Succes knul, moest daar ook laatst zijn voor AR.. had toen gelukkig wel een wissel. Er rijdt daar echt niks qua OV, zou als ik jou was EW bellen of je de taxi mag nemen naar station Roodeschoolquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezellig, 9292 kan geen reisadvies genereren vanuit Eemshaven
Bij Peugeot Experience Center in Breukelen maakten ze ook een kopie van je rijbewijs. Vind ik niet zo heel gek als je iemand de sleutels van een auto mee geeft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef MG_13 het volgende:
Jeetje, een vent wou me vandaag niet laten gaan zonder een scan te maken van m'n ID-kaart. Echt belachelijk!
Dus uiteindelijk toch maar laten doen maar ik snap niet waarom dat zou moeten.
Zo'n Touran?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Kevindinhinho het volgende:
Net weer werk voor maandag gekregen. Meppel - Nijmegen in een Focus (1.0 EcoBoost met 100 pk!!) en Wijchen - Hoevelaken in een Touran. Een gele. 'Nuff said
Als je naar Wieuwert toe moet is de vraag nog maar of het vooruit wil, ookal heb je 400pk. Dikke kans dat er iets kapot is dat die in de noodloop zit de versnellingsbak aan gort is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef Dalenbart het volgende:
Maandag 2 ritjes, emmen-meerkerk (groene) met een mazda 6 en vervolgens Bladel - Wieuwert in een Touraeg
147 en 224pk weer eens wat anders dan die eco modellen of busjes die niet vooruit komen
Ik denk niet dat er veel zijn die kunnen zeggen: "Ik kwam dit weekend om dri uur thuis en werd er nog voor betaald ook!"quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
"En wat heb jij gedaan op je vrijdagavond, meneer Irritatie100?"
"Auto naar Eemshaven gebracht, was om 3.00 thuis!"
Klopt die kans zit er wel in.. Tot hoe laat zijn ze daar eigenlijk open want moet voor 16:00 afleveren maar dat gaat heel erg krap wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Als je naar Wieuwert toe moet is de vraag nog maar of het vooruit wil, ookal heb je 400pk. Dikke kans dat er iets kapot is dat die in de noodloop zit de versnellingsbak aan gort is.
Ik kon door overleg met EW afleveren tot 17:00 de vorige keer! Toen had ik een vectra waarvan de automaat steeds op tilt sloeg waardoor ik bij elke parkeerplaats de auto opnieuw moest starten omdat ik gek werd van al die piepjes die afgingen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Klopt die kans zit er wel in.. Tot hoe laat zijn ze daar eigenlijk open want moet voor 16:00 afleveren maar dat gaat heel erg krap worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |