abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119008414
http://link.marktplaats.nl/604451692

Ding is nog maar 6 jaar oud, waarom zou je vernieuwen als je huidige ontwerp 30 jaar mee kan. ^^
btw. waar is die 3e pook voor??
pi_119008611
Misschien iets voor hoge/lage giering?
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:52:28 #78
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119013305
Het ontwerp is wel degelijk veranderd, want vroeger lagen de achterlichten plat en nu staan ze rechtop.

Die tweede en derde pook zijn voor de 4x4 aandrijving, je kan voor en achter los aansturen.
#26 || Luciano da Silva
pi_119013995
Verdomd OV, nou ga ik niet meer voor 16:00 bij die grote in Almere zijn.
pi_119018797
Dat is niet zo'n groot probleem hoor daar, volgens mij kan je daar nog tot een uur of 7 bij de portier terecht.
pi_119019812
Heb al werk voor maandag. Emmer-compascuum naar nijmegen in een 508, nijmegen- almere in een partner. Waarom wonen er niet meer mensen van ons in de buurt van emmen? Kutgaten daarzo..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:38:30 #82
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_119023662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
Dat is niet zo'n groot probleem hoor daar, volgens mij kan je daar nog tot een uur of 7 bij de portier terecht.
Ik ben er wel eens om 20:00 aangekomen. Toen was de tent verlaten, dus brulde ik naar een beveiliger die mij vervolgens aanzag voor een inbreker of andere ongenode gast. Uiteindelijk was hij best vriendelijk en heeft hij z'n handtekening gezet voor ontvangst. Om 23:00 was ik een keer thuis. :7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_119023884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Heb al werk voor maandag. Emmer-compascuum naar nijmegen in een 508, nijmegen- almere in een partner. Waarom wonen er niet meer mensen van ons in de buurt van emmen? Kutgaten daarzo..
Ik woon vlakbij emmen maar de keren dat ik vanaf daar kan starten zijn op 1 hand te tellen.
Vandaag wel vanuit ter Apelkanaal gestart naar Amsterdam. Volgende week helaas niet werken voor mij vanwege een projectweek op school:S
pi_119024865
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef Viezze het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Ik ben er wel eens om 20:00 aangekomen. Toen was de tent verlaten, dus brulde ik naar een beveiliger die mij vervolgens aanzag voor een inbreker of andere ongenode gast. Uiteindelijk was hij best vriendelijk en heeft hij z'n handtekening gezet voor ontvangst. Om 23:00 was ik een keer thuis. :7
Lekker, ik kreeg vanochtend nog speciaal deze mail:

quote:
Beste Autoresetter,

Je staat vandaag ingepland op een rit voor <>, waarbij je de auto moet afleveren in Almere

Heel erg belangrijk dat alles volgens de opgegeven procedures verloopt (zie opdrachtinstructies onderaan je ritopdracht)

Aub de volgende punten met name in de gaten houden:

•De tijden die op je opdracht staan vermeld zijn zeer belangrijk, wanneer je deze niet kunt halen neem dan direct contact op met Autoreset
En vanmiddag aan de telefoon vertelden ze ook 'dat ze er wel tot half 5 zouden zitten vandaag', dus als ik op zou schieten zou ik het nog wel net kunnen halen :').
pi_119025470
Autoresetter, dat klinkt niet echt lekker, of zetten jullie de kilometerstand ook terug? :P

Als ik EW bel dat ik niet voor 16u in Almere kan zijn, zeggen ze altijd: maakt niet uit, als je er maar voor 17u bent, als dat niet lukt moet je nog maar een keer bellen.
pi_119029593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Autoresetter, dat klinkt niet echt lekker, of zetten jullie de kilometerstand ook terug? :P

Als ik EW bel dat ik niet voor 16u in Almere kan zijn, zeggen ze altijd: maakt niet uit, als je er maar voor 17u bent, als dat niet lukt moet je nog maar een keer bellen.
Vroeger zaten ze daar wel eens te turven in Almere. Vooral tijdens maandwissels. Hoeveel auto's er tussen 9 - 10, 10 -11 etc. werden afgeleverd. Zowel voor EW als Autoreset.
pi_119029856
Zo de tentamens zitten erop. Volgende week weer de hele week beschikbaar behalve donderdag. De weeb begint weer goed, maandag weer twee ritten. Assen - Houten en Maarssen - Barneveld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Haha, moest er afgelopen maand ook 2 keer zijn. Zeker emmer-compascuum wat toen klote te bereiken, door de de vakantie dienstregeling en een vertranging moest ik 55 minuten op de bus wachten :')
pi_119056882
Gisteravond om 17:35 nog gebeld voor één rit aangezien ik maar tot 13:00 kon. Ze zeiden al, tis een rit van Ede naar Ede. Dikke prima, veel ov'en dus voor een klein ritje. Nu kijk ik goed, blijkt dat ze de postcode van het eerste adres gekopieerd hebben naar het eindadres. Blijkt dat ik naar Utrecht moet :')
pi_119059631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Jorian29 het volgende:
Gisteravond om 17:35 nog gebeld voor één rit aangezien ik maar tot 13:00 kon. Ze zeiden al, tis een rit van Ede naar Ede. Dikke prima, veel ov'en dus voor een klein ritje. Nu kijk ik goed, blijkt dat ze de postcode van het eerste adres gekopieerd hebben naar het eindadres. Blijkt dat ik naar Utrecht moet :')
Ach, Ede - Utrecht is alsnog goed te doen. Tenzij je daar meer dan 5 uur voor nodig hebt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_119089007
Even een financieel vraagje. Bij de loonspecificatie die elke zondag binnenkomt van AR staat onderaan het saldo van je opgespaarde vakantiedagen en vakantiegeld. Hoe zit dat met de uitbetaling daarvan? Krijg je deze allebei in mei, of maar een van beide?
pi_119089666
Ja, je krijgt er maar één in mei uitbetaald, volgens mij 'vakantiegeld'.
'vakantiedagen' kan je gewoon op een willekeurig moment bij je loon laten uitbetalen door contact op te nemen met de administratie-afdeling.
pi_119094213
Weet iemand hoe dat moet als je hebt getankt met die bonnetjes? Ik heb betaald met de Esso pas, en in die uitleg staat dan dat je het origineel niet hoeft op te sturen maar wel een kopie opsturen. Wat bedoelen ze nou met opsturen? Met de post of gewoon die kopie die je inscant voor bij je ritbon?
pi_119094464
Dat heb ik eens gevraagd aan de administratie, na 2 mailtjes die mijn vraag niet beantwoordde, kreeg ik het antwoord dat de scan bij de ritbon voldoende is.
  zondag 11 november 2012 @ 18:52:25 #94
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119094614
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef S-RS het volgende:
Weet iemand hoe dat moet als je hebt getankt met die bonnetjes? Ik heb betaald met de Esso pas, en in die uitleg staat dan dat je het origineel niet hoeft op te sturen maar wel een kopie opsturen. Wat bedoelen ze nou met opsturen? Met de post of gewoon die kopie die je inscant voor bij je ritbon?
Ik scan dan gewoon die bon in en dat vind ik het wel prima. Moeten ze het er maar duidelijker neerzetten als het zo belangrijk is.

Heb er nog nooit wat over gehoord dat het fout was...
pi_119094727
True, maar het is meer dan ¤100,- dus als ze me gaan naaien zou dat wel heel flauw zijn O-)
  zondag 11 november 2012 @ 19:20:15 #96
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_119095769
Ja precies, zal wel goed zijn. LTDF heeft t ook gevraagd..

Anders is de volgende meeting in Breda... :7
pi_119095837
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef QuiCk01 het volgende:
Anders is de volgende meeting in Breda... :7
Project-EW B-)
pi_119095985
Haha, de hele toko mollen lijkt me geen strak plan :+

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat heb ik eens gevraagd aan de administratie, na 2 mailtjes die mijn vraag niet beantwoordde, kreeg ik het antwoord dat de scan bij de ritbon voldoende is.
Ah deze post had ik over het hoofd gezien, bedankt! ^O^
pi_119118168
Toch nog een spoedje gekregen,
Nijmegen - Meerkerk in een Focus

Een kort ritje maar toch weer een paar uurtjes pakken na 3 weken 8-)
pi_119118901
Ik had 1 van de efficiëntste ritten uit mijn EW-carriere. 9:00 uit Ede weggereden, 10:45 weer terug op station Ede-Wageningen. Wel een zeer vervelend rittenregistratiesysteem. Je moest een pasje hebben om aan te geven of je privé of zakelijk reed. Die had ik niet dus de radio stond op standje discotheek om de piep enigszins weg te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')