Bij mij zijn de klanten wel redelijk relaxed wat datbetreft, als het te laat wordt zeggen ze uit zich zelf dat ze een taxi voor me bellen. Heb laatst gehad dat ik daar cash voor kreeg en het restant dus mocht houden, restant was +/- ¤20quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Tevens, ik zit nog op de klant te wachten, die nog geniet van een glas wijn hier in een restaurant. Nu is het probleem dat ik 22:30 echt terug moet gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30 moeten vertrekken zodat ik de laatste bus om 00:30 kan halen.
Mocht het zover komen dan zou ik toch even op de schouder moeten kloppen dat we nu toch echt moeten vertrekken, of is dat echt not done??
Hij is nog in een goed gesprek en ik zie nog geen aanstalte om te vertrekken.
Als je dit via een chauffeursbedrijf, net zoals ons, doet, dan zou ik je met klem aanraden je werkgever te bellen en vragen wat voor afspraken er zijn gemaakt. Heb dit namelijk ook gehad en toen bleek dat de klant info heeft doorgegeven die door werkgever niet is gecommuniceerd. Scheelt een hoop gezeik. Kan je uiteindelijk zelf niks aan doen, maar beter nu iets teveel initiatief tonen. Had ik toen ook moeten doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik heb een vraag en ik denk dat dit het juiste topic is voor een antwoord:
Ik mag binnenkort chauffeur spelen voor een belangrijk persoon die ik van schiphol moet ophalen, en ik heb een paar vraagjes:
1) waar kan ik zien bij welke terminal ik iemand moet ophalen en hoe laat? (ik weet alleen dat het om een vrijdag avond vlucht uit Chicago gaat).
2) is er een plek waar ik de auto kan voorrijden? (ik geloof dat dat niet mag op de zelfde plek als de taxi's)
3) indien ik de auto niet direct kan voorrijden omdat ik vroeg ben bijvoorbeeld, waar kan ik de auto tijdelijk parkeren?
Mocht het nog is voorkomen en de klant laat je zitten, gewoon het noodnummer bellen, daar is die voor toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Tevens, ik zit nog op de klant te wachten, die nog geniet van een glas wijn hier in een restaurant. Nu is het probleem dat ik 22:30 echt terug moet gaan rijden en Easy way heeft gezegt dat ik geen taxi kan nemen en dat ze aan de klant zullen doorgeven dat wij om 21:30 moeten vertrekken zodat ik de laatste bus om 00:30 kan halen.
Mocht het zover komen dan zou ik toch even op de schouder moeten kloppen dat we nu toch echt moeten vertrekken, of is dat echt not done??
Hij is nog in een goed gesprek en ik zie nog geen aanstalte om te vertrekken.
Hier de tips van een ervaren schipholler:quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef stephano_mc het volgende:
Mensen, ik heb een vraag en ik denk dat dit het juiste topic is voor een antwoord:
Ik mag binnenkort chauffeur spelen voor een belangrijk persoon die ik van schiphol moet ophalen, en ik heb een paar vraagjes:
1) waar kan ik zien bij welke terminal ik iemand moet ophalen en hoe laat? (ik weet alleen dat het om een vrijdag avond vlucht uit Chicago gaat).
2) is er een plek waar ik de auto kan voorrijden? (ik geloof dat dat niet mag op de zelfde plek als de taxi's)
3) indien ik de auto niet direct kan voorrijden omdat ik vroeg ben bijvoorbeeld, waar kan ik de auto tijdelijk parkeren?
Goffetomme dure broodjes eet jij daar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, maar heel Schiphol is prijzigKopje koffie met een broodje eurootje of 47-48.
Ik ging vorig jaar zomer m'n neefje en z'n vriendin ophalen daar. Ze waren vertraagd dus ik wilde even een flesje cola halen. Nou was er een La Place vlakbij hun aankomsthal, vragen ze gewoon 4 euro voor een flesjequote:Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Goffetomme dure broodjes eet jij daar.
[ afbeelding ]
Mijn ontbijt van afgelopen zondag op schiphol. Hier betaal je ruim 10 euro voor!
Nee joh, ik had honger.. Maar de volgende keer haal ik wat goedkopersquote:Op donderdag 8 november 2012 18:36 schreef joppie_saus het volgende:
Mag hopen voor je dat je daar nog wat terugziet, al dan niet via de klant, anders is het zonde geld
Hoe snel bellen jullie het noodnummer eigenlijk? Ik doe dat vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:10 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Mocht het nog is voorkomen en de klant laat je zitten, gewoon het noodnummer bellen, daar is die voor toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |