Nou op twitter doen ze ook niet heel veel, maar ook daar ben ik er nog niet achter hoe het zit.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik doe zelf niet aan Twitter, maar die berichten van EW worden ook op Twitter gepost. Is het niet makkelijker om daar een bericht van te krijgen?
Klopt geen reet vanquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef mothergoose het volgende:
nounou, :
'Als verweerster een student van 22 jaar of ouder zou aannemen voor de functie van hiker, zou het uurloon met vakantiegeld en sociale lasten hoger zijn dan ₠ 45,-'
lijkt me sterk.
Ze bedoelen natuurlijk het uurloon x het aantal uur dat ze voor zo'n rit nodig heeft. Maar dan nog vraag ik me af of dit ergens op slaat want ik geloof niet dat een willekeurige rit altijd voor 45 euri op een trailer gezet wordt. Hoe kan dat winstgevend zijn als hij van groningen naar 't zuiden moet?quote:
Tldr, is hier al uitspraak over geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Haha, Easyway is aangeklaagd bij de commissie gelijke behandeling wegens leeftijdsdiscriminatie.
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137/detail
quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tldr, is hier al uitspraak over geweest?
quote:De Commissie Gelijke Behandeling spreekt als haar oordeel uit dat Easy Way B.V. jegens . . . . verboden onderscheid heeft gemaakt op grond van leeftijd bij de behandeling bij de vervulling van een openstaande betrekking.
Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat![]()
Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Viezze het volgende:
Wat een onzin die uitspraakWat dacht je van supermarkten? Daar ligt de leeftijd om aangenomen te worden nog veel lager.
Daarnaast lijkt het me sterk de de mevrouw in kwestie van 28 (nog) een OV kaart heeft, dus waar zeurt ze überhaupt over
Misschien is het ergste dan nog wel dat er mensen hier serieus tijd aan gaan besteden, op gemeenschapskosten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.
Daar gaat m'n fantasiequote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijn
of op gesprek laten komen en dan alsnog niet aannemen voor 'niet deugdelijk rijden van de 'rijstest'' ook al is die niet niet te halen..quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Maar wat wil die vrouw nu? Easy Way lacht toch als laatst. Mocht het zo ver komen dat ze moet worden aangenomen wordt ze toch nooit gebeld voor ritjes.....
edit:
Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat![]()
Bij AR verdienen de senioren gewoon het 23+ salaris, dus 9,75 ofzo (zie OP). Hoorde van een senior collega wel dat hij maar de helft overhoudt na belastingen..quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoe doet AR dat dan? Ik neem aan dat hun oudjes duurder zijn (en waarschijnlijk ook trager) dan studenten. Daarnaast hebben zij geen gratis OV, maar een kortingskaart. Maar dat kan blijkbaar ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |