Dat komt tegenwoordig niet meer op de 15e, maar op de 16e of 17e. Het zou dus ook zomaar na het weekend kunnen zijn.quote:
Pff wat een takke eind terug naar huis. Enschede is voor mij vanaf Doetinchem al 1,5 uur met de bus. Maar jij zal wel een trein ergens naartoe pakken of niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Net aangekomen in Enschede. CP was niet thuis, dus sleutels in dr bus gegooid (gelukkig was het nummer van de CP in de ritinfo gezet dus wel in overleg met hemalleen EW weet het nog niet, maar die bel ik morgen wel even.
nu om 2300 thuis
Ja! Mijn uren kloppen precies!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Loonstrook is binnen, het loon zal dan wel morgen komen.
Die van mij ook, helaas. 5,25 uurquote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Ja! Mijn uren kloppen precies!
Haha ja ik heb ook zoiets aan onkosten. Ik kan me ze alleen niet herinneren. Misschien hebben ze wel onkosten met de esso pas aan me uitbetaald:pquote:Op donderdag 15 november 2012 22:18 schreef joppie_saus het volgende:
Hier 12,5 uur. Gelukkig wel bijna 20 euro aan onkosten er bij
Op mn loonstrook staat 23,nogwat en op de ritbon staat dat ik 28,nogwat heb betaald met de Esso pas. Die 23 kan ik niet thuisbrengen. Vaag....quote:Op donderdag 15 november 2012 22:26 schreef Viezze het volgende:
Dat heb ik wel een keer gehad. Helaas kwamen ze er achter en werd het de volgende maand gewoon weer ingehouden
Ik moest helemaal in Enschede-Oost zijn, die straat was ook de grens met Duitsland. Gelukkig stond er een bushalte voor de deur, met een bus naar het station die meteen kwam aanrijden. Duurde wel 20 minuten tot het station, dan 2.5 uur treinen naar Rotterdam Centraal en vanaf daar nog een half uurtje naar huis..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Pff wat een takke eind terug naar huis. Enschede is voor mij vanaf Doetinchem al 1,5 uur met de bus. Maar jij zal wel een trein ergens naartoe pakken of niet?
Het stond indd onder voorschottenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:
Het kan niet anders, dan hebben ze de portokosten verhoogd
Trouwens, als je brandstof voorschiet staat er verschotten t.b.v. klanten op je loonstrook. Porto en ov staat onder onkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |