik ben niet de enige idioot die zo spastisch bushaltes / tijden in de gaten houd :P
pi_119181290
Sowieso doen die tv's het nooit op de momenten dat het écht nodig is, of de bus heeft niet eens van die schermen :o
Gewoon navigatie aan in de bus alles :*
pi_119181331
Haha, klinkt heel bekend allemaal :P

^O^ _O_ voor de buschauffeurs die je gewoon ergens tussen haltes in laten uitstappen, heb er zelfs ooit een gehad die speciaal voor mij met z'n volle bus afweek van de route om me ff op een industrieterrein voor een garagebedrijf af te zetten :D
.
pi_119181742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind lang met OV echt totaal geen probleem, maar waar ik wel een hekel aan heb is vaak overstappen.

Laatst een uur lang in dezelfde trein, ben ik dat gewend _O_
Laatst vanaf Rotterdam, Den Haag of Haarlem, weet even niet welke meer in een ruk door naar Groningen 8-)
pi_119182196
Ik hou altijd de 9292-app erbij, met de 'toon tussenhaltes'-optie. Dan kan je door een halte te bekijken zien hoe veel haltes je nog moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')