Geen idee, dit was de eerste keer. Groningen (Gotenburgweg) en Utrecht (bij Galgenwaard) ging altijd zonder problemen. Denk dat Velserbroek een eigenwijs station wasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Pakken alle onbemande stations die pasjes niet? Probeer ze vaak te vermijden vanwege dit "risico"
Ik vind de bentley eigenlijk helemaal niet mooi. De X6 vind ik ook zeker geen alternatief. De nieuwe bentley's zien er wel beter uit, maar vooral een dikke nieuwe Jag vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Panthera. het volgende:
Man, hoeveel classier is dat dan zo'n BMW X6 of soortgelijk...
Ja dat zou idd beter zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind dat altijd zulke kansloze dingen he, dat je speciaal met het OV daarheen moet om kentekenpapieren (want dat zijn het vaak) af te gevenCombineer dat lekker met een rit van een chauffeur die daar een auto heen moet brengen, laat hem lekker omrijden...
Nee, ik bel wel even.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef joppie_saus het volgende:
Dat had ik toen niet, maar weet niet zeker. Staat er niks over bij je ritinformatie?
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef joppie_saus het volgende:
Neem je koffiezetapparaat maar mee knul
nee, hier ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef QuiCk01 het volgende:
Werkt de website van EW bij jullie ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |