quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn UI ziet er nu niet echt goed uit maar je kan de tekst wel lezen
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballenquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
kut weer zeg. Zeiknat laten regenen na een zaadpot. Al waren we wel beter, toch weer verloren.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballen
quote:Op zondag 4 november 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn UI ziet er nu niet echt goed uit maar je kan de tekst wel lezen
Dug out?quote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Michaelvanb het volgende:
ik moet zometeen in de regen voetbal kijken
ben geblesseerd en wordt verwacht aanwezig te zijn
Verkapt kijk mij een iPad hebben plaatjequote:
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
kut weer zeg. Zeiknat laten regenen na een zaadpot. Al waren we wel beter, toch weer verloren.
Beetje uit de tent lokken door rustig op te bouwen en af en toe stil te staan met de bal op hun helft (linkertrigger+rechtertrigger inhouden). Dan happen ze vaak als een rapid dogquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe spelen jullie tegen van die ** teams 5-2-1-2 met alleen maar spelers als welliton enzo?
Ultra verdedigend maar zo speel ik nu met al mijn teams omdat anderen het ook doen. Ik merk dat ik meer aan het domineren ben, balletje in de ploeg houden en de boel goed uitspelen. Wel uiteraard op de counterquote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe spelen jullie tegen van die ** teams 5-2-1-2 met alleen maar spelers als welliton enzo?
Ik zoek zijn IP op, traceer zijn adres en stuur hem een brief met daarin de vraag of hij alsjeblieft een andere formatie wil spelen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?quote:
Ja ik las het net in een ander topic.quote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord van die Maastrichtse student die in zijn eigen kots gestikt is vrijdagnacht?
Ik kreeg gisteren de aanbieding om met zaterdag mee te doen, maar ik kan niet eens met mijn eigen team mee doen. Iedereen was vandaag te lam om met de waterzak het veld op te rennen, dus deed ik het maar. Doet gvd pijn aan mijn potenquote:Op zondag 4 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK werd gevraagd om vandaag met het 2e mee te doen, ik heb bedankt omdat ik anders een deel van Feyenoord mis en ik heb toch geen zin om op zondag te voetballen
Ik ging al verdedigend, scoort die hond uit een counter. Zodra je achterstaat is het gedaan. Die smeerlap. Maar gelukkig scoor ik in de 90e minuut een gelijkmakerquote:Op zondag 4 november 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ultra verdedigend maar zo speel ik nu met al mijn teams omdat anderen het ook doen. Ik merk dat ik meer aan het domineren ben, balletje in de ploeg houden en de boel goed uitspelen. Wel uiteraard op de counter
Wel triest maar je bent ook een mongool als je niet weet wanneer je moet stoppen met drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik las het net in een ander topic.triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |