Whuut? Dat is wel het betere werk dan, dat hebben wij niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Haha lekker ritje Irritatie! Krijgen jullie bij EW nog extra betaald na bepaalde tijden? Wij bij AR krijgen 125% na 19.00 uur en 150% na 00.00 uur dacht ik..
kan je je vriendin erin meenemenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef mothergoose het volgende:
zaterdag een nieuwe CLS350 met veel wachttijd
Helaas geldt dat al een hele tijd niet meer. Stond ooit eens op de website, omdat er chauffeurs waren die ritjes expres 'verkeerd' inplannen, bijvoorbeeld afleveren precies om 18:00 terwijl het van 10-18u kan, zodat een lange terugreis met het ov deels na 19:00 zou zijn. Kan het alleen niet neer vinden, wellicht in een van de nieuwsbrieven. Staat bij mededelingen op de website.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Haha lekker ritje Irritatie! Krijgen jullie bij EW nog extra betaald na bepaalde tijden? Wij bij AR krijgen 125% na 19.00 uur en 150% na 00.00 uur dacht ik..
Nice! Met mijn EW loon ook een tablet gekochtquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef S-RS het volgende:
Zoo, ik hoef me niet meer te vervelen in de trein. Vanavond een ipad 4 gekocht, kon me niet langer inhouden
Nicee, een Nexus 7 is ook echt een lekker apparaat! Vond het jammer dat de Nexus 10 niet naar Nederland komt...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Nice! Met mijn EW loon ook een tablet gekochtIk zat te twijfelen tussen een ipad Mini of een Nexus 7. Ben voor de Nexus 7 gegaan! Android ftw!
Lekker hè! Ik vind dit echt een verademing na m'n oude galaxytab 7"quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik gebruik nu sinds twee weken met veel plezier mijn ipad mini, heb er niets over te klagen!!
Klopt, nu krijg je alleen maar extra betaald na een bepaald aantal uren werk op een dag.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Helaas geldt dat al een hele tijd niet meer. Stond ooit eens op de website, omdat er chauffeurs waren die ritjes expres 'verkeerd' inplannen, bijvoorbeeld afleveren precies om 18:00 terwijl het van 10-18u kan, zodat een lange terugreis met het ov deels na 19:00 zou zijn. Kan het alleen niet neer vinden, wellicht in een van de nieuwsbrieven. Staat bij mededelingen op de website.
Hmm, dat wist ik dan weer niet. Waar staat dat aangegeven dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, nu krijg je alleen maar extra betaald na een bepaald aantal uren werk op een dag.
Weet ik niet, maar ik had eens meer dan 10 uur op een dag gewerkt en kreeg toen op m'n urenoverzicht overwerkuren uitbetaald. Was toen iets van 7,60 of zo, per uur.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:23 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik dan weer niet. Waar staat dat aangegeven dan?
Raar, heb het gecheckt op m'n loonstrookje van een week waarin ik 11,5 uur op een dag had gemaakt en kan niets terugvinden. Alleen dat er door die lange werkdagen = veel uren die week geld naar de belasting moest vanwege zo'n studentenregeling waar ik anders boven zou komen ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik had eens meer dan 10 uur op een dag gewerkt en kreeg toen op m'n urenoverzicht overwerkuren uitbetaald. Was toen iets van 7,60 of zo, per uur.
Krijg je geen spijt vanquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef S-RS het volgende:
Zoo, ik hoef me niet meer te vervelen in de trein. Vanavond een ipad 4 gekocht, kon me niet langer inhouden
Jammer, ik had vorig jaar tijdens dat Fiat Panda project gewerkt.. was toen pas om 03.00 uur thuis ook en had flink wat verdiend toen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Helaas geldt dat al een hele tijd niet meer. Stond ooit eens op de website, omdat er chauffeurs waren die ritjes expres 'verkeerd' inplannen, bijvoorbeeld afleveren precies om 18:00 terwijl het van 10-18u kan, zodat een lange terugreis met het ov deels na 19:00 zou zijn. Kan het alleen niet neer vinden, wellicht in een van de nieuwsbrieven. Staat bij mededelingen op de website.
Haha, ja, ik heb hem verteld dat dit niet echt de normale gang van zaken is inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 07:25 schreef Dalenbart het volgende:
Haha lekker eerste ritje dan.. Wel duidelijk gemaakt dat je normaal wel van alles belerfd maar niet om die tijdstippen eindigt normaal?
Nou denk het niet, heb zelf 4 maanden geleden gesolliciteerd en geen antwoord ontvangen. Nog steeds hoor ik van mensen die dat ook hebben gedaan dat ze nog steeds geen reactie hebben ontvangen. Regio Breda overigens. Heb toen maar bij AR gesolliciteerd, na 2 weken was ik al voor ze aan het rijden ^^quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef zazzel het volgende:
Volgens mij zit EW echt met personeel te kort, vandaag al 2x gesmst en 1x gemaild over werkzaamheden aanstaande maandag.
Nou op twitter doen ze ook niet heel veel, maar ook daar ben ik er nog niet achter hoe het zit.quote:Op maandag 19 november 2012 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik doe zelf niet aan Twitter, maar die berichten van EW worden ook op Twitter gepost. Is het niet makkelijker om daar een bericht van te krijgen?
Klopt geen reet vanquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef mothergoose het volgende:
nounou, :
'Als verweerster een student van 22 jaar of ouder zou aannemen voor de functie van hiker, zou het uurloon met vakantiegeld en sociale lasten hoger zijn dan ₠ 45,-'
lijkt me sterk.
Ze bedoelen natuurlijk het uurloon x het aantal uur dat ze voor zo'n rit nodig heeft. Maar dan nog vraag ik me af of dit ergens op slaat want ik geloof niet dat een willekeurige rit altijd voor 45 euri op een trailer gezet wordt. Hoe kan dat winstgevend zijn als hij van groningen naar 't zuiden moet?quote:
Tldr, is hier al uitspraak over geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Haha, Easyway is aangeklaagd bij de commissie gelijke behandeling wegens leeftijdsdiscriminatie.
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137
http://www.mensenrechten.nl/publicaties/oordelen/2012-137/detail
quote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tldr, is hier al uitspraak over geweest?
quote:De Commissie Gelijke Behandeling spreekt als haar oordeel uit dat Easy Way B.V. jegens . . . . verboden onderscheid heeft gemaakt op grond van leeftijd bij de behandeling bij de vervulling van een openstaande betrekking.
Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat![]()
Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Viezze het volgende:
Wat een onzin die uitspraakWat dacht je van supermarkten? Daar ligt de leeftijd om aangenomen te worden nog veel lager.
Daarnaast lijkt het me sterk de de mevrouw in kwestie van 28 (nog) een OV kaart heeft, dus waar zeurt ze überhaupt over
Misschien is het ergste dan nog wel dat er mensen hier serieus tijd aan gaan besteden, op gemeenschapskosten.quote:Op maandag 19 november 2012 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ach ja, zeuren om het zeuren, daar houden wel meer mensen van.
Daar gaat m'n fantasiequote:Op maandag 19 november 2012 18:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Misschien dat die milfs wel van jou lengte zijn
of op gesprek laten komen en dan alsnog niet aannemen voor 'niet deugdelijk rijden van de 'rijstest'' ook al is die niet niet te halen..quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef QuiCk01 het volgende:
Maar wat wil die vrouw nu? Easy Way lacht toch als laatst. Mocht het zo ver komen dat ze moet worden aangenomen wordt ze toch nooit gebeld voor ritjes.....
edit:
Straks zitten we met milfs in de trein opweg richting Almere als dit zo doorgaat![]()
Bij AR verdienen de senioren gewoon het 23+ salaris, dus 9,75 ofzo (zie OP). Hoorde van een senior collega wel dat hij maar de helft overhoudt na belastingen..quote:Op maandag 19 november 2012 18:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoe doet AR dat dan? Ik neem aan dat hun oudjes duurder zijn (en waarschijnlijk ook trager) dan studenten. Daarnaast hebben zij geen gratis OV, maar een kortingskaart. Maar dat kan blijkbaar ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |