PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Als het over de sport gaat dan is het volgens mij toch echt "het voetbal". Als het om de bal gaat "de (voet)bal"quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker weertje hier. Redelijk licht. De voetbal is afgelast, maar dat komt niet doordat het nu regent.
Slappe smoes.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het over de voetbalwedstrijd, Timson. Kort gezegd 'de voetbal'.
quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef Pep_Vanille het volgende:
Godverdomme, wat is die chick geil.
yep feyenoord speeltquote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag.
Goede party gehad gisteren, + after party. Dus wordt een waardeloze dag vandaag
Zijn je CB's..quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe beslist het spel welke verdediger er naar voren gaat met een corner
En hij won een sprintduel in de eerste minuut na rustquote:
Herkenboar.quote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag.
Dat weet ik nog welquote:Op zondag 4 november 2012 13:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb die chicks hier al eens gepost voor ze mainstream werden
Geen idee, maar ik vind het maar schraal. Bij aanvallend corners heb ik een corner tactiek waarbij 4 spelers achterblijven waarvan zeker 2 cbs zijn. Krijg ik niet elke corner een counter tegen. Bij het verdedigen van corners merk ik dat 1 van mijn cbs vaak op de rand van de 16 staat..terwijl hij juist de ballen moet weg koppenquote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe beslist het spel welke verdediger er naar voren gaat met een corner
Je plezier halen uit negativismequote:
Jij denkt meteen negatief bij elke reactie. Ik bedoelde namelijk dat ik er niet aan toe kom om iets te gaan doen omdat Feyenoord weer dat oogstrelende voetbal op de mat gaat leggen.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij denkt meteen negatief bij elke reactie. Ik bedoelde namelijk dat ik er niet aan toe kom om iets te gaan doen omdat Feyenoord weer dat oogstrelende voetbal op de mat gaat leggen.
en je hebt een joggingboek aan waar een gat in zit en toch draag je hemquote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt echt een waardeloze dag.Het is bijna kwart voor 2 en alles wat ik vandaag gedaan heb is eten en op de bank bier zitten ruften. [ afbeelding ]
Aldus vandermar.quote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]jij bent echt zo vreselijk triest dat het hilarisch is
Lekker onder de dekens afklemmen na een prima bier avondje en dan af en toe een duik onder de dekens nemenquote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het wordt echt een waardeloze dag.Het is bijna kwart voor 2 en alles wat ik vandaag gedaan heb is eten en op de bank bier zitten ruften. [ afbeelding ]
#fwpquote:Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Weer zo'n kneus die zijn controller weglegt nadat ik binnen 15 minuten op 3-0 voorsprong ben gekomen
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.quote:
De overige 3 zijn wel 100 plus pagina's (1 open boek)quote:
Hoe ik rol.quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en je hebt een joggingboek aan waar een gat in zit en toch draag je hem
quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker onder de dekens afklemmen na een prima bier avondje en dan af en toe een duik onder de dekens nemen
Okequote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.
daar ging het dus fout met je levenquote:Op zondag 4 november 2012 13:50 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Oh, had ik moeten weten als iemand die regelmatig 9gag bezoekt
Zag je die van Ten Voorde net?quote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pak er even een telraam bij voor alle gemiste megakansen..heb er nog nooit zoveel gezien in de Eredivisie volgens mij.
Die knul is niet zo dodelijkquote:
Ik mag volgende weekquote:Op zondag 4 november 2012 13:38 schreef StijnDa het volgende:
Goedenmiddag.
Nu weer zo'n kans. Ik ken kokosnoten met voetbalschoenen die effectiever zijn.quote:
8 grote kansen gemistquote:Op zondag 4 november 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop woensdag op een IF Maherquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op IF Narsingh, prima voor IF Eredivisie team
Niet genoeg pace.quote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op IF Narsingh, prima voor IF Eredivisie team
quote:Op zondag 4 november 2012 14:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinds deze week ben ik weer met FUT begonnen, omdat ik eindelijk weer de web app kan gebruiken.. EA
IF Blindquote:Op zondag 4 november 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wie dit seizoen de IF LB uit de eredivisie gaat worden
Ik kon sinds de release de web app niet op omdat ik steeds mijn geheime vraag moest instellen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]We kunnen allemaal hier de webapp gebruiken
Willems lijkt me..die nutteloze dribbels moeten toch een keer resulteren in een goal en een assist ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af wie dit seizoen de IF LB uit de eredivisie gaat worden
quote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willems lijkt me..die nutteloze dribbels moeten toch een keer resulteren in een goal en een assist ofzo
Mooi zoquote:Op zondag 4 november 2012 14:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kon sinds de release de web app niet op omdat ik steeds mijn geheime vraag moest instellen.
Altijd contact opgenomen met EA via die chat enzo en ze zeiden dat het een bekend probleem was en ze het gingen oplossen.
En sinds deze week is het dus eindelijk opgelost
Of Bartje van Hintum omdat hij er een FK injaagtquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]of misschien van Aanholt op een goede dag!
Frie kik.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of Bartje van Hintum omdat hij er een FK injaagt
quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn UI ziet er nu niet echt goed uit maar je kan de tekst wel lezen
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballenquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
kut weer zeg. Zeiknat laten regenen na een zaadpot. Al waren we wel beter, toch weer verloren.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballen
quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn UI ziet er nu niet echt goed uit maar je kan de tekst wel lezen
Dug out?quote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Michaelvanb het volgende:
ik moet zometeen in de regen voetbal kijken
ben geblesseerd en wordt verwacht aanwezig te zijn
Verkapt kijk mij een iPad hebben plaatjequote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
kut weer zeg. Zeiknat laten regenen na een zaadpot. Al waren we wel beter, toch weer verloren.
Beetje uit de tent lokken door rustig op te bouwen en af en toe stil te staan met de bal op hun helft (linkertrigger+rechtertrigger inhouden). Dan happen ze vaak als een rapid dogquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe spelen jullie tegen van die ** teams 5-2-1-2 met alleen maar spelers als welliton enzo?
Ultra verdedigend maar zo speel ik nu met al mijn teams omdat anderen het ook doen. Ik merk dat ik meer aan het domineren ben, balletje in de ploeg houden en de boel goed uitspelen. Wel uiteraard op de counterquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe spelen jullie tegen van die ** teams 5-2-1-2 met alleen maar spelers als welliton enzo?
Ik zoek zijn IP op, traceer zijn adres en stuur hem een brief met daarin de vraag of hij alsjeblieft een andere formatie wil spelen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?quote:
Ja ik las het net in een ander topic.quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?
Ik kreeg gisteren de aanbieding om met zaterdag mee te doen, maar ik kan niet eens met mijn eigen team mee doen. Iedereen was vandaag te lam om met de waterzak het veld op te rennen, dus deed ik het maar. Doet gvd pijn aan mijn potenquote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballen
Ik ging al verdedigend, scoort die hond uit een counter. Zodra je achterstaat is het gedaan. Die smeerlap. Maar gelukkig scoor ik in de 90e minuut een gelijkmakerquote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ultra verdedigend maar zo speel ik nu met al mijn teams omdat anderen het ook doen. Ik merk dat ik meer aan het domineren ben, balletje in de ploeg houden en de boel goed uitspelen. Wel uiteraard op de counter
Wel triest maar je bent ook een mongool als je niet weet wanneer je moet stoppen met drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik las het net in een ander topic.triest.
quote:
Ik moet de eerste corpsbal die überhaupt grenzen heeft nog tegenkomen, dus ja.quote:Op zondag 4 november 2012 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel triest maar je bent ook een mongool als je niet weet wanneer je moet stoppen met drinken
2 plaatjes en een gifje..valt wel mee tochquote:
Die gast waar ik tegen speelde speelde:quote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee speel ik ultra verdedigend en op de counter.
90 % van die types die daar rondlopen doen dat om ''erbij'' te horen, als je een greintje zelfrespect hebt laat jij je niet commanderen door iemand andersquote:Op zondag 4 november 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet de eerste corpsbal die überhaupt grenzen heeft nog tegenkomen, dus ja.
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?
Ja, is dat het corps of niet daar? Best heftig verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...
Belachelijk jaquote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
90 % van die types die daar rondlopen doen dat om ''erbij'' te horen, als je een greintje zelfrespect hebt laat jij je niet commanderen door iemand andersAl die domme shit die men daar moet doen
Nee er is geen corps in Maastrichtquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, is dat het corps of niet daar? Best heftig verhaal
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja! Bij Circumflex (studentenvereniging). Een groot deel van mijn team is lid van CF, dus daarom is mijn wedstrijd vandaag niet door gegaan...
Echt mega interessant. Vertel alsjeblieft ook de komende 47 wedstrijden die je vandaag speelt.quote:Op zondag 4 november 2012 14:20 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha kut PSVer, in de 24e minuut al weer 3-0 voor in de finale van het bronzen toernooi
Dit bedoel ik, is leuk en gezellig veel zuipen ( maak ik wekelijks wel meequote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook van wat eerstejaars van CF.
Best wel ernstig/triest als je zoveel zuipt en er niemand is die je tegenhoudt.
Daaromquote:Op zondag 4 november 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Meisje uit m'n klas mocht 2 weken niet douchen.
Of je gezicht in ieder geval uit je kots haalt...quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
5-0 in de 43e minuut en hij ragequit. Nu een leuke grap bedenken over iets met een stadion, grond en verkopen voor betere FUT spelers. Fijne dag verder!quote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt mega interessant. Vertel alsjeblieft ook de komende 47 wedstrijden die je vandaag speelt.
Die knul sliep alleen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of je gezicht in ieder geval uit je kots haalt...
Veel zuipen is overal wel bekend denk ik.
Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen heeft hier toch wel eens moeten kotsen na het uitgaan. En dat kan ook tijdens je slaap gebeuren. Heeft niet perse met abnormaal veel drinken te maken, meer met domme pech dit.
Ach, ben zelf ook 2 keer wakker geworden in mn eigen kots. Tamelijk smerig, maar het is maar net hoe "lam" je bent, en hoe je ligt. Ik heb toen wel veel geluk gehad, velen met mij, en heel soms gaat zoiets fout. De beste man zal er gelukkig niet al te veel van gemerkt hebben. Triest voor familie, en ook voor zijn medezuipers, die zullen zich tot de lengte der jaren ook afvragen of ze dit niet hadden kunnen voorkomenquote:Op zondag 4 november 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan gelijk weer verder slapenquote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
Niemand bij een studentenvereniging hier?
Kan gebeuren dat je dat niet wordt, ik heb als klein kind toen ik buikgriep had ook weleens in mijn slaap gekotst.quote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik word meestal wel wakker als ik moet overgeven ...
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand andersquote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.
Nog nooit gekotst en ik kan wel veel drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen heeft hier toch wel eens moeten kotsen na het uitgaan. En dat kan ook tijdens je slaap gebeuren. Heeft niet perse met abnormaal veel drinken te maken, meer met domme pech dit.
Je bent in de war.quote:Op zondag 4 november 2012 14:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:Op zondag 4 november 2012 14:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die hondenbrokken moest eten om toegelaten te worden? Of ben ik in de war met iemand anders
quote:
En is het bij mij toevallig ook haha..hoewel..misschien nog net 2006quote:
Ja preciesquote:Op zondag 4 november 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikkuh, maar het is net wat je er zelf mee doet, ik heb gewoon altijd een goede avond als ik op de vereniging ben, maar ik laat me niet verplichten tot allemaal debiele dingen.
ETS2 moet je hebben. ETS1 was wat minder. Vrij repetitief.quote:
Heb 2 ook.quote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ETS2 moet je hebben. ETS1 was wat minder. Vrij repetitief.
Fypquote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vomit free since 4 weken terug
Poepbacterie in een broodje![]()
Tequila
Ik was er ook jarenlang trots op, maar heb het vorig jaar 2 keer gehad. Wel zelf opgewekt dus. Heb nog nooit zomaar ineens m'n skinny jeans ondergebarft.quote:
Ik sinds 3 jaar, en dat was een avond dat ik hard aan de tequila zat. Sindsdien kan ik Tequila niet meer ruiken of ik word misselijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Kebab![]()
Tequila
Wat ben je toch een anorexic bitchquote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was er ook jarenlang trots op, maar heb het vorig jaar 2 keer gehad. Wel zelf opgewekt dus. Heb nog nooit zomaar ineens m'n skinny jeans ondergebarft.
Ik alweer bijna een jaar denk ik. #yoloquote:Op zondag 4 november 2012 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Kebab![]()
Tequila
Dat is wel zo vies hè, mensen die op zichzelf kotsenquote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was er ook jarenlang trots op, maar heb het vorig jaar 2 keer gehad. Wel zelf opgewekt dus. Heb nog nooit zomaar ineens m'n skinny jeans ondergebarft.
Herkenbaar, heb ik met sambucca.quote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik sinds 3 jaar, en dat was een avond dat ik hard aan de tequila zat. Sindsdien kan ik Tequila niet meer ruiken of ik word misselijk
Haha nee idd..het is daar altijk alleen maar You'l never wak alone uhuh uhu huhuhquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef laucas het volgende:
Bij deze slechte uitvoering van You'll never walk alone krijg je toch geen kippenvel![]()
![]()
Wat ik echt niet snap zijn mensen die na het kotsen nog door gaan drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel zo vies hè, mensen die op zichzelf kotsen![]()
Ik ga wel af en toe over mijn nek, maar niet te vaak. En voel het wel aankomen
Realismequote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat rijden duurt zo achterlijk lang
Als ik Goldstrike of Hennessy ruik heb ik medelijden met mezelfquote:
quote:
Echt smerig ja. Of van die OP-meisjes die met een emmer op een gewone verjaardag zitten. Komt soms rustig een halve liter magere erwtensoep uit die met tong bewerkte keeltjes. Met stukjes huig als worst.quote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel zo vies hè, mensen die op zichzelf kotsen![]()
Ik ga wel af en toe over mijn nek, maar niet te vaak. En voel het wel aankomen
OP? Openingspost? Overpowered? Verder kom ik nietquote:Op zondag 4 november 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Echt smerig ja. Of van die OP-meisjes die met een emmer op een gewone verjaardag zitten. Komt soms rustig een halve liter magere erwtensoep uit die met tong bewerkte keeltjes. Met stukjes huig als worst.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Echt smerig ja. Of van die OP-meisjes die met een emmer op een gewone verjaardag zitten. Komt soms rustig een halve liter magere erwtensoep uit die met tong bewerkte keeltjes. Met stukjes huig als worst.
Openingspost ja. Meisjes van net-niet 16.quote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
OP? Openingspost? Overpowered? Verder kom ik niet
quote:Op zondag 4 november 2012 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal van Twente, geile assist van Le Taad
Jackass 2 & 3 waren gisteren nog op de tvquote:Op zondag 4 november 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik wilde de vomit omelette van jackass opzoeken op YT, maar kom echt bizar veel filmpjes tegen van mensen die dat na hebben gedaan zeg, wtf![]()
![]()
Ik las het ja, maar die staan hier toch in de kast. Net als die dikke best of box van de seizoenen + alles van WIldboyz en Viva La Bamquote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Jackass 2 & 3 waren gisteren nog op de tv
Bedanktquote:
realisme manquote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat rijden duurt zo achterlijk lang
quote:
Ik ging naar Engeland, half uur bezig manquote:Op zondag 4 november 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
realisme manen zo lang is het nou ook weer niet, Amsterdam-Duisburg is 10 minuten rijden ofzo
Amfibievrachtwagenquote:Op zondag 4 november 2012 14:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ging naar Engeland, half uur bezig man
manne harde sukkelsquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant..door deze kutreeks ben ik het woord "manne" op gaan nemen in mijn vocabulaire en mensen kijken me dan echt aan alsof ik een mongool ben. Als ikstuur snappen ze het ook al niet
Door deze reeks gebruik ik gr gr ook in het echtquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant..door deze kutreeks ben ik het woord "manne" op gaan nemen in mijn vocabulaire en mensen kijken me dan echt aan alsof ik een mongool ben. Als ikstuur snappen ze het ook al niet
Lekker verdedigd ookquote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef zerokil het volgende:
Hier door Divisie 1 kampioenschap verliezen:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/141408017
Ik ook. Heb ruzie met alle honden uit de buurtquote:Op zondag 4 november 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door deze reeks gebruik ik gr gr ook in het echt
Ja herkenbaar. Op feestboek zet ik ook vaak bij iets doms: : ')quote:Op zondag 4 november 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Slaat nergens op, eerste 6 wedstrijden win ik allemaal.quote:
Suggereer je dat het niet door jou komt?quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Slaat nergens op, eerste 6 wedstrijden win ik allemaal.
Laatste 3 is heel mijn team hout en bewegen ze niet soepel.
Ook kreeg ik helemaal geen kansen meer.
Nerdquote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Op feestboek zet ik ook vaak bij iets doms: : ')
Ga gewoon kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme zeg, mannezieke formule 1 race, moet ik leren
2 wedstrijden achterelkaar verloren door zo iets.quote:Op zondag 4 november 2012 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Suggereer je dat het niet door jou komt?
quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen ben
Door je verdedigende geklungel?quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef zerokil het volgende:
[..]
2 wedstrijden achterelkaar verloren door zo iets.
Daarom PES.quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef zerokil het volgende:
Vind het sowieso raar dat het niveau in Divisie 1 zo laag is.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had nog een 5-2-2-1 Willems voor teveel erop gezet maar volgens mij is hij gewoon verkocht
Ik zag wel wat daar net stondquote:
Karmaquote:Op zondag 4 november 2012 15:10 schreef zerokil het volgende:
Het is wel raak met babel de laatste weken.
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn handquote:Op zondag 4 november 2012 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
Die herkenbare dingen..gr gr gebruiken, emo.gif gebruiken.. een vriendin van me zegt altijd 'Hallon', dat komt ook door mij
. Ik gebruik ook vaak het woord pen0r en vrienden van mij nu ook.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Hallon gebruik ik ook wel eens door Fok. Ik sloot laatst een mail naar collega's af met gr. gr. Henk, Ria en de kids. En een poot van Max. Ik kreeg wel de lachers op mijn hand
[..]
Ik zie net dat ik dit vannacht gepost hebquote:Op zondag 4 november 2012 05:51 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb wel gescoord vanavond, goeie bips had ze
quote:Op zondag 4 november 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
Wie heeft er nog een leuk silver team (als bank) in de aanbieding?
Bij voorkeur 3-5-2 met ongeveer 50K te besteden.
waarom altijd zo en dan niet ff de namen erbij?quote:
Zo moeilijk zoeken is dat toch niet als je de nationaliteit / positie / club weetquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
waarom altijd zo en dan niet ff de namen erbij?
ja de clubs zijn soms nogal een probleemquote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zo moeilijk zoeken is dat toch niet als je de nationaliteit / positie / club weet
Je staat er van versteld hoe snel je kennis opbouwt van welke speler waar speeltquote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja de clubs zijn soms nogal een probleem
?quote:
Ja, maar dan moet ik wel eerst kunnen ontdekken welke clubs bij welke spelers horen en andersomquote:Op zondag 4 november 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat er van versteld hoe snel je kennis opbouwt van welke speler waar speelt
Rio en Roystonquote:Op zondag 4 november 2012 15:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Die duikt zo met u-niq, rio & royston de studio in.
Willems is bij Twente Feyenoord. Hij zal wel bevriend zijn met een jeugdspeler van Feyenoord, aangezien hij ook Rotterdammer is.quote:
Ja, ik kwam hem in de zomer met Wijnaldum en nog iemand tegen hier in de buurtquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Willems is bij Twente Feyenoord. Hij zal wel bevriend zijn met een jeugdspeler van Feyenoord, aangezien hij ook Rotterdammer is.
Kan best een leuke IF worden danquote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Deze man is goed op weg naar een IF..2 goals al tegen Lazio..
http://www.futhead.com/fifa/players/2151/
Speelt 'ie LW?quote:Op zondag 4 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Deze man is goed op weg naar een IF..2 goals al tegen Lazio..
http://www.futhead.com/fifa/players/2151/
jupquote:
En zijn lengtequote:Op zondag 4 november 2012 15:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als zijn workrates worden aangepast is hij goed ja.
Vorige FIFA had hij 5* weak footquote:Op zondag 4 november 2012 15:40 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
4 skill en 4 weak foot
Jammer van ze lengte idd
quote:
Ik denk dat niemand om F1 caretquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Vettel![]()
![]()
24e starten, naar de 13e plaats rijden, twee keer voorvleugel slopen en weer terug naar 24e. Toch nog 3e geworden![]()
![]()
ikkuh welquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand om F1 caret
ik denk dat ik niet care om mensen die niet om F1 caren.quote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
morgen weer champagne op werkquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Vettel![]()
![]()
24e starten, naar de 13e plaats rijden, twee keer voorvleugel slopen en weer terug naar 24e. Toch nog 3e geworden![]()
![]()
Dit jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik keek vroegah toen Schumi nog bij Ferrari wasquote:Op zondag 4 november 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet care om mensen die niet om F1 caren.
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etcquote:Op zondag 4 november 2012 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme EL hapert als een malle
en als je een illegale stream kijkt is er niks aan de hand. Where is the logic.quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etc
Al mis ik niet veel. AZ
Hier nietquote:
Dat is ook belachelijk idd, maar heb je er echt al 100 euro aan uitgegeven?quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een boze mail gestuurd naar EL. 100 weggegooide euro's. Op de ipad stopt de stream steeds na een minuut of 5. Moet ik weer inloggen, dan zie ik dat ik AZ - VVV kan kijken, mits ik 5,95 (of 6,95) betaal. Weer inloggen, dan gaat het fout. Nog een keer inloggen.. met een beetje geluk kan ik dan weer 5 a 10 minuten kijken etc etc
Al mis ik niet veel. AZ
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk idd, maar heb je er echt al 100 euro aan uitgegeven?
EL is nog duurder ookquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef laucas het volgende:
Voor EL moet je ook niet willen betalen. Sport1 is het wet waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |