Ik zou hiervoor gaan:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Neem je dan wel één met een leuk motiefje?
x2!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Eigenlijk begin ik nu wel interesse te krijgen. :$
Volgens mij is een multipla perfect om met vrienden in de zomervakantie een Eurotrip te maken. En laat dat nou net in de planning staan. ^^
daarna wel kapot maken zodat dit type uitgeroeid wordt.
Een Multipla 'tunen'!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor gaan:
[ afbeelding ]
Of als je van plan bent door Zuid-Europa te gaan rijden een cabrio:
[ afbeelding ]
Ah, Spaanse tuning! ik zie de koplampen van een Golf MK IV.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor gaan:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je geen onnodig oponthoud door geïnteresseerde vrouwen krijgt, dus voor je planning is het zeker ideaalquote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Volgens mij is een multipla perfect om met vrienden in de zomervakantie een Eurotrip te maken. En laat dat nou net in de planning staan. ^^
Koop je de december versie ook? Daar schijnt Tatjana op ware grote in te komenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen nog een ritje Leeuwarden - Amsterdam in een 5008. Dikke prima.
Nu de laatste happen boerenkool wegwerken, en op naar Ol'Pekol, Playboy mee hopsakee.
Joppie is nog steeds bezig met de editie waar Britt Dekker in staatquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Koop je de december versie ook? Daar schijnt Tatjana op ware grote in te komen
Ik zat laatst weer wat oude afleveringen van Flodder te kijken toen ik niks te doen hadquote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Die komt in drievoud boven mijn bed!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Waar begon je mee dan? Of heb ik dat gemist? Die carbagerun trouwens, hoeveel was je daar in totaal aan kwijt? Lijkt me namelijk best leuk!quote:Op woensdag 7 november 2012 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
En we zijn weer in Den Haag. Na vanmiddag een klant hier naartoe gebracht te hebben mag ik nu een andere klant, 500 meter van het eindadres van vanmiddag, naar huis brengen.
Dit keer een volvo s80, dus dat is positiever.
Ben te laat maar toch wel benieuwd hoe het is afgelopenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef DrSnuggle het volgende:
gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |